Jesús Vallejo: Real Madrid er verdens største klub

9 år 3 uger siden #1 af Daniel

Jesús Vallejo snakkede tidligere på dagen for første gang med pressen som Real Madrid-spiller, da spanieren traditionen tro deltog i den planlagte pressekonference, efter sin præsentation på Santiago Bernabéus græstæppe. 

Madridista.dk bringer oversættelsen her:

De indledende ord

- Jeg er meget glad; det er en af de bedste dage i mit liv. At være her sammen med alle de mennesker, der betyder noget for mig, er en meget speciel oplevelse. Jeg har haft en vidunderlig dag. Jeg kan ikke vente med komme i gang på træningsbanen, møde truppen, komme i gang med det hårde arbejde med træner-teamet og mine nye holdkammerater.

- Real Madrid er verdens største klub og det forpligter. Som spillere er vi ansvarlige for at videreføre Real Madrids værdier ud til fansene, såvel på banen som uden for denne. Man er nødt til at give sig 100% i alle kampe, hvilket er noget jeg har bidt særligt mærke i. De store comebacks på Santiago Bernabéu, ikke at give op før det sidste fløjt..... det er fundamentale værdier for mig.

Nummer 3

- Nummeret var ledigt, hvorfor jeg valgte det og det bliver en ære at skulle bære nummer 3 som Pepe; jeg kan slet ikke skjule min begejstring. 

Landsholdkollegaerne i Real Madrid

- Jeg har et godt forhold til dem. Jeg er altid sammen med dem til landsholdssamlingerne. De alle fortalt mig, hvor specielt det er at spille for Real Madrid. Det bliver en fornøjelse at repræsentere klubben, og det er et ansvar jeg ser frem til.

Personlige mål

- Mit mål er at præstere mit bedste, træne hårdt og hjælpe holdet. Fodbold er en kollektiv sport og succes afhænger af, at alle spillere i truppen leverer sit ypperste. 

Lejeophold

- Jeg har været tilpas med mine respektive lejeophold. Jeg ønskede allermest at være her (i Real Madrid, red.), men jeg accepterede hurtigt Real Madrids planer. Det har været en stor oplevelse for mig. Jeg har forbedret mig, jeg har lært nye ting, men jeg suger stadig til mig. Jeg havde utrolige oplevelser med Zaragoza og Frankfurt, men nu er jeg her og jeg glæder mig rigtig meget til at starte dette nye kapitel i min karriere.

Zidanes rotationer

- Det er en positiv ting, da alle er klar til at tage en tørn, hvis der er brug for det. Jeg ser frem til vise mig frem for træneren og møde mine nye holdkammerater. 

Real Madrids midterforsvar

- Jeg har fulgt Nacho tæt, og selvfølgelig også Real Madrids andre midterforsvarer. De er mine referencepunkter og det vil de fortsætte med at være såvel på banen som i omklædningsrummet.

Kaptajn-rollen i Zaragoza

- Det var en beslutning, som træneren og mine daværende holdkammerater tog. Jeg var klar på opgaven, men forsøgte til stadighed at tage ved lære af veteranerne i truppen. Det var en stor oplevelse for mig, fordi jeg lærte meget om mig selv som menneske og spiller.

Startsrolle

- Selvfølgelig. Vi alle forsøger at bliver bedre dag for dag, træne og konkurrere. Jeg vil give mig selv fulgt ud, være en eksemplarisk holdkammerat over for alle og lade træneren træffe beslutningerne. 

Asensios eksempel

- Jeg snakkede meget med ham under u/21-slutrunden. Vi snakkede meget om Asensios sæson, fordi jeg var interesseret i at høre, hvilke erfaringer han havde gjort sig. Han havde kun positive tilbagemeldinger. Han er et eksempel for mig, da han, ligesom jeg selv, kommer fra et andet akademi og var på et lejeophold (i Espanyol, red.), hvorefter han spillede en enestående debutsæson i Real Madrid. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 uger siden #2 af DarioGomez
Hvis han ikke rubber neglene, så skal vi droppe ham for i pr og vente til næste sommer.

Verrattis Barcelona-skifte er angiveligt gået i vasken, og det ville være episk smukt at hente ham for næsen af dem :-D

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 9 år 3 uger siden ved DarioGomez.

9 år 3 uger siden #3 af Kassow-Rossing

DarioGomez skrev: Hvis han ikke rubber neglene, så skal vi droppe ham for i pr og vente til næste sommer.

Verrattis Barcelona-skifte er angiveligt gået i vasken, og det ville være episk smukt at hente ham for næsen af dem :-D

1. Det kommer ikke til at ske.
2. Hvad skulle vi med ham? Hvem vil du smide på porten: Kovacic, Casemiro eller Kroos?
3. Han er for dyr i forhold til kvalitet.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 3 uger siden #4 af JimmyBroe

Kassow-Rossing skrev:

DarioGomez skrev: Hvis han ikke rubber neglene, så skal vi droppe ham for i pr og vente til næste sommer.

1. Det kommer ikke til at ske.
2. Hvad skulle vi med ham? Hvem vil du smide på porten: Kovacic, Casemiro eller Kroos?
3. Han er for dyr i forhold til kvalitet.

Meen.... det ville være skide skægt:D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 3 uger siden #5 af Kassow-Rossing
Så sandt som det er skrevet.

Vallejo virker som om han har hovedet skruet rigtigt på. Ydmyg, arbejdsom, fokus på holdet.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum