A Bola: Klubber står klar med 180 millioner € for Cristiano Ronaldo
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge portugisiske A Bola kan Real Madrid forvente at modtage gigant-bud på Cristiano Ronaldo i løbet af sommeren.
Den kommende Guldbold- og The Best-vinder er et varmt emne hos flere klubber og flere skal være parate til at byde helt op mod 180 millioner € for den 32-årige stjernespiller, som med 10 mål i 5 kampe i CL fra kvartfinalen og frem til og med finalen var stærkt medvirkende til, at Real Madrid kunne hæve trofæet for andet år i træk som den første klub.
A Bola mener at vide, at tilbuddene skal komme fra de to franske klubber, Paris SG og AS Monaco, som begge har det økonomiske bagland i orden, men også Cristiano Ronaldos tidligere klub, Manchester United, kan være på vej med et bud i samme størrelse, efter at have fået nej til at hente Antoine Griezmann.
Endelig menes også kinesiske klubber at stå parat, men det forventes ikke at de sportsligt kan byde på noget, som kan tilfredsstille portugiseren.
I det hele taget forventes både Real Madrid og Cristiano Ronaldo at være så tilfredse med samarbejdet, at alle bud vil blive afvist.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Enough Man-love. Sælg ikke!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Salix7 skrev: De Gea for Bale ville gøre mig glad :-)
Den var jeg faktisk ret overbevist om den model for bare 1 uge siden. Desværre tror jeg ikke nogen af spillerne er specielt interesseret i den løsning, hvilket er synd for Bale, for det ville være et perfekt match for ham
Men hatten af. FUCKING HATTEN AF. I de sidste to måneder har Ronaldo været intet mindre end fænomenal, og det er jeg sgu imponeret over. Han har forbedret sit spil, så han ikke længere er komplet uduelig i opspillet, men faktisk træffer fine beslutninger. Oveni har han så gået målamok, og det har vel og mærke været i nogle helt essentielle kampe.
Det er jo latterligt, at han kan score 10 mål i fem kampe mod tre af verdens fem bedste hold. Og så var det ikke engang bare tapins eller straffespark. Det har alle været mål, der cementerer, at Ronaldo har så absurd høj en fodboldIQ, en fantastisk positioneringsevne og en uovertruffen timing i sine løb. Bare se hans andet mål mod Juventus. Det ser seriøst så let ud, men det hele handler om timing, blik for afleveringen og selvfølgelig afslutningen, der heller ikke er nem.
Og så har han jo også scoret vilde mål? Lækkert mål hjemme mod Atletico, dejligt mål mod Sevilla og et drøm af kaliber med venstre mod Celta Vigo. Det har været dejligt at overvære.