Pepe får to år i Paris SG
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Længe har det lignet et sikkert skifte til Inter, men nu ligner det definitivt, at det bliver Paris SG, som i de kommende to sæsoner får glæde af Pepe.
Det er resultatet efter intense forhandlinger i Cardiff mellem parterne, som er kommet i stand på Unai Emerys foranledning og denne gang har franskmændene vist så stor interesse, at det nu ser ud til at blive dem, som snupper portugiseren på en fri transfer.
Der manglede ellers kun de kinesiske Inter-ejeres underskrift på kontrakten, men de var ikke villige til at slippe spisepennene til fordel for fyldepennen og det har Paris SG altså udnyttet.
Dermed skal Pepe i gang med et nyt eventyr efter ti uforglemmelige år i Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Håber på alt det bedste for dig i fremtiden. Ærgeligt han ikke kunne får lov til at fortsætte.
- YunisTaker
-
- Ekspert bruger
-
Tak for alt til Pepe, en af mine absolut favorit spillere igennem Reals historie, ønsker ham alt det bedste i PSG.
Real Madrid since 2002
Raul & Zidane.
Pepe, Marcelo & Benzema.
CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
En anden ting, som også er meget bemærkelsesværdigt er, at hans beslutning kom i Januar måned og det er der årsager til. Han blev kun tilbudt 1 års kontrakt og han var ked af, at klubben ikke bakkede op og støttede omkring ham når han blev beskyldt for skattesvindel og han vil selvfølgelig forstat gerne spille som fast mand og ikke bare ager som backup til Varane og Ramos.
"I decided I was going back in January when I saw the club were not treating me in the best way," he said.
"From there, I prepared myself mentally that my time at Madrid was ending.
"I have given everything for Madrid. They have been 10 years of a lot of pride. I gave my body and soul."
"There are ways of talking and negotiating. Real Madrid's behaviour has not been correct.''
"The club did not defend me with the tax issue. They knew I was up to date and had no problem.
"That hurt me, as I always fulfilled my obligations, and they made me understand I was not valued."
"I don't want to blame anyone," he said. "What he [coach Zinedine Zidane] is doing for Madrid is spectacular, but there are things I still don't understand.
"I cannot explain to you why I disappeared from the team in the last games. With Zidane we did not say goodbye properly. Zidane and Madrid knew I was going before I did."
Florentino Pérez
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev: Pepe med et par udtalelser omkring sin sidste tid i Real Madrid: www.espnfc.com/story/3139314/pepe-angere...-prepares-to-move-on
"I decided I was going back in January when I saw the club were not treating me in the best way," he said.
"I have given everything for Madrid. They have been 10 years of a lot of pride. I gave my body and soul."
"There are ways of talking and negotiating. Real Madrid's behaviour has not been correct.''
"The club did not defend me with the tax issue. They knew I was up to date and had no problem.
"That hurt me, as I always fulfilled my obligations, and they made me understand I was not valued."
"I don't want to blame anyone," he said. "What he [coach Zinedine Zidane] is doing for Madrid is spectacular, but there are things I still don't understand.
"I cannot explain to you why I disappeared from the team in the last games. With Zidane we did not say goodbye properly. Zidane and Madrid knew I was going before I did."
Real Madrid behandler deres klublegende uværdigt.
Alt er som det (desværre) plejer at være .
Raul7-2880 skrev:
Sahinovic skrev: Pepe med et par udtalelser omkring sin sidste tid i Real Madrid: www.espnfc.com/story/3139314/pepe-angere...-prepares-to-move-on
Hold nu op.
Han skulle have lade være med at kræve to år mere i forlængelse. Han blev tilbudt ét år, men det var ikke nok. Klublegenderne skal kende sine udløbsdato.
Casillas kendte den ikke, og blev ét år for meget.
Pepe til 2019 er også for meget.
Hvis de selv havde trådt tilbage, når deres tid var kommet, så var de blevet hyldet på en ordentlig måde i sæsonens sidste hjemmekamp. Desværre blev Pepe endda også skadet i denne periode.
Det er begrædeligt at sige farvel, men Pepes forhold til Real Madrid har været fantastisk. Stor legende og stor personlighed. "Pepe marca un gol, Pepe marca un gol, Pepeee marca un goool!"
Fondo_Sur skrev:
Raul7-2880 skrev:
Hold nu op.
Han skulle have lade være med at kræve to år mere i forlængelse. Han blev tilbudt ét år, men det var ikke nok. Klublegenderne skal kende sine udløbsdato.
Casillas kendte den ikke, og blev ét år for meget.
Pepe til 2019 er også for meget.
Hvis de selv havde trådt tilbage, når deres tid var kommet, så var de blevet hyldet på en ordentlig måde i sæsonens sidste hjemmekamp. Desværre blev Pepe endda også skadet i denne periode.
Det er begrædeligt at sige farvel, men Pepes forhold til Real Madrid har været fantastisk. Stor legende og stor personlighed. "Pepe marca un gol, Pepe marca un gol, Pepeee marca un goool!"
Jeg synes ikke, at man kan gisne om 2 år havde været for meget. Pepe har ikke vist noget, der indikerer, at han var på vej down hill. Jeg havde håbet, at Perez i sin glædesrus over CL - og ligasejrene havde givet ham de 2 år, for jeg kunne sagtens se ham fortsætte på et fornuftigt niveau i yderligere 2 sæsoner.
Hvis det derimod er korrekt, at Pepe ikke ville affinde sig med at være bag Varane i køen om spilletid, skal han naturligvis bare videre.
Jeg bliver virkelig trist over, at Pepes afsked skal slutte med bitre ord. Hans tid i Real Madrid fortjener så meget mere end det.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jeg mener bare ikke at nogen er godt tjent med at have Ramos, Varane, Nacho, Vallejo og Pepe i to år. Selvom Pepe er en god mand og kunne være tilfreds med at være bag i køen ligesom Coentrao har været er det ikke ideelt. Derudover får vi nok Hernandez og Llorento, som begge kan spille centerbacks. Det er måske ikke overkill i sidste ende ift. Real Madrid standarder, men jeg synes en sådan situation hæmmer udviklingen af de unge spillere.
Men du har ret i at Pepe sagtens kan spille to år mere. Men vi har dog Varane og Nacho, som man i den grad kan stole på og som skal benyttes, som jeg ser det.
jeg er delvist enig. Historien har bare vist, at vi som MINIMUM skal bruge 4 dedikerede CBs, da vi af uforklarlige årsager altid render ind i et hav af skader. Situationen tidligere på sæsonen hvor kun Nacho og Ramos var til rådighed, var mildest talt kritisabel.
I min bog står Pepe også stadig foran Nacho i køen om spilletid som CB. Jeg synes virkelig, at han har været og er enormt stærk. Hans alder og erfaring har kun været et plus for Pepe, han er ligesom en god rødvin, der bliver bedre med alderen.
Alt dette er naturligvis skrevet i afmagt over at miste så fantastisk en spiller, for jeg kan sagtens følge din pointe om, at udviklingen for de unge risikerer at gå i stå.
Men nu skal vi trods alt lige have hentet Vallejo hjem og handlet Theo på plads :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: @Fondo_Sur
jeg er delvist enig. Historien har bare vist, at vi som MINIMUM skal bruge 4 dedikerede CBs, da vi af uforklarlige årsager altid render ind i et hav af skader. Situationen tidligere på sæsonen hvor kun Nacho og Ramos var til rådighed, var mildest talt kritisabel.
I min bog står Pepe også stadig foran Nacho i køen om spilletid som CB. Jeg synes virkelig, at han har været og er enormt stærk. Hans alder og erfaring har kun været et plus for Pepe, han er ligesom en god rødvin, der bliver bedre med alderen.
Alt dette er naturligvis skrevet i afmagt over at miste så fantastisk en spiller, for jeg kan sagtens følge din pointe om, at udviklingen for de unge risikerer at gå i stå.
Men nu skal vi trods alt lige have hentet Vallejo hjem og handlet Theo på plads :-)
Man kan ikke tale kontraktforlængelse med Pepe, uden at kigge på hans skadesfrekvens, og den har altså virkelig været for opadgående de senere sæsoner. Det var pisse uheldigt, at han uden skylde brækkede nogle ribben mod Atlético, men derudover har han altså været ofte skadet.
I know, det har Varane også, men han er 10 år yngre. Og to år er altså meget i fodbold, når man er fyldt 34. Et år havde været ok, og så kunne man have talt om det igen til næste år, men hvis to år har været et ultimativt krav, forstår jeg godt klubben. Den har sgu behandlet ham pænt i perioderne, hvor han har været forhadt i store dele af fodboldverdenen.
Så jeg synes ikke, man kan tale om, at klubben her har behandlet Pepe dårligt.