Florentino Pérez skal afgive forklaring i Neymar-sag

9 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Florentino Pérez bliver nu en del af den såkaldte Neymar 2-sag, som i den kommende tid skal oprulles i retten.

Her er Real Madrid-præsidenten indkaldt af DIS-gruppen, som ejede 40% af transfer-rettighederne på den brasilianske spiller, da han under særdeles fordækte omstændigheder skiftede til Barcelona og Florentino Pérez er indkaldt for at give sin version af Real Madrids rolle i forhandlingerne, som fandt sted samtidig med Barcelonas forhandlinger med Santos.

DIS mener, at der er betalt penge under bordet i aftalen mellem Santos og Barcelona, hvilket altså er penge, som DIS gerne vil have andel i.

Neymar står angiveligt til at have kostet Barcelona 88 millioner €, men Florentino Pérez har ved en tidligere lejlighed fortalt, at man trådte ud af Neymar-forhandlingerne, fordi prisen når alt blev regnet sammen var havnet i omegnen af 150 millioner €, hvilket ville have smadret klubbens sunde økonomi.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #2 af SR4
Jeg håber han er ærlig. Men jeg er ret sikker på han vælger ikke at udtale sig overhoved.

9 år 1 måned siden #3 af Fondo_Sur
"[...] fordi prisen når alt blev regnet sammen var havnet i omegnen af 150 millioner €, hvilket ville have smadret klubbens sunde økonomi."

Så 100 mil € for Bale halv-smadrede kun Real Madrids økonomi? ;-)

Jeg er egenligt nysgerrig for klubbens økonomiske tilstand, som er svær at få et indblik i.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Raul7-2880

9 år 1 måned siden #4 af SR4

Fondo_Sur skrev: "[...] fordi prisen når alt blev regnet sammen var havnet i omegnen af 150 millioner €, hvilket ville have smadret klubbens sunde økonomi."

Så 100 mil € for Bale halv-smadrede kun Real Madrids økonomi? ;-)

Jeg er egenligt nysgerrig for klubbens økonomiske tilstand, som er svær at få et indblik i.

Selvom priserne allerede var høje på det tidspunkt, så var 150 mio for en spiller uden europæisk erfaring altså astronomisk meget ift. nu.

Det er nok en overdrivelse at det ville have smadret økonomien, men jeg tror ærlig talt han sagde det for at stikke til Barca, da de "angiveligt" kunne få ham billigere end hvad Real kunne.

Leveret af Kunena Forum