Morata flirter med United-spillere

9 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Make of it what you want står der... og det står dig naturligvis frit for, men en af de store historier i den uendelige Twitter-strøm er, at Alvaro Morata har indledt en større 'synes godt om'-affære med en lang række af Manchester Uniteds profiler.

Kæder man den oplysning sammen med Marcas historie tidligere på dagen om, at Morata har bedt om et skifte væk, og endda parrer de informationer om, at Zlatan Ibrahimovic officielt forlader den nordengelske klub, så er det ikke svært at forestille sig, at Alvaro Morata er på vej dertil.

Læg så endda oveni disse indicier, at Morata under fejningen af La Liga-titlen græd som pisket (og blev trøstet af flere holdkammerater), så kunne noget godt tyde på, at Morata snart er fortid i Madrid.

Hvis der er hold i det hele, og hvis Madrid ovenikøbet sælger Mariano, så kan en af sommerens store transfer-sagaer formentlig tage sin begyndelse:

Hvem skal erstatte Morata? Et hjemvendt talent som Mayoral? En superstjerne som Lewandowski, der i dag har nedgjort sine holdkammerater offentligt for, at han ikke blev Bundesliga-topscorer? Eller morgendagens superstjerne i form af Mbappe?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #2 af Steen
Tag nu de Gea i bytte, for helvede...

9 år 1 måned siden #3 af Hugol
Pengene skal bruges på Mbappe.

Har valgt at takke af på forum!

9 år 1 måned siden #4 af Steen

Hugol skrev: Pengene skal bruges på Mbappe.

Ifølge Marca vil Zidane ikke have ham medmindre Bale bliver solgt, og det siger selvsamme medier ikke sker. Derudover har tidligere rygter påstået, at vi lader ham blive i Monaco i endnu et år, hvilket er absurd hvis man skal smide 700-800 millioner kroner efter ham.

9 år 1 måned siden #5 af Hugol
Der er også medier der skriver at Mbappe bliver købt hvis Morata bliver solgt. Mariano er også på vej væk og så er der ingen afløser eller kamp om pladsen ift Benzema.

9 år 1 måned siden #6 af Mathiaska
Ja, det ser sgu ud til at ske. Perfekt match med Morata og United i deres nuværende forfatning. Mon ikke han vinder guldet inden for 2 sæsoner dér og scorer en masse mål. Godt for ham! Godt købmandskab af Perez, hvis de rygtede priser taler sandt om €60-90mio.

Hvis James så smutter med, til hvad sådan en som ham nu om dage koster, kan en stor del af Mbappé-handelen meget vel være så godt som financieret. Og dét tilbud kan Moncao ikke sige nej til.

På den sportslige bane vil et salg af både Morata og James åbne op for Mbappé i disse kampe, alt i mens M. Llorente vil kunne overtage James plads i truppen. Asensio får trøje nr. 10.

Fandeme ikke dumt!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 1 måned siden #7 af Pelle
En ting er hvad vi kan købe for de salg, vi laver. En anden er om det rent sportsligt og økonomisk giver mening. Vi kunne købe 3 x Mbappé, hvis vi solgte Ronaldo.

Det er et enormt dårligt signal at sende, hvis vi går ud og punger +100 mio euro ud for en spiller, der har én enkelt god sæson.

Det er ikke et problem for Real at finansiere købet af Mbappé. Men det er et problem fot Real, hvis man virkelig ønsker at fremstå så naive og desperate ovenpå den største sportslige triumf i mange år. Hvis Mbappé virkelig vil til verdens største klub, så må han lægge pres på Monaco. Der skal under ingen omstændigheder bruges det beløb på ham, som tidligere var fremme.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 1 måned siden #8 af Mathiaska

Pelle skrev: En ting er hvad vi kan købe for de salg, vi laver. En anden er om det rent sportsligt og økonomisk giver mening. Vi kunne købe 3 x Mbappé, hvis vi solgte Ronaldo.

Det er et enormt dårligt signal at sende, hvis vi går ud og punger +100 mio euro ud for en spiller, der har én enkelt god sæson.

Det er ikke et problem for Real at finansiere købet af Mbappé. Men det er et problem fot Real, hvis man virkelig ønsker at fremstå så naive og desperate ovenpå den største sportslige triumf i mange år. Hvis Mbappé virkelig vil til verdens største klub, så må han lægge pres på Monaco. Der skal under ingen omstændigheder bruges det beløb på ham, som tidligere var fremme.

Jeg er enig i, at €135mio er latterligt. Men jeg er nysgerrig efter, hvordan du vil forvalte pengene meget bedre? Uanset hvem, kommer vi jo til at betale en grotesk pris.
Følgende bruger(e) sagde tak: Francisco

9 år 1 måned siden #9 af Pelle
Det bliver svært, fordi vi for første gang i lang tid ikke kan købe nogen, der kan gå direkte ind i startopstillingen, det har vi kunne de andre sæsoner.

De Gea har ikke interessen, for så havde han ikke skrevet under på ny kontrakt og samtidig gjort så lidt for at komme.
Mbappés pris er helt latterlig, og det er et gamble, da en mand med hans prisskilt ikke kan købes ind til bænken, så det bliver på bekostning af Benzema. Og vi aner ikke, hvor god en indbyrdes forståelse Mbappé og Ronaldo vil få.

Jeg mener ikke, at der skal købes ind til midtbanen, selv hvis James smutter. Jeg vil ikke have noget imod mere spilletid til Kovacic bl.a.

Vi skal uden tvivl have en ny keeper, og det kan ikke være andre end Donnarumma. Så må Navas tage det år, hvor de deles, og så må Donna få alle de store kampe næste år, når han forhåbentlig er klar. Det kunne også være en Bernd Leno, men jeg har ikke set nok til ham til at bedømme.

Angrebet er den sværeste. Lewandowski ville være fantastisk, men vil han kunne indgå i et rotationsprincip med Ronaldo og Benzema, det tvivler jeg på. Jeg har ikke et konkret bud på en angriber. Men jeg har hvert fald et bud på, hvem det IKKE skal være. Og det skal ikke være en 18-årig franskmand med én god sæson til +100 mio euro :)

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 1 måned siden #10 af Fondo_Sur
Morata ser ud til at smutte, som dermed efterlader os med et problem som skal løses. Mbappé eller ej. Der bliver nødt til at købes/lejes en ny angriber. Borja Mayoral kunne muligvis udfylde tomrummet, men jeg synes pt. at det ville være for risikabelt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Francisco

9 år 1 måned siden #11 af Hugol
Hvis Morata sælges for 73 millioner euro som DF skriver på deres side, så synes jeg det er helt ligegyldigt at Mbappe koster 135.

9 år 1 måned siden #12 af Halamadrid1411

Hugol skrev: Hvis Morata sælges for 73 millioner euro som DF skriver på deres side, så synes jeg det er helt ligegyldigt at Mbappe koster 135.

Enig. Hvis Morata er 73 mio. euro værd, så er Mbappe i hvert fald 130 mio. euro værd.

Leveret af Kunena Forum