Le Parisien: Paris SG vil have Gareth Bale

9 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Ifølge franske Le Parisien står Paris SG klar med et bud på Gareth Bale, hvis Real Madrid beslutter at sætte ham til salg.

Den franske klub ønsker at opruste med stærke profiler og man skal være klar til at få waliseren i truppen, hvis Real Madrid altså ønsker at sælge Bale, som i den netop overståede sæson missede hele 33 kampe og kun fik 1937 spilleminutter på grund af diverse skader. Det blev til 9 mål og 5 assists.

Paris SG har også været inde i billedet i forhold til Kylian Mbappé, men her regner flere og flere det for givet, at det bliver netop Real Madrid, som løber med det franske stortalent. I stedet vil Paris altså hente Gareth Bale og der meldes også om interesse for Sergio Agüero i Manchester City.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #2 af Fondo_Sur
Hvad mister man ved et salg af Bale er det rette spørgsmål.

Asensio og Lucas som bænkspillere kan dække kanterne godt (såfremt vi spiller med kantspillere).

Bale er meget løntung.

Mbappé er egenligt bedre.

Der er intet der tyder på, at Bale ikke får 4+ muskelskader næste sæson.

For mig skal Bale sælges på samme grundlag som Higuain og Özil, de var ikke gode løsninger rent sportsligt, hvorfor holdet efterfølgende udviklede sig i en positiv retning.

Det er bare så svært at hente så store spillere ind, hvorfor de er så meget værd. For det er også et stort sats at sælge Bale, som helt klart har meget at byde med. Samt Florentino og markedskræfter.

Det er nok en god idé at han bliver, men der er noget romantisk i mig der siger, at han har været længe nok i klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, El Siete

9 år 1 måned siden #3 af Sahinovic

som i den netop overståede sæson missede hele 33 kampe

Den næstbedste betalte i Real Madrid, det er for pinligt. Asensio har vist sig for at være bedre, brug dog ham istedet for og sælg Bale.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Neye

9 år 1 måned siden #4 af Neye
Nyt håb om vi kommer af med ham?

9 år 1 måned siden #5 af Salix7

Fondo_Sur skrev: Hvad mister man ved et salg af Bale er det rette spørgsmål.

Asensio og Lucas som bænkspillere kan dække kanterne godt (såfremt vi spiller med kantspillere).

Bale er meget løntung.

Mbappé er egenligt bedre.

Der er intet der tyder på, at Bale ikke får 4+ muskelskader næste sæson.

For mig skal Bale sælges på samme grundlag som Higuain og Özil, de var ikke gode løsninger rent sportsligt, hvorfor holdet efterfølgende udviklede sig i en positiv retning.

Det er bare så svært at hente så store spillere ind, hvorfor de er så meget værd. For det er også et stort sats at sælge Bale, som helt klart har meget at byde med. Samt Florentino og markedskræfter.

Det er nok en god idé at han bliver, men der er noget romantisk i mig der siger, at han har været længe nok i klubben.

Efter min mening mister vi intet ved et salg af Bale tværtimod, fordi vi har bedre spillere på hans plads allerede. Isco, Asensio og Lucas passer alle bedre til vores spil, er mindre skadet, kan teknisk mere og er langt billigere lønmæssigt end Bale.
Hvad er dit argument for: "Det nok er en god idé at han bliver"?

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Neye

Leveret af Kunena Forum