Real Madrid: Betal eller hold nallerne væk
Real Madrid vil have potentielle bejlere til at punge ud for Moratas målinstinkt, hvorfor det kan blive en dyr fornøjelse at sikre sig spanierens underskrift.
Der er stor efterspørgsel på Moratas jubelscener i europæisk fodbold disse dage. Milan havde følerne ude, men endte med at hente portugisiske André Silva i Porto, hvorfor Manchester United i skrivende stund fører kapløbet om angriberens underskrift, hvis Morata søger nye græsgange. Det er nemlig ikke en selvfølgelighed.
Således har Zidane ikke lagt skjul på, at han gerne ser Morata fortsætte i klubben, ligesom Real Madrid nødvendigvis heller ikke har travlt med at afhænde spanieren til første bydende. Der er stor tilfredshed i den spanske hovedstad med Moratas præstationer, og in mente Real Madrid ikke er tvunget til at sælge for at tjene, så kan angriberen meget vel være at finde i Zidanes trup anno 2017/18, hvis ikke spillerens udbudspris bliver imødekommet.
Real Madrids budskab er ifølge Marca entydigt: Hvis I vil have Morata, så må I betale prisen.
Real Madrid vil selvfølgelig ikke stå i vejen for et skifte, hvis Morata selv ytrer ønske om nye udfordringer, men spanieren har ind til videre kun udtalt, at han gerne vil være en vigtig brik for sin klub i næste sæson forud for VM 2018 i Rusland.
Men Real Madrid har alligevel krav og vil gerne have 90 millioner euro for Morata, en pris som Kongeklubben ifølge bulletinerne helst ikke ønsker at nedjustere. Derfor kan denne sommer meget vel byde på endnu en historisk transfersaga mellem Manchester United og Real Madrid, hvor forhandlingerne måske kommer til at foregå helt frem til d. 31. august.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Florentino Pérez
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Numeredoce skrev: Hvis vi mener at man skal betale €90 millioner for Morata, så kan jeg ikke forstå der har været så store forhandlinger om DDG. Han har jo været til salg til spotpris, i forhold til det her!
Hvis du refererer til sommeren 15' var der slet ikke tale om en spotpris. Med blot ét år tilbage af kontrakten krævede de 55 mil €. Markedet i 15' var heller ikke så vildt prismæssigt, som det er nu.
Jeg synes at bitre United har fortjent denne behandling.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Hvorfor det? Stakkels united! Man kan da ikke andet end at have ondt af United de seneste par år efter hvor mange penge de har brugt så historisk dårligt. Og Ronaldo salget var jo heller ikke noget at prale af, ja måske endda historiens værste salg. At Morata skal koste det samme som det de solgte Ronaldo for er jo lige til at græde over!Fondo_Sur skrev: Jeg synes at bitre United har fortjent denne behandling.
HALA MADRID Y NADA MAS!!!