Engelsk presse insisterer: De Gea bliver
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Engelsk presse insisterer på, at David De Gea fortsætter i Manchester United i den kommende sæson.
Med Manchester Uniteds kvalifikation til Champions League har den spanske målmand besluttet at fortsætte i den engelske klub, hvor han har været i de seneste fem sæsoner og fortsat har en igangværende kontrakt.
Samtidig melder Sky Sports, at Manchester United har afvist et bud på hele 69 millioner € og med afviste bud i den størrelsesorden, synes det klart at der også skal komme en tilkendegivelse fra målmanden selv, hvis en handel skal realiseres og den har Real Madrid aldrig fået og derfor synes en handel på nuværende tidspunkt at være langt borte.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Den eneste mulige årsag, jeg kan forestille mig til dette, er, at han fra barns ben er vokset op med en aversion mod Real Madrid qua sit tilhørsfold til Atletico. Det er sådan set også både forståeligt og helt fair, men så er han bare ikke interessant for os. Overhovedet. Folk skal have et brændende ønske om at trække i en Real Madrid trøje for at få lov til at spille for os. Ellers skal vi finde os nogle andre, der har.
I mine øjne skal vi gå efter at skippe Kasilla videre og så gå efter Donnarumma. Han vil så det første år eller to dele spilletid nogenlunde ligeligt med Keylor, hvilket jeg tror vil være acceptabelt for begge parter. Herefter vil han, hvis han da udfrier sit fulde potentiale, kunne blive fast mand for os de næste 12-15 år. Desuden vil han være en langt billigere løsning end DDG. Hvordan prisfastsætter man overhovedet en 18 årig målmand med et år tilbage af sin kontrakt, der har potentiale til at blive verdens bedste? 40 millioner Euro? Køb med det samme siger jeg bare.
Gribben skrev: Glimrende, siger jeg bare. Manden er nu i flere år blevet gjort kur til af verdens største og mest prestigefyldte klub, og alligevel værger han sig ved et skifte fra PL's nummer 6. Det til trods for at det er til hans fødeby, hvor han kunne blive forenet med mange af sine landsholdskammerater.
Den eneste mulige årsag, jeg kan forestille mig til dette, er, at han fra barns ben er vokset op med en aversion mod Real Madrid qua sit tilhørsfold til Atletico. Det er sådan set også både forståeligt og helt fair, men så er han bare ikke interessant for os. Overhovedet. Folk skal have et brændende ønske om at trække i en Real Madrid trøje for at få lov til at spille for os. Ellers skal vi finde os nogle andre, der har.
I mine øjne skal vi gå efter at skippe Kasilla videre og så gå efter Donnarumma. Han vil så det første år eller to dele spilletid nogenlunde ligeligt med Keylor, hvilket jeg tror vil være acceptabelt for begge parter. Herefter vil han, hvis han da udfrier sit fulde potentiale, kunne blive fast mand for os de næste 12-15 år. Desuden vil han være en langt billigere løsning end DDG. Hvordan prisfastsætter man overhovedet en 18 årig målmand med et år tilbage af sin kontrakt, der har potentiale til at blive verdens bedste? 40 millioner Euro? Køb med det samme siger jeg bare.
Alt hvad du siger bygger på en forestilling om at David ikke gider til Real Madrid. Kilde? Nu ved vi jo at han gerne ville skifte sidste år.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste år mindes jeg ikke at et skifte var på tale. For 2 år siden var det meget tæt på, men om det skyldtes DDG's lyst til at spille for Real Madrid ved jeg ikke. Jeg mener ikke nogensinde at have læst en udtalelse fra ham, hvor han har udtrykt ønske om at spille for os. Har du?
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
TcRedondo skrev: Vi har allerede en god målmand, der brænder for klubben. Vi er blevet spanske mestre og har nået 2 cl-finaler med Keylor, hvilket han har en stor andel i. Spar nu de penge og sats på kontinuiteten.
Samme logik som at Casillas ikke var god fordi vi ikke væltede os i titler under hans tid.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev:
TcRedondo skrev: Vi har allerede en god målmand, der brænder for klubben. Vi er blevet spanske mestre og har nået 2 cl-finaler med Keylor, hvilket han har en stor andel i. Spar nu de penge og sats på kontinuiteten.
Samme logik som at Casillas ikke var god fordi vi ikke væltede os i titler under hans tid.
Diego Lopes stod nu også nogle gode kampe der gav noget kontrast.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Som jeg ser det har vi bestemt ikke et akut problem på målmandsposten, i det store hele har Navas jo imponeret, trods et skidt efterår. Trods det har jeg nu altid set ham som en 'målmand-i-mellem-målmændene', altså ment en målmand i mellem Casillas-æraen og en eventuel De Gea-æra. Jeg tror dog meget på en løsning som tidligere nævnt, hvor han i de kommende to år deler portioner af spilletiden op med en Donnarumma, som derefter vil tage over.
På sin vis er De Gea og Donnarumma også meget samme typer. Keepere med reaktionsevnen og fysikken med sig. Jeg syntes det virker som om at De Gea er blevet bedre i feltet, hvor jeg også ser Donnarumma værende stærk, trods det kke er lige så meget jeg har set ham. Det er ikke i opbygningsfacen deres styrke ligger, men det er jo heller ikke hos Navas.
Det ville selvfølgelig være fedt at have den spanske landsholdsmålmand i mellem stængerne igen, men jeg vil også være meget fortrøstningsfuld med Donnarumma. Det står selvfølgelig også godt i tråd med at hente de største talenter, men det er selvfølgelig valgsommer, så man ved aldrig.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Steen skrev: Ifølge Daily Mail og Telegraph byder vi på De Gea i næste uge. De skriver også at han foretrækker at skifte til Madrid, omend han ikke har tænkt sig at tvinge en transfer igennem.
Fire forskellige engelske medier sendte fire forskellige historier om DDG i går. Jeg giver absolut intet for historier fra Daily Mail, The Sun osv.