Italiensk presse: AC Milan bruger allerede Morata som lokkemiddel

9 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge italiensk presse er AC Milan så sikre på købet af Álvaro Morata, at man allerede er begyndt at bruge ham som lokkemiddel, når man skal forsøge at overbevise andre spillere om at komme til den italienske klub.

Det skete eksempelvis, da Milan for nylig sikrede sig Villarreal-forsvareren Mateo Mussachio, som siden har fortalt sit bagland, at han i den kommende sæson skal spille sammen med Morata.

AC Milans sportschef, Massimiliano Mirabelli, ankommer til Madrid på mandag, hvor han angiveligt skal snakke nærmere med den spanske angriber om en kontrakt, som altså synes at være nært forestående.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #2 af Kassow-Rossing
Kunne man forestille sig det usandsynlige scenarie, at der kommer til at være endnu en tilbagekøbsklausul eller tror I Alvaro Morata har fået nok af at blive prioriteret ned?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 1 måned siden #3 af Pelle
Det er fint nok. Donnarumma + 20 mio euro retur :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

9 år 1 måned siden #4 af zizou21
Hvis vi kan faa saa mange milioner € som der er snak om, ville det fandme vaere genialt.
Morata har ikke niveau til Real Madrid og er I min bog overvurderet. Misforstaa mig ikke, jeg er vild med Morata og hans spirit - men det er bare ikke nok til at kunne klare sig her. Selv ham endelig tilbage til Serie A. Ingen klausuler etc., bare cold cash (og evt. Donna).

Hala

9 år 1 måned siden #5 af Fondo_Sur

Kassow-Rossing skrev: Kunne man forestille sig det usandsynlige scenarie, at der kommer til at være endnu en tilbagekøbsklausul eller tror I Alvaro Morata har fået nok af at blive prioriteret ned?

Det tror jeg ikke. Men det skal vel ikke afskrives, at han vender tilbage på et tidspunkt.

Denne transfer er rimelig sikker. Følger lidt med på de sociale medier, og Moratas forlovede render da også ret meget rundt i Milano for tiden. Hvorfor mon...

Nu er jeg næsten også fan af idéen om at hente Donnarumma, som vi med årene kan gøre til "vores egen". De Gea virker pt. lidt fjern i det henseende.

Leveret af Kunena Forum