Dani Ceballos tæt på Real Madrid

6 år 9 måneder siden #13 af Fondo_Sur

Pelle skrev:

Fondo_Sur skrev: www.goal.com/en/news/8/main/2017/06/28/3...get-who?ICID=HP_FT_2

"When both Barcelona and Athletic Club supporters whistled the Spanish national anthem before the 2015 Copa del Rey final at Camp Nou, the Andalusian expressed his hope that a bomb be dropped "on the stands and kill those Catalan and Basque dogs"
- Dani Ceballos


Jeg kan lide ham allerede ;-)


Jeg kan egenligt godt forstå frustrationen for det er godt en stor fornærmelse. Der er dog blot tale om et Tweet, som sikkert er skrevet i frustration. Men vi ved i hvert fald, hvor hans sympati er! Disse stolte figurer fra Andalusien har det godt i Madrid. Så vidt jeg kan huske er der: Juanito, Sergio Ramos, og muligvis flere ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #14 af Steen
Absolut ingen grund til at hente ham. Hvorfor skulle vi dog det? Vi har ikke brug for flere midtbanespillere, og heller ikke næste år. Kan vi ikke snart begynde at bruge penge på spillere som rent faktisk forbedre holdet, i stedet for at brænde dem af på Vinicius og nu Ceballos?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #15 af Fondo_Sur

Steen skrev: Absolut ingen grund til at hente ham. Hvorfor skulle vi dog det? Vi har ikke brug for flere midtbanespillere, og heller ikke næste år. Kan vi ikke snart begynde at bruge penge på spillere som rent faktisk forbedre holdet, i stedet for at brænde dem af på Vinicius og nu Ceballos?


Jeg er egenligt helt enig, men vi kan få ham for nærmest ingen penge. Og først til 18/19 sæsonen.

I værste fald kan han sidde på bænken i 18/19 sæsonen også kan vi sælge ham for det dobbelte, som vi kommer til at købe ham for (15 mil € som det ser ud til). Jeg har svært ved at se det negative ved en sådan handel.
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #16 af Hansen

Steen skrev: Absolut ingen grund til at hente ham. Hvorfor skulle vi dog det? Vi har ikke brug for flere midtbanespillere, og heller ikke næste år. Kan vi ikke snart begynde at bruge penge på spillere som rent faktisk forbedre holdet, i stedet for at brænde dem af på Vinicius og nu Ceballos?


Som jeg ser det, så er 9m slet ikke så meget som du gør det til. I de seneste par år (5) har Real Madrid hentet: Kovacic, Varane, Asensio, Vallejo og Theo. Talenter som tegner for fremtiden for Real Madrid. Kovacic, Varane og Asensio har allerede vist deres værd. Vallejo og Theo er begge stor - talenter. Det samme kan netop siges omkring Ceballos. Jeg tror ærlig talt ikke du kan købe nogen p.t. som vil gå direkte ind og forbedre A - holdet. Udover De Gea på målmands - posten. De fleste af de spiller har stadigvæk minimum 2-3 år tilbage (Hvis ikke dem alle sammen!). Derfor er det mere end oplagt og gå ind og tænkte på den næste generation. Ceballos er spansk, starter for u21 holdet, har netop spillet en flot sæson for Betis (store kampe mod Real Madrid og Barcelona). Derudover, så køber man ham fordi han netop får lov til at udvikle sig i Betis i 1-2 sæsoner mere, så han kan "glides" ind til førsteholdet. En formula som tidligere har fungeret rigtig godt! Hint: Carvajal, Casemiro og Asensio. Så jeg ser ikke hvor problemet egentligt skulle ligge. Måske tager jeg fejl?
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #17 af Hugol
Nu skrives der Betis ikke har været i kontakt med Real madrid. Åh hvor er jeg træt af det uendelig rygte halløj.

Kom nu i gang !

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #18 af Sahinovic

Hugol skrev: Nu skrives der Betis ikke har været i kontakt med Real madrid. Åh hvor er jeg træt af det uendelig rygte halløj.

Kom nu i gang !


Transfervinduet er ikke engang åbent endnu, hvad er det du forventer?

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #19 af Sahinovic

Fondo_Sur skrev: www.goal.com/en/news/8/main/2017/06/28/3...get-who?ICID=HP_FT_2

"When both Barcelona and Athletic Club supporters whistled the Spanish national anthem before the 2015 Copa del Rey final at Camp Nou, the Andalusian expressed his hope that a bomb be dropped "on the stands and kill those Catalan and Basque dogs"
- Dani Ceballos


Hold fast en idiotisk udtalelse, han må hellere end gerne blive langt væk fra Real Madrid.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #20 af Hugol

Sahinovic skrev:

Hugol skrev: Nu skrives der Betis ikke har været i kontakt med Real madrid. Åh hvor er jeg træt af det uendelig rygte halløj.

Kom nu i gang !


Transfervinduet er ikke engang åbent endnu, hvad er det du forventer?


Pepes afsked
Llorente og Vallejo på holdet officielt.
Man kan altså godt købe spillere selvom transfervinduet er lukket.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #21 af Dios

Steen skrev: Absolut ingen grund til at hente ham. Hvorfor skulle vi dog det? Vi har ikke brug for flere midtbanespillere, og heller ikke næste år. Kan vi ikke snart begynde at bruge penge på spillere som rent faktisk forbedre holdet, i stedet for at brænde dem af på Vinicius og nu Ceballos?


Jeg er helt enig i, at der er mange spillere på holdet, som jeg synes spiller til middel, eller lige under middel. Der er helt klart også mange spillere som jeg hellere ser udefra tiltræde holdet så som Dybala, Hazard, De Gea etc..
Når det er sagt, så er det direkte uhørt at du gang på gang vil negligere holdets præstationer med de nuværende spillere. Chl 3 gange på 4 år, og endelig det spanske mesterskab er blevet sikret. Jeg er enorm kritisk, men hvis det her ikke er godt nok, så ved jeg snart ikke!

Der er ingen garanti for, at Mbappé f.eks. skulle kunne gøre det bedre end Benzema, selvom hans stats har været fremragende i Monaco. Se på Bale. Han var stjernen i Tottenham, men en marginal spiller i Real Madrid, som flertallet helst ser solgt efterhånden. Truppen er harmonisk, og de vinder titler, og til tider er det også decideret smukt og overlegent. Der er helt klart plads til forbedring, men vores nuværende trup er verdensklasse, også selvom du synes Navas skulle have siddet bag kassen i Fakta i stedet for at være målmand.

Vi har helt klart brug for Ceballos på sigt. Han er fremragende, og vil de kommende år kunne skoles som Kovacic. Det er et kæmpe spring fra alle andre klubber til Real Madrid. Han skal ikke tage over når det er for sent, og skal derfor køres ind i rolige omgivelser og læres op af de bedste.
Han koster stort set gratis, og selvfølgelig skal han sikres inden det er for sent.
Måske skal han ikke indlemmes i truppen til denne sæson, men købes nu det skal han!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #22 af Sahinovic

Hugol skrev:

Sahinovic skrev:

Hugol skrev: Nu skrives der Betis ikke har været i kontakt med Real madrid. Åh hvor er jeg træt af det uendelig rygte halløj.

Kom nu i gang !


Transfervinduet er ikke engang åbent endnu, hvad er det du forventer?


Pepes afsked
Llorente og Vallejo på holdet officielt.
Man kan altså godt købe spillere selvom transfervinduet er lukket.


Pepes afsked, hvad? Llorente og Vallejo er Real Madrid spillere.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #23 af Hugol

Sahinovic skrev:

Hugol skrev:

Sahinovic skrev:

Hugol skrev: Nu skrives der Betis ikke har været i kontakt med Real madrid. Åh hvor er jeg træt af det uendelig rygte halløj.

Kom nu i gang !


Transfervinduet er ikke engang åbent endnu, hvad er det du forventer?


Pepes afsked
Llorente og Vallejo på holdet officielt.
Man kan altså godt købe spillere selvom transfervinduet er lukket.


Pepes afsked, hvad? Llorente og Vallejo er Real Madrid spillere.


De er stadig ikke præsenteret

Pepe står stadig på siden

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #24 af Kassow-Rossing

Hugol skrev:

Sahinovic skrev:

Hugol skrev:

Sahinovic skrev:

Hugol skrev: Nu skrives der Betis ikke har været i kontakt med Real madrid. Åh hvor er jeg træt af det uendelig rygte halløj.

Kom nu i gang !


Transfervinduet er ikke engang åbent endnu, hvad er det du forventer?


Pepes afsked
Llorente og Vallejo på holdet officielt.
Man kan altså godt købe spillere selvom transfervinduet er lukket.


Pepes afsked, hvad? Llorente og Vallejo er Real Madrid spillere.


De er stadig ikke præsenteret

Pepe står stadig på siden


Pepe står på siden, fordi han officielt er Real Madrid spiller indtil transfervinduet. Sådan ville det også have været, hvis vi havde solgt en spiller. Denne spiller ville også stå som Real Madrid spiller, officielt, indtil transfervinduet.

Os fans behøver ikke information så længe Real Madrid og dens ledelse har styr på sagerne. Hav' tålmodighed min ven <3
In Zizou we trust

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce