Danilo fortsætter i Real Madrid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Danilo fortsætter i Real Madrid i den kommende sæson. Det er man ret sikre på i spansk presse.
Den brasilianske forsvarer har været heftigt udskældt for sine præstationer – eller mangel på samme – men mod sæsonens slutning spillede han sig faktisk op til hæderlige præstationer.
Zinedine Zidane har gennem hele sæsonen støttet op om Danilo og så sent som i januar sagde han:
- Han er en professionel spiller, som altid giver sig fuldt ud. Han kan måske gøre det bedre, men det gælder for alle. Der er urimelige historier, for han er professionel og det er en fornøjelse at se en spiller, som giver sig 100%. Vi ønsker den bedste version af Danilo, ligesom af alle andre. Jeg er ikke kun 100% for Danilo, men 1000%, for han er en spiller, som gør mig glad.
Danilo har kontrakt med Real Madrid til 2021.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Jo, normalt er det jo noget, de skal sige, men med Zidane ved man, at der ligger noget oprigtighed i det!
Man er godt nok spændt på, hvor tilbageholden Zidane bliver på transfermarkedet eller ej....
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Nu mangler vi vel blot nyheden om, at vi skal trækkes endnu et år med badebolden Bale:-(
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Salix7 skrev: Jeg så gerne, at man solgte Danilo og gav vores egne talenter chancen i den kommende sæson. De kan vel dårligt levere værre præsentationer end Danilo har gjort i år? Han er en yderst middelmådig spiller i mine øjne, da han ikke er specielt god offensivt, virker rystenende usikker på bolden og har dårlig dømmekraft defensivt.
Nu mangler vi vel blot nyheden om, at vi skal trækkes endnu et år med badebolden Bale:-(
Ville du være mere tryg ved at skifte en fra Castilla ind end Danilo i ChL finalen efter 20 min som tilfældet var det nogle år tilbage? Hvis ja - hvem?
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Umiddelbart er bedste Castilla-bud på længere sigt Achraf, men han er på vej til en udlejning og det virker logisk, frem for at køre en 18-årig ind som måske ikke helt er klar til det pres endnu. Man kunne lade Nacho spille mere, men umiddelbart er han jo første-backup efter Pepe er væk og med kun Vallejo ellers i midterforsvaret, så har man fortsat brug for en afløser for Carvajal.
Offensivt er han over middel..... men han er jo også brasilianer ;-)
Det sagt, så er det fint, at Zidane har tiltro til sine spillere. Det må nødvendigvis også give en helvedes masse moral i truppen og i dette tilfælde til Danilo. Det luner faktisk at høre en træne rose sine spillere på dén måde, også breddespillerne!