Marca: Bale er ikke til salg

9 år 1 måned siden #1 af Administrationen

I de seneste dage har der kørt adskillige rygter om, at Gareth Bale kunne være på vej væk fra Real Madrid for at give plads til Kylian Mbappé.

Men nu melder spanske Marca, at waliseren fortsat betragtes som urørlig i den spanske hovedstad og derfor er at finde i truppen i den kommende sæson også. Hverken klubbens sportslige ledelse, Zinedine Zidane eller hovedpersonen selv har således interesse i et salg.

Gareth Bale har ellers haft en mareridts-sæson med masser af skader, men han skal tilsyneladende være taget på ferie med beskeden om, at man også regner med ham i de kommende år og i klubben mener man at kunne finde den formel, som forhindrer de mange skader, som har ramt waliseren i de senere år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #2 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Marca: Bale er ikke til salg
Det er mig ubegribeligt, hvis ledelsen, Zidane osv mener, at Bale skal blive i klubben - han er jo en katastrofe. Ikke blot fordi han er dyrt, skadet hele tiden og har et uacceptabelt bundniveau, men samtidig holder han spillere som Isco og Asensio på bænken. Bliver han i klubben er det for mig et tydeligt tegn på, at man ikke vil erkende et fejlkøb:-(

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Neye

9 år 1 måned siden #3 af nono
Besvaret af nono på emne Marca: Bale er ikke til salg
Enig. Bale har for så vidt overrasket undertegnede positivt. Jeg havde regnet med ren lort og lagkage da han blev købt, men har har dog leveret nogle solide præstationer - og trofæer.

Dette til trods er han alt for dyr, alt for svingende i sit spil og alt, alt, alt for skadet til at denne farce skal have lov til at fortsætte. Vi har nogle fantastiske spillere i Isco og Asensio og både Mbappe og O. Dembele er spillere som jeg langt hellere ser i klubben.
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved nono.

9 år 1 måned siden #4 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Marca: Bale er ikke til salg
Enig. En spiller som Asensio har jo i denne sæson lavet flere "trade mark Bale" aktioner, end Bale selv har gjort. Her snakker jeg om løb med bold over hele banelængder og flotte langskud. Når Asensio så også har den egenskab at han kan deltage i småspil på fremragende vis, ja så ved jeg godt nok ikke hvor folk finder argumenterne for at Bale bør være en starter. Jeg var forarget over at Bale kom ind før Asensio i CHL finalen. Bale lever desværre kun på sit navn og sin pris.

Bale bør være 3. valg efter Isco og Asensio, det lige før jeg vil gå så langt som at sige 4. valg efter Vasquez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Neye

9 år 1 måned siden #5 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Marca: Bale er ikke til salg
Kan man holde Bale skadesfri vil han være fremragende at have i truppen. Han startede ganske godt sidste sæson og han er faktisk klar fra næste, hvis vi altså kan arbejde med hans bentøj.

Det kunne Bayern med Robben, som faktisk var slemmere end Bale. Jeg var så skuffet dengang vi solgte ham, og jeg gider ikke at se endnu en af disse episoder.

Jeg er enig med folk i at Bale kan holde spillere på bænken, men så må det altså blive Benzema.

Jeg er mere skuffet over at man skiller sig af med Morata end Benzema og egentlig håber jeg ikke der sker så mange salg udover James og Morata, mens Mbappe kommer ind.

Har valgt at takke af på forum!

9 år 1 måned siden #6 af Fondo_Sur
Som forventet.

Jeg tror dog at han overrasker positivt i næste sæson. Tilliden bliver betalt tilbage.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 1 måned siden #7 af Mathiaska

Fondo_Sur skrev: Som forventet.

Jeg tror dog at han overrasker positivt i næste sæson. Tilliden bliver betalt tilbage.

Helt enig. Klassen er unægtelig. Hans topniveau er om man vil det eller ej helt i top blandt de bedste - hvis han for fanden bare kan hæve bundniveauet og arbejdsindsatsen. Han skal ikke kigge meget ind mod venstre for at se en spiller som Isco, som netop har rykket sig og bygget på. Kom så Bale!
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Leveret af Kunena Forum