Tejero som afløser for Danilo?
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Danilo har på det seneste været meldt på vej til Inter og bliver det en realitet, så har Zinedine Zidane allerede afløseren klar.
I givet fald vil man rykke stortalentet, Álvaro Tejero, op i førsteholdstruppen og gøre ham til alternativ til urørlige Dani Carvajal på højreback-positionen.
Álvaro Tejero var da også fast mand på Castilla-mandskabet, da Zinedine Zidane var træner der og han har ofte trænet med førsteholdet og har endda fået sin officielle debut.
Den unge spiller har været i Real Madrid i 12 sæsoner og planerne med ham er store. De umiddelbare planer med ham var at udleje ham i den kommende sæson, sådan som man har gjort med flere spillere, som er vendt tilbage og er blevet vigtige folk i truppen, men i tilfælde af et salg af Danilo vil man droppe udlejningen og lade ham træde direkte ind i førsteholds-truppen.
Real Madrid har også en anden talentfuld højreback i Achraf Hakimi, som forventes at blive udlejet til Alavés i den kommende sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Daniel skrev: Det har længe været min våde drøm! Det må meget gerne gå hen og blive virkelighed...
Også min og det er endvidere en billig men sund løsning. Men jeg tvivler på om han er klar eller om han skal oplæres mere.
Har valgt at takke af på forum!