Real Madrid smider Victor Fernández på porten

9 år 1 måned siden #1 af Daniel

Real Madrid meddeler på klubbens officielle hjemmeside, at man har valgt at opsige Victor Fernández' kontrakt. 

Og hvem er Victor Fernández egentlig? Jo, han var, ind til i dag, den ungdomsansvarlige i Real Madrid, en post han bestred i kun to år. Juan Luis Martinez, som var Victor Fernández' assistent, og som blandt stod for at organisere træningen i La Fabrica, er ligeledes blevet bedt om at finde en anden arbejdsgiver. 

Real Madrid arbejder på at erstatte Victor Fernández med den tidligere Porto og Deportivo la Coruña-træner, Roberto Olabe, som manden der skal ind og sætte sit præg på Real Madrids fremtidige setup i La Fabrica. 

Denne lille omstrukturering kommer angiveligt ikke til at påvirke Santiago Solaris rolle som træner for Castilla, ligesom Guti stadig sidder lunt i sædet som træner for Juvenil A. Det er på et institutionelt niveau, at Real Madrids ledelse mener, at der er plads til fornyelse og nytænkning. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #2 af Hugol
Det siger næsten sig selv hvem der kommer til at tage over.

Har valgt at takke af på forum!

9 år 1 måned siden #3 af Vinícius

Hugol skrev: Det siger næsten sig selv hvem der kommer til at tage over.

Roberto Olabe eller har du insider-info? For det står i artiklen :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 1 måned siden #4 af Hugol
Kunne også blive en Raúl

9 år 1 måned siden #5 af Vinícius

Hugol skrev: Kunne også blive en Raúl

Ah okay :) Også min første tanke inden jeg læste indlægget. Men var han ikke tiltænkt en lidt anden opgave egentlig?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 1 måned siden #6 af Hugol

Kratmus skrev:

Hugol skrev: Kunne også blive en Raúl

Ah okay :) Også min første tanke inden jeg læste indlægget. Men var han ikke tiltænkt en lidt anden opgave egentlig?

Vides ikke men han er sat i forbindelse med posten i medierne. Har lige læst det på DF.

Leveret af Kunena Forum