Afgørende uge i forhold til Ceballos-forhandlinger
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid går ifølge spansk presse ind til en afgørende uge i forhold til at hente Dani Ceballos i Betis.
Flere klubber er med i jagten på den 20-årige midtbanespiller, som blev kåret til EM-turneringens bedste spiller og blandt dem finder man Barcelona, som tilsyneladende har sat alle sejl til, fordi Marco Verratti-handlen alligevel blev en svær nød for dem at knække.
Dani Ceballos har en frikøbs-klausul på 15 millioner €, men Real Madrids umiddelbare plan er at byde 20 millioner € på midtbane-talentet og samtidig vil man lade ham blive i Andalusien på lejemål i den kommende sæson.
Real Madrids interesse i Dani Ceballos er på ingen måde af nyere dato, idet man har fulgt ham tæt gennem flere år og ifølge flere spanske medier har Real Madrid også indtaget førerpositionen i forhold til at sikre sig det spanske stortalent.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Er der nogen, der kan svare på hvad man får ud af at byde mere end frikøbsklausulen?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Fremragende!
Er der nogen, der kan svare på hvad man får ud af at byde mere end frikøbsklausulen?
Jeg har svært ved at se det give gevindst andre steder end på et relationelt-niveau. Vi siger jo, hvis sandt, at de får €5 mio ekstra for at sælge os til ham for så endda at beholde ham et år mere, til trods for at han snildt kan forhandle med andre klubber, såfremt de €15mio bliver budt. Og så lyder det jo godt i pressen, at Real Madrid er villige til at betale mere end han koster - hvilket kan medføre en øget interesse hos spilleren i at komme hertil og ikke Barcalona m.fl.
Jeg synes i øvrigt jeg har læst om en frikøbsklausul på €9mio andre steder?
Mathiaska skrev:
Jeg har svært ved at se det give gevindst andre steder end på et relationelt-niveau. Vi siger jo, hvis sandt, at de får €5 mio ekstra for at sælge os til ham for så endda at beholde ham et år mere, til trods for at han snildt kan forhandle med andre klubber, såfremt de €15mio bliver budt. Og så lyder det jo godt i pressen, at Real Madrid er villige til at betale mere end han koster - hvilket kan medføre en øget interesse hos spilleren i at komme hertil og ikke Barcalona m.fl.
Jeg synes i øvrigt jeg har læst om en frikøbsklausul på €9mio andre steder?
Ceballos vil ikke til Barcelona. Det er jeg helt overbevist om :-)
Jeg vil mene at der for en klub som Betis, er ret stor forskel på få 15mil og 20mil plus en "gratis" sæson.
Den kan sikre mange millioner til klubben.
Man kan derfor som klub forsøge at præge spilleren, så det gavner Real Madrid.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...