Marca: Llorente skifter til Real Sociedad

9 år 1 måned siden #1 af Daniel

Det bliver ikke Diego Llorente, der skal udfylde Pepes reservetjans på bænken den kommende sæson; spanieren er således på vej til Baskerlandet. 

Den spanske sportsavis, Marca, mener at vide, at Real Madrid har indvilliget i at lade Diego Llorente afhænde til Real Sociedad. Der mangler kun at falde et par små formaliteter på plads, men aftalen forventes at blive offentliggjort den kommende uge.

Diego Llorente har i den netop afsluttede sæson i La Liga været lejet ud til Malaga, for hvem han har gjort opmærksomhed på sig selv med flere store præstationer. Andalusierne var da også selv interesserede i at hente forsvarsspilleren ind på en permanent aftale, men det er altså Real Sociedad, der ser ud til at løbe med Diego Llorentes underskrift. 

Marca erfarer, at transfersummen rammer små otte millioner euro, og kontrakten kommer til at indeholde Real Madrids vanlige krav om en tilbagekøbsklausul, når Kongeklubben sælger spillere fra eget akademi. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #2 af El_Juan
Hvis det holder stik, så synes jeg det er et fornuftigt skifte. Jeg ser stadig Diego Llorente som en fremtidig (og naturlig) erstatning for Nacho, når han en gang får løbepas. Indtil da skal han have så meget spilletid som muligt. Og jeg synes La Real vil være et godt sted for ham. Det er lige et hak op i forhold til Málaga, på flere parametre, og så gavner det selvfølgelig at de skal ud og spille europæisk. Alt i alt en god og sund klub, med en dygtig træner som gerne vil spille fodbold og en klub hvor der er lidt mere pres på end i Málaga.

Lad endelig bare det blive til en realitet!
Følgende bruger(e) sagde tak: larsvegas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum