Radio Montecarlo: Real Madrid vil byde 135 millioner € på Mbappé
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid er i fuld gang med at forme truppen til den kommende sæson og meget tyder på, at man er særdeles opsatte på at Monacos komet-angreb, Kylian Mbappé, skal være en del af holdet.
Ifølge Radio Montecarlo kan Monaco forvente et bud fra Real Madrid på intet mindre end 135 millioner €, hvilket vil gøre den 18-årige spiller til verdens dyreste, men selvsamme radio mener også at vide, at Mbappé er indstillet på at blive en sæson mere i Monaco for at være sikker på at få en plads i den franske VM-trup til mesterskaberne i Rusland næste sommer.
Monaco forbereder da også en kontraktforlængelse til den yderst talentfulde spiller, som samtidig virker helt unaturligt moden i forhold til hans unge alder og helt upåvirket af den store interesse udefra.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Ydermere er 60 mio euro for Morata også alt for lav, set i det lys.
Det er en håbløs udvikling, og jeg vil virkelig begræde, hvis vi smider så meget efter en 18-årig med én god sæson bag sig.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Denne radiostation - Radio Montecarlo - melder denne historie og i løbet af nogle timer bringer de fleste spanske, franske og engelske medier historien - at Real nu har budt €135m for knægten. Men jeg ser ingen der stopper op og kigger på hvad Radio Montecarlo egentlig ved - og hvordan de ved det. Det er sikker ikke engang en historie - bare et tweet.
Nogen der forholder sig kritisk til Radio Montecarlo? Nogen der kan melde ind om tidligere rygter de har bragt?
(Jeg mangler for alvor et sted at slå sådan nogle ting op, så sig endelig til hvis nogen har et website eller lign. hvor man kan gå ind og se en samling over, de rygter som f.eks. Radio Montecarlo har bragt)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Mathiaska skrev: Det er altså vildt som det foregår i dag med de rygter her.
Denne radiostation - Radio Montecarlo - melder denne historie og i løbet af nogle timer bringer de fleste spanske, franske og engelske medier historien - at Real nu har budt €135m for knægten. Men jeg ser ingen der stopper op og kigger på hvad Radio Montecarlo egentlig ved - og hvordan de ved det. Det er sikker ikke engang en historie - bare et tweet.
Nogen der forholder sig kritisk til Radio Montecarlo? Nogen der kan melde ind om tidligere rygter de har bragt?
(Jeg mangler for alvor et sted at slå sådan nogle ting op, så sig endelig til hvis nogen har et website eller lign. hvor man kan gå ind og se en samling over, de rygter som f.eks. Radio Montecarlo har bragt)
Det er jo interessant og årsagen til at vi ofte allerede i rubrikken gør opmærksom på, hvem der siger det. Det er trods alt en væsentlig del af rygtet i dette tilfælde.
Umiddelbart er det svært at holde styr på, men i forhold til Madrid er det spøjst at et fransk medie ved noget som ingen i Madrid gør. Mest af alt er det nok et udtryk for at Madrids interesse er oprigtig, samt at Mbappes pris vil ende på minimum €100.
Der kan forhåbentlig ikke sidde én seriøs person herinde, som mener vi skal købe ham for den pris. Nuvel, så har han gjort det outstanding, men der findes simpelthen kun 2 spillere i verden, som fortjener det prisskilt, og det er Ronaldo og Messi!
Ja ja, vi kan følge med markedet, men nu falder hele korthuset jo ikke sammen, fordi vi ikke får en stadig utrolig ukendt teenager. Vi har nok den mest lovende trup nogensinde, og godt nok er vores angreb det tyndeste på papiret om nogle år, men intet tyder på, at det skulle være næste sæson skidtet falder fra hinanden i Real Madrid. Ronaldo har aldrig scoret færre mål end denne sæson, men alligevel står vi med the double som ikke er vundet i nogle af vores tid. Vores hold præstere endelig som enhed, hvor alle spillere bliver sat i scene, og scorer de mål som sikre os titlerne.
Med andre ord, så kan Mbappé's pris næsten kun falde til næste sæson, og det vil være et kæmpe sats allerede nu, at gøre ham til historiens dyreste spiller, når niveauet på ingen måder er til det. Potentialet er stort, men hans pasningsspil trækker bare gevaldigt ned, og ligesom alle andre, så tror jeg det vil give ham utrolig store problemer i trøjen.
Han skal have plads, og jeg har generelt svært med spillere, som præstere på et sådan niveau, men med et hold som udelukkende spiller på omstillinger. Det er lidt ligesom når man tror, at man kan tage Bale's spil i Tottenham, og flytte det direkte over på et andet hold, hvor forudsætningerne på ingen måder er de samme.
Det bliver et kæmpe nej tak herfra, og det er næsten uanset pris. Jeg synes fremtidens Real Madrid skal afgøre hvem der skal erstatte Ronaldo på sigt. Vi finder ingen som ham, så i stedet for at kigge på alternativer til ham, så lad os for guds skyld se på hvad holdet står og mangler til den tid, for der kan immervæk ske mange ting på 2-3 år.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Og ja Real Madrid har vundet titler på stribe uden Mbappe, men det har de altså gjort uden CR7 og Zidane.
Mbappe er en angriber som har de egenskaber vi præcist står og mangler. En angriber der er teknisk dygtig, har placerings evne, er hurtig, er hovedstøds stærk, kan afgøre kampe, kan deltage i spillet og banke den ind fra alle vinkler.
150 BANG vil jeg smide på bordet for ham. Han er et MUST sign og ingen andre bør få fat i ham!
Ps; havde scoutsne bind for øjnene eller kiggede de igennem huller til damernes omklædnings rum dengang Mbappe var til prøvetræning ?
Har valgt at takke af på forum!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Har valgt at takke af på forum!
Men helt ærlig. Morata er højst sandsynlig væk og der SKAL noget konkurrence ind til Benzema. Og helst en Zidane stoler nok på og som man kan spille fast i tilfælde af at Benzema underpræsterer.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
1. Folk vurderer Mbappe ud fra seks kampe i Champions League i denne sæson. Så længe Real Madrids ledelse ikke tænker på samme måde, er det selvfølgelig OK.
2. Mbappe bliver fast starter uanset form. Han er ikke kun verdens dyreste men også franskmand. Forestil jer en Bale-Isco situation all over again.
Til gengæld kan det også blive til et langt og lykkeligt ægteskab, hvis potentialet bliver udløst.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Dios skrev: Vi er historiens mest succesfulde klub. Vi er verdens absolut bedste hold. Vi vinder titler på stribe. Alt det uden
MbappéHazard!
Alligevel vil du jo gerne have Hazard? :-P
Personligt er jeg i øjeblikket ligeglad med om Mbappé kommer. Han virker dygtig, i de få kampe jeg har set, men prisen er virkelig høj. Nu virker 80 mio euro for James nærmest latterligt lavt.