Dani Ceballos tæt på Real Madrid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spanske AS er U21-stjernen Dani Ceballos meget tæt på at kunne skrive kontrakt med Real Madrid.
Aftalen mellem parterne synes at være på plads og det er planen, at Dani Ceballos fortsætter i Betis på en lejeaftale i den kommende sæson.
Ceballos er en af de helt store spillere ved dette års U21-EM, som afholdes i Polen og i Real Madrid er han udset til med tiden at overtage efter Luka Modric. Dermed fortsætter Real Madrids strategi med at håndplukke de største talenter og gøre dem klar til førsteholdsfodbold i klubben via udlejning til andre klubber.
Dani Ceballos har en frikøbs-klausul på 15 millioner €, men det menes at Real Madrid vælger at betale mere for at få enderne til at nå sammen.
Det menes, at Betis-spilleren får en kontrakt af 5-6 års varighed.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid er fremragende i dag og vil fortsætte med at være fremragende i årene frem!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Daniel skrev: Det er bare godt det her. Jeg har kun rosende ord til overs for ledelsens ageren på transfermarkedet og Perez strategi med at tænke på fremtiden, som var den helt store akilleshæl i præsidentens første periode i klubben, hvor det ene og alene handlede om stjernerne.
Real Madrid er fremragende i dag og vil fortsætte med at være fremragende i årene frem!
Jeg er glad for at han endelig fik øjnene op for de spanske spillere. Når man tænker på at siden 1995 har Spanien produceret talenter i massevis og landsholdet har i en lang årrække spillet kanon fodbold.
Jeg vil bare gerne have en masse officielle nyheder med de spillere nu. Fint med Ceballos et år i Betis selvom jeg helst så ham i Madrid trøjen her og nu.
Har valgt at takke af på forum!
Vildt talent.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Òscar Rodriguez fra Gutis hold er en kommende stjerne på den centrale midtbane.
Ceballos mangler lidt et slutprodukt, men vi er i hvert fald helgarderet såfremt han får udviklet denne i næste sæson. Vi bliver lidt Spaniens Bayern München med alle de handler. Jeg er vild med det.
Har valgt at takke af på forum!
"When both Barcelona and Athletic Club supporters whistled the Spanish national anthem before the 2015 Copa del Rey final at Camp Nou, the Andalusian expressed his hope that a bomb be dropped "on the stands and kill those Catalan and Basque dogs"
- Dani Ceballos
Fondo_Sur skrev: www.goal.com/en/news/8/main/2017/06/28/3...get-who?ICID=HP_FT_2
"When both Barcelona and Athletic Club supporters whistled the Spanish national anthem before the 2015 Copa del Rey final at Camp Nou, the Andalusian expressed his hope that a bomb be dropped "on the stands and kill those Catalan and Basque dogs"
- Dani Ceballos
Jeg kan lide ham allerede ;-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Ceballos er en af de helt store spillere ved dette års U21-EM, som afholdes i Polen og i Real Madrid er han udset til med tiden at overtage efter Luka Modric.
Men... Det er jo Kovacic? Det er vi forhåbentlig alle enige om, ovenpå hvad manden har vist i den forgangne sæson. Så skal der snarere snakkes "afløser" til enten Kroos (27år) eller Casemiro (25år) - og ingen af de to skal afløses. Der skal vel snarere hentes en yngre spiller, som hierakisk skal placeres under Kovacic, hvis denne strategi med talent- og egenudvikling skal effektueres 100%. På samme måde som Casemiro > Llorente eller Dani > Danilo osv.
Jeg er helt med på Ceballos er en spændende spiller, men jeg kan ikke forstå denne handel, som transferstrategien har været de senere år. Så skal det være fordi Zidane ikke finder Kovacic dygtig nok, men det synes jeg personligt på ingen måder det ligner, tværtimod.
Ovenstående tager selvfølgelig ikke udgangspunkt i de utallige situationer der uomtvivlsomt kommer i næste sæson, hvor enten Isco eller Asensio spiller som én af de 3 på midtbanen.
Køb med tilbagelån ville selvfølgelig være langt mere aktuelt, situationen kan være helt anderledes om et år. Især hvis prisen på kun €9m!
TL;DR der er ikke plads i truppen til Cabellos pt, uden at ødelægge det for ham selv eller en af de andre spændende spillere i truppen.