L´Equipe: Mbappé i stedet for en i BBC-trioen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Franske L´Equipe mener at vide, at Kylian Mbappé har fået vished for, at han ikke skal kæmpe med alle tre folk i BBC-trioen, idet i hvert fald en af dem forlader klubben denne sommer.
Det har hele tiden været den 18-årige spillers store bekymring at havne i en klub, hvor han ikke ville få spilletid nok, men Real Madrid skal have været i kontakt med Mbappé og dennes familie og forsikret dem om, at han bliver en vigtig brik i projektet.
Det skal angiveligt både være Florentino Pérez og Zinedine Zidane, som har ført samtaler med Mbappé-familien og her skal man have givet dem to tungtvejende grunde til at vælge Real Madrid, nemlig at de spanske CL-mestre vil gøre Mbappé til verdens bedste spiller og at det skal ske ved at tildele ham en af de tre pladser, som ellers har været forbeholdt BBC-trioen.
Da Morata og måske også James meldes på vej væk, kan der således blive mulighed for masser af spilletid hos Real Madrid og hos L´Equipes franske kolleger på Le Parisien mener man, som I kan læse i en anden nyhed her på siden, at det er Gareth Bale, som meldes på vej væk fra den spanske hovedstad.
Angriberens far, Wilfried Mbappé, er ellers ham, som har været størst modstander af et skifte op til en VM-slutrunde, men han skal efterhånden også være overbevist om projektet og der spekuleres samtidig i, at Mbappé er kommet tættere på Real Madrid-skiftet, fordi han står over for ny sponsor, nemlig Adidas, som også sponsorerer Real Madrid. Han har hidtil haft Nike, men den kontrakt udløber til årsskiftet og her vil Adidas altså stå klar med en kontrakt til ham.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
at vi bør satse på Ronaldo og Morata i næste sæson,
samtidig med at Morata får en hel sæson som første valg. Desværre tror jeg bare at Zidane lider under den klassiske national-syge, hvor spillere fra eget land bliver valgt foran spanske og egne spillere:-(
Har du set dem spille sammen? Jeg har, og det var noget af det mest fantasiløse fodbold jeg har været vidne til. Nu må du så forklare, hvorfor vi skal satse på Ronaldo og Morata i næste sæson, og hvorfor Morata skal være førstevalg?
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Sahinovic skrev: Salix7 skrev:
at vi bør satse på Ronaldo og Morata i næste sæson,
samtidig med at Morata får en hel sæson som første valg. Desværre tror jeg bare at Zidane lider under den klassiske national-syge, hvor spillere fra eget land bliver valgt foran spanske og egne spillere:-(
Har du set dem spille sammen? Jeg har, og det var noget af det mest fantasiløse fodbold jeg har været vidne til. Nu må du så forklare, hvorfor vi skal satse på Ronaldo og Morata i næste sæson, og hvorfor Morata skal være førstevalg?
Helt enig, Sahinovic.
Manchester Uniteds tilhængere begår også den samme fejl og tror at det giver mening at spille med Ronaldo og Morata sammen. Er hele debatten mellem Benzema og Morata ikke at Morata gør Ronaldo dårligere mens Benzema gør ham bedre?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Og her gik jeg og troede, at BBC for længst var glemt, og alle var enige om, at Isco allerede havde snuppet den ene plads af de 3 i front.
Alle.... som i os på madridista.dk?
Jeg vil nu lade Zidane om beslutningerne. Han virker til at have styr på tingene, men jeg kan tage fejl. Naturligvis.
Jeg har ingen præferencer. Han kan sågar starte med Ronaldo på bænken, bare Real Madrid vinder.
Neye skrev: Det må være spænende for Isco at følge udviklingen
Hvorfor? En ny kontrakt er nært forstående. Isco har bevist sig. Ingen er tvivl om spanierens kvaliteter. Heller ikke Zidane.
Real Madrid vil Isco og Isco vil Real Madrid. Der er intet spændende overhovedet for Isco at følge med i vedr. et eventuelt køb af Mbappé.
I bjæffer konstant om, at INGEN skal være selvskrevet startopstillingen i Real Madrid (BBC særligt) og det må vel sagtens også gælde Isco.... eller har man bare et standpunkt til man tager et nyt?
Alle som i, alle som følger Real Madrid, og vil Real Madrid det bedste på et sportsligt plan. Zidane havde ihvertfald ikke styr på tingene, da Bale blev meldt klar til El Clasico, og det er præcis det samme scenarie jeg og højst sandsynligt også Neye frygter, hvis Mbappé kommer til, og bliver "lovet" en plads.
De bedste spillere skal spille, men når man har så overlegne og kontinuerlige spillere som Carvajal, Ramos, Marcelo, Kroos, Modric, Isco og Ronaldo på holdet, så er det klart, at man har forudsætninger om, at de skal spille langt de fleste kampe. Så kan man tale om rotation, skader, form etc. men det er klart, at der altid er en stamme på holdet, som man har en vis tillid til, og den kategori er Isco i mine øjne kommet i via hans fremragende 2017 år. Det må og skal en 18 årig Mbappé bare ikke ændre på. Skal man forholde sig til overskriften, eller det skrevne i teksten, så er det netop også Isco eller Benzema's plads Mbappé bliver "lovet", så jo Isco vil selvfølgelig følge transfersagen meget nøje uanset om han får en solid kontrakt eller ej, for han ved også at politik desværre stadig spiller en væsentlig rolle i Real Madrid, og det ikke altid er den bedst præsterende spiller, som får spilletiden.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.