Goal: Real Madrid afviser nyt Morata-bud

9 år 3 uger siden #1 af Daniel

Goal.com mener at vide, at Real Madrid har afvist en nyt bud på klubbens spanske reserveangriber, Alvaro Morata.

Goal.com skriver, at Real Madrid har afvist endnu et bud fra Manchester United på Alvaro Morata. Englænderne øgede ellers det seneste bud på den spanske 9'er fra 70 millioner euro til 80 millioner euro, men Real Madrid er ikke villige til at slippe spanieren for mindre end 90 millioner euro. 

Alvaro Morata er efter sigende Manchester Uniteds foretrukne transfermål dette transfervindue, og goal.com erfarer, at spanieren ikke har planer om at vende tilbage til Real Madrid for at tage med på præsæson-tur i USA; han foretrækker angiveligt selv et skifte til Manchester United.

Real Madrids reserveangriber har flere gange bedyret, at VM i 2018 i Rusland er et stort personligt mål, hvorfor han prioriterer spilletid over klubfølelse. 

24-årige Alvaro Morata scorede 20 mål for Real Madrid i sidste sæson i alle turneringer og et salg af angriberen vil ikke blot åbne op for en eventuel tilgang af Mbappé, men Kongeklubben vil ligeledes generere et enormt overskud på spanieren, som man hentede tilbage fra Juventus sidste sommer for små 32 millioner euro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 uger siden #2 af zizou21
Tåbeligt hvis man ikke sælger til €80 !! Håber salget bliver offentliggjort imorgen.

Hala

9 år 3 uger siden #3 af Kassow-Rossing

zizou21 skrev: Tåbeligt hvis man ikke sælger til €80 !! Håber salget bliver offentliggjort imorgen.

Ja. Han er slet ikke de penge værd i disse år. Men man kan vel godt frygte at han gør hen og bliver guld værd om 2-3 år?

Derudover skal man også huske at han helst vil spille for hans hjerteklub Real Madrid, hvis han kan få spilletid nok, og at han stadig er på kontrakt. Dvs. vil man ikke betale hvad spilleren koster, så må man finde sig noget andet at købe. Hvis RM siger 90, så koster han 90. Det kan dog godt være at man går på kompromis som sommeren nærmer sin afslutning.

Og til sidst:

El_Juan skrev: Alt - og jeg mener ALT - hvad du læser på Goal.com skal tages med en gran salt.

El_Juan skrev: Nu kan jeg huske hvorfor jeg aldrig læser Goal.com.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 3 uger siden #4 af El Siete
Det virker som om United har været lidt svære at danse med de sidste par år, så mon ikke de piner dem lidt. Så helst Morata blev, men 80M - tag det og løb.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

9 år 3 uger siden #5 af DarioGomez
BBC: United enig med Everton om Lukaku. Så beholder vi jo nok Morata ... det er langt fra en katastrofe. Tværtimod.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

9 år 3 uger siden #6 af madrid2000
Det ser ud til at de prøvede at presse citronen lidt for meget.. United får alligevel en top angriber, mens klubben nu hænger på en spiller, der skal sælges.
Endnu engang taber de til United. Dette er intet mindre end De Gea 2.0.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete

9 år 3 uger siden #7 af Daniel

madrid2000 skrev: Det ser ud til at de prøvede at presse citronen lidt for meget.. United får alligevel en top angriber, mens klubben nu hænger på en spiller, der skal sælges.

Det kan vel lige så godt være Real Madrid, der trækker det længste strå?

Morata scorede 20 mål som reserveangriber i sidste sæson, og om end han ikke er lykkelig for tjansen, så skal Moratas fremragende scoringssnit koste kassen. Lad os være ærlige: Real Madrid kan ikke finde en angriber på det nuværende marked for under 100 millioner euro, der kan levere på samme niveau og det skal man have for øje, når man mener, at Real Madrid skal sende Morata af sted for en slik det nuværende marked in mente.

Og som Perez har proklameret: Real Madrid er som udgangspunkt ikke en sælgende klub, hvorfor eventuelle købere er nødt til at punge ud for klubbens spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Pelle

9 år 3 uger siden #8 af madrid2000

Daniel skrev:

madrid2000 skrev: Det ser ud til at de prøvede at presse citronen lidt for meget.. United får alligevel en top angriber, mens klubben nu hænger på en spiller, der skal sælges.

Det kan vel lige så godt være Real Madrid, der trækker det længste strå?

Morata scorede 20 mål som reserveangriber i sidste sæson, og om end han ikke er lykkelig for tjansen, så skal Moratas fremragende scoringssnit koste kassen. Lad os være ærlige: Real Madrid kan ikke finde en angriber på det nuværende marked for under 100 millioner euro, der kan levere på samme niveau og det skal man have for øje, når man mener, at Real Madrid skal sende Morata af sted for en slik det nuværende marked in mente.

Og som Perez har proklameret: Real Madrid er som udgangspunkt ikke en sælgende klub, hvorfor eventuelle købere er nødt til at punge ud for klubbens spillere.

Du kan ikke bilde mig ind, at det ikke hele tiden har været planen at sælge Morata og James for at gøre plads til Mbappe. Morata har klart givet det indtryk, at han vil væk for at blive 1.valg. Han gider jo ikke reserve tjansen og mon ikke han smutter til en klub som Chelsea? Så jo klubben har tabt på transfermarkedet til United igen, da man vurderede at Morata var deres eneste valg, men de har ageret smartere ved også at arbejde på Lukaku handlen.

PS: Her antager jeg at Lukaku til United er done deal, hvilket kun er rygter i øjeblikket og intet officielt meldt ud.
Sidste redigering: 9 år 3 uger siden ved madrid2000.

9 år 3 uger siden #9 af Zyconith
Super hvis United køber Lukaku og vi beholder Morata.

Morata skal nok blive førstevalg inden længe, det handler om tålmod. Han har potentialet til at blive en verdensklasse angriber.

... det er han såmænd også i forvejen (der eksisterer vel ikke mere end en håndfuld eller to der er på samme niveau eller over).

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 3 uger siden #10 af Hugol

Zyconith skrev: Super hvis United køber Lukaku og vi beholder Morata.

Morata skal nok blive førstevalg inden længe, det handler om tålmod. Han har potentialet til at blive en verdensklasse angriber.

... det er han såmænd også i forvejen (der eksisterer vel ikke mere end en håndfuld eller to der er på samme niveau eller over).

Tror du selv på den ?

Det vil glæde mig at Morata bliver men vi SKAL købe Mbappe. Så må Benzema ryge i stedet !

Har valgt at takke af på forum!

9 år 3 uger siden #11 af El Siete
Tja, det kan jo være at han så ryger til Chelsea i stedet, som jo også tidligere viste interesse og hvor Costa måske er på vej ud. De har jo også været efter Lukaku gennem længere tid.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

9 år 3 uger siden #12 af Zyconith

Hugol skrev:

Zyconith skrev: Super hvis United køber Lukaku og vi beholder Morata.

Tror du selv på den ?

Det vil glæde mig at Morata bliver men vi SKAL købe Mbappe. Så må Benzema ryge i stedet !

Ja, det tror jeg på, jeg ser Morata som højest kompetent. Og ja, han ser ikke godt ud med Ronaldo, men ham er der også en udløbsdato på. Når Morata har spillet med Asensio, Isco, Vazques, etc. så går det jo strygende.

Var jeg Morata blev jeg i klubben og spillede andenviolin til Benzema. Inden for en overkommelig fremtid er Ronaldo og Benz væk og Morata er i førersædet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 3 uger siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Leveret af Kunena Forum