Morata flirter med United-spillere

6 år 9 måneder siden #13 af Pelle

Hugol skrev: Hvis Morata sælges for 73 millioner euro som DF skriver på deres side, så synes jeg det er helt ligegyldigt at Mbappe koster 135.


Det er ikke så meget Mbappés pris, det er signalværdien, jeg anfægter.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #14 af Francisco
Jeg synes - som mange andre herinde - at 135 mio euro er en helt absurd pris fo ren ung knægt på 18 år. Men når det så er sagt, så er det bare markedet, der dikterer prisen og aktuelt står nærmest alle storklubber jo i kø for at få fingrene i Mbappé. Fordi han ER unik. Ja, han har måske kun haft en god seniorsæson, men den har vel så også været historisk god (han fik da sat en rekord eller to i CL). Derudover er han jo ikke kommet ud af ingenting. Madrid har jo fulgt ham i en lang årrække, fordi hans talent har været uomtvisteligt. Jeg synes, at han uden tvivl SKAL hentes til Madrid i en fart, for vi har altså at gøre med en spiller, der kan komme til at definere holdet i de næste 10-15år. I sådan et tilfælde synes jeg, at det er ok også at betale en hel del 'bare' for potentiale fremfor meritter. Og selv om det er en høj pris, så er det jo ikke noget, der slår bunden ud af klubkassen, særligt ikke med de priser, der nævnes ved salg af James, Morata, Bale etc.
Det kunne være rigtig interessant at høre, hvem folk hellere vil have hentet ind. For hvis Morata ryger, kan vi vel alle blive enige om, at der SKAL hentes en ny angriber ind. Fraset Lewandowski (som jeg ikke tror er realistisk) har jeg personligt ingen gode alternativer til Mbappé (Dybala frister, men tror bare ikke på ham som den helt store goalgetter). Og hvis næste sæson bliver med Benz som eneste reelle angriber i truppen, så har jeg meget svært ved at se, hvordan vi genvinder liga og CL. Benz har sine kvaliteter og sine gode dage, men har svært ved at forstå, at han skulle være god nok som førsteangriber i Madrid. Hvem af Europas 10-15 bedste klubber ville bytte førsteangriber med os? Ikke mange tror jeg, og vel næppe Barca, Atletico, Juve, Chelsea, Tottenham, Bayern, Man City, Man U, Monaco, PSG eller Dortmund. Selv Ajax ville vel hellere beholde Dolberg :o)

De Gea kan for min skyld blive i Manchester. Jeg er helt på linje med andre i tråden her, der hellere ser Donnarumma blive hentet ind. Med hans alder i betragtning giver det jo minder om en ung Casillas, der tog over i buret allerede som 18-årig (så vidt jeg husker). Med ham, Carvajal, Varane, Asensio, Isco og Mbappé ville vi have en fantastisk stamme på holdet de næste mange år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #15 af Hugol

Pelle skrev:

Hugol skrev: Hvis Morata sælges for 73 millioner euro som DF skriver på deres side, så synes jeg det er helt ligegyldigt at Mbappe koster 135.


Det er ikke så meget Mbappés pris, det er signalværdien, jeg anfægter.


Mbapppe medbringer jo en masse sidegevinster til madrid. Går vel ud fra at der er en masse indtægter og sponsor penge der følger med som Monaco mister udover et klasse talent. Derfor er prisen vel også steget og stiger generelt på spillere ??

Klasse mål igår af Morata i øvrigt

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #16 af zizou21
Kom så med Lewandowski!!!!!

Helt latterligt (fedt) hvis vi kan få €70 - €90 for Morata.. Han er ikke mere end €30 - €40 værd IMO.
Fed handel.

Endvidere til angriber debatten - hvad tror i chancen er for at Agüero kommer på tale igen? Det er som om han er gået lidt i glemmebogen.

Og nå jo, så er Zlatan og Balotelli altså transfer frie denne sommer ;-)

Hala

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #17 af Real Madrid
Kunne godt ligne, at vi fortsætter med en 4-3-3 (i forhold til rygter). Det bliver godt nok spændende at følge, hvordan Zidane vil gribe Isco vs. Bale situationen an.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #18 af Kassow-Rossing
Bale, James og Morata skal bare ud af vagten og det kan ikke gå stærkt nok.

Alle hold vil helst undvære at sælge spillere men salg af spillere giver penge i kassen og netop disse tre har ikke niveauet til Real Madrid.

Bale kunne få det men det lader til at han ikke indløser sit potentiale. James kan aldrig få det fordi hans eneste virkelige styrke er hans sparketeknik. Morata går ikke godt nok med i spillet og den fungerer ikke i en klub, der har verdens bedste offensive kort i vores 7'er. Han scorer ofte men han koster mere end han gavner. Morata er til gengæld fremtidens mand. Bare først om to-tre år.

Afsted med dem!

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #19 af DarioGomez
Tja.

Sælg Morata
Sælg/udlej Mariano
Sælg/udlej Mayoral
Giv Zlatan en 1-årig kontrakt
Lav forhåbdsaftale med Mbappe ift sommeren 2018

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #20 af IL Capitano

Real Madrid skrev: Kunne godt ligne, at vi fortsætter med en 4-3-3 (i forhold til rygter). Det bliver godt nok spændende at følge, hvordan Zidane vil gribe Isco vs. Bale situationen an.


At Danilo kan være på det billede er mig en gode :O.. Han skal væk, og det kan ikke gå hurtigt nok.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #21 af IL Capitano

Kassow-Rossing skrev: Bale, James og Morata skal bare ud af vagten og det kan ikke gå stærkt nok.

Alle hold vil helst undvære at sælge spillere men salg af spillere giver penge i kassen og netop disse tre har ikke niveauet til Real Madrid.

Bale kunne få det men det lader til at han ikke indløser sit potentiale. James kan aldrig få det fordi hans eneste virkelige styrke er hans sparketeknik. Morata går ikke godt nok med i spillet og den fungerer ikke i en klub, der har verdens bedste offensive kort i vores 7'er. Han scorer ofte men han koster mere end han gavner. Morata er til gengæld fremtidens mand. Bare først om to-tre år.

Afsted med dem!


Synes det er ufatteligt, så mange som glemmer Bales niveau i starten af sæsonen inden skaden. Han bar den offensive del af holdet, da CR var skadet.

At sælge ham ville være absurd imo. Der findes ingen bedre spillere på markedet. Få ham klar og skadesfri, og så vær mere konsekvens i fremtiden, når han så kommer tilbage fra en skade. Han har jo reelt set ikke været klar siden slut November. Han niveau forinden var verdensklasse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #22 af Daniel

DarioGomez skrev: Tja.

Sælg Morata
Sælg/udlej Mariano
Sælg/udlej Mayoral
Giv Zlatan en 1-årig kontrakt
Lav forhåbdsaftale med Mbappe ift sommeren 2018


Jeg har siden Zlatans gennembrud ønsket svenskeren til Real Madrid. Det er nok usandsynligt, at det sker nu, især med Zlatans skade in mente, men hvor man dog alligevel håber på et mindre mirakel.

Real Madrid mangler ikke længere Zlatan, men Zlatan mangler i den grad Real Madrid. Han har i min verden stadig niveau til 1 år, måske endda 2 år på bænken i verdens mægtigste klub. Lønnen skal dig afspejle pladsen på holdet i så fald.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #23 af Neye

Real Madrid skrev: Kunne godt ligne, at vi fortsætter med en 4-3-3 (i forhold til rygter). Det bliver godt nok spændende at følge, hvordan Zidane vil gribe Isco vs. Bale situationen an.


Skrækkelig opstilling og heldigvis forlyder det, at Zidane ikke vil hente M´bappé, hvis ikke Bale ryger ud. Det indikerer, at Zidane fortrinsvis vil spille med en 10´er altså 2 angribere i fremtiden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce