Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Stor interesse for Kroos

Stor interesse for Kroos 2 måneder 1 uge siden #1

Toni Kroos

Toni Kroos´ præstationer er ikke blot højt værdsatte i Real Madrid, men også i flere europæiske storklubber, heriblandt Inter og Manchester United.

I den italienske klub har man set naboerne AC Milan opruste gevaldigt til den kommende sæson og nu er man selv vågnet til dåd og byder angiveligt på Toni Kroos, som Real Madrid dog ikke har skyggen af interesse i at sælge, selv om man har forstærket midtbanepositionen med tilgangene er Dani Ceballos og Marcos Llorente.

Inter ønsker dog at indgå i en dialog om den tyske midtbanestjerne og det samme gør Manchester United, der ifølge engelsk presse har indvilget i at sælge David De Gea til Real Madrid på den betingelse, at Toni Kroos bliver sendt den anden vej. Også her menes Real Madrids interesse at være begrænset.

The administrator has disabled public write access.

Stor interesse for Kroos 2 måneder 1 uge siden #2

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Nuvel, så er det nok et rygte som skal tages med et gran salt, men man skal godt nok se sig selv som ingen andre selv ser en, hvis man i en position som Inter overhovedet tør at byde på Kroos haha :D

Inter er en ubetydelig lille klub, som intet har at gøre på den europæiske scene, men alligevel er man fræk nok til at have Kroos i tankerne. Jeg går generelt ikke ind for mobning, men hvis der kommer et konkret bud, så ville jeg elske hvis Real Madrid udstiller dem på de sociale medier. Det her er simpelthen for dumt til, at man skal tage det seriøst. Så vidt jeg husker, så skal de ikke engang spille europæisk fodbold i år.

Kroos skal selvfølgelig ingen steder, og det er forhåbentlig også gået op for de mange kritikkere herinde, som blot mener Kroos er en udmærket boldflytter. Kroos er verdensklasse, og sammen med Modric, så er de begge utrolig undervurderet på den internationale scene. De 2 er noget af det bedste der nogensinde er sket på Real Madrid's midtbane.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden af Dios.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Zyconith, Sahinovic, Rogoshin, El Siete

Stor interesse for Kroos 2 måneder 1 uge siden #3

• Sahinovic
  • Sahinovic's profilbillede
  • Platin bruger
Dios skrev:
Kroos er verdensklasse, og sammen med Modric, så er de begge utrolig undervurderet på den internationale scene.

Af ren nysgerrighed, hvem/hvordan synes du at både Kroos og Modrić bliver undervurderet? Er det i forbindelse med f.eks. personlige titler, eller? Jeg kan ikke ihvertfald ikke komme i tanke om nogen der overhovedet kommer tæt på Modrić.
Mágico
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden af Sahinovic.

Stor interesse for Kroos 2 måneder 1 uge siden #4

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Sahinovic skrev:
Dios skrev:
Kroos er verdensklasse, og sammen med Modric, så er de begge utrolig undervurderet på den internationale scene.

Af ren nysgerrighed, hvem/hvordan synes du at både Kroos og Modrić bliver undervurderet? Er det i forbindelse med f.eks. personlige titler, eller? Jeg kan ikke ihvertfald ikke komme i tanke om nogen der overhovedet kommer tæt på Modrić.

Der var nogle, som ville af med Kroos sidste sæson, hvis de kunne få Pogba.

DDG for Kroos ville være en idiotisk byttehandel. Så er det bedre at gå efter andre målmænd.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, Real HWL, Zyconith, Salix7, Sahinovic, El Siete

Stor interesse for Kroos 2 måneder 1 uge siden #5

BBB skrev:
Sahinovic skrev:
Dios skrev:

DDG for Kroos ville være en idiotisk byttehandel. Så er det bedre at gå efter andre målmænd.

Var der? Jeg husker det helt omvendt at folk herinde var helt enige om at Pogba ikke kunne slå Kroos af holdet.

Jeg kan ikke huske hvem der skulle have vurderet Kroos under Pogba. Men det kan være at du kan hjælpe på hukommelsen?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Stor interesse for Kroos 2 måneder 1 uge siden #6

• nono
  • nono's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg er helt på linje med dem som synes, at Kroos - Modric konstallationen er det helligste vi har i Madrid.
Vi taler om verdens to bedste midtbanespillere som tilmed fungerer sammen - sikke et privilegium.

En lille spøjs tanke jeg har gået med: Modric er muligvis verdens bedste midtbanespiller, men faktisk mener jeg at der er vigtigere at værne om Kroos, da han er langt sværere at finde en direkte erstatning for. Hans fodbold er jo helt på linie med Xavi og Pirlo og jeg kan faktisk ikke se hvem man skulle erstatte ham med. Både Kovacic og Ceballos ville omvendt på sigt være fine erstatninger for Modric da hans kvaliteter, omend skyhøje, er mere "generiske" hvis man kan bruge dette udtryk.

Stor interesse for Kroos 2 måneder 1 uge siden #7

• Reus
  • Reus's profilbillede
  • Forum begynder
Kroos er verdens bedste midtbanespiller og i mine øjne er han også sæsonens bedste spiller i Real madrid. Hans arbejde er fremragende og han går roligt ind til enhver kamp. Ejer den mand overhovedet nerver? Det må jeg formode. I hvert fald er det rigtig stærkt!

Jeg mener, at Kroos har udtalt, at han vil gå på tidlig pension, så jeg kan bestemt godt se ham afslutte karrieren i den hvide trøje. Der er dog forhåbentlig lang tid til, at man skal spekulere i det.

Stor interesse for Kroos 2 måneder 1 uge siden #8

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Sahinovic skrev:
Dios skrev:

Det har ikke så meget med personlige titler at gøre, for hvad kan de vinde når Ronaldo og Messi levere på et så højt niveau år efter år? Jeg syntes bare, at de bliver talt meget ned, når det kommer til sammenligningen med Xavi, Pirlo, Alonso, Verratti, Iniesta etc.. Nu er de alle ikke samme typer, men personligt mener jeg Kroos bliver negligeret når han skal sammenlignes med de dybe playmakere. Herinde, men også generelt af eksperter, og hvad de ellers hedder nu til dags.

Modric er sværere at greje syntes jeg. For der findes reelt ikke en identisk spiller som ham i nyere tid. Kovacic kommer lidt tæt på med hans drive og dybe position, og Rakitic nærmer ham da også, men hans rolle bliver fuldstændig overset, fordi han hverken er ham der står for assisten, Xavi afleveringen eller målet.
Når der bliver talt verdens bedste midtbanespiller, så ser man generelt ikke mange som peger på Modric. Kun de "få" Real Madrid fans, som ikke kan beslutte sig om det er Kroos eller Modric :D Ingen tvivl herfra, for valget står imellem de 2 :)
Var det ikke Per Frimann der sagde, at Modric var vigtig for Real Madrid, men han mente Marcelo var vigtigere for holdet? Modric og Marcelo er de 2 bedste på deres position IMO, men det er immervæk en negligering som vil noget syntes jeg, og det er generelt den holdning jeg hører oftest. Udover herinde, hvor der er stor enighed om deres kvaliteter, selvom der var en del sidste sæson som ville af med Kroos, og de mente Pogba skulle erstatte netop Kroos.

Modric er på niveau med Redondo, hvis du spørger mig, og der er immervæk ikke mange spillere der er i den kategori af ren verdensklasse :) Det er vel også et lille svar til din sidste bemærkning :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden af Dios.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Sahinovic

Stor interesse for Kroos 2 måneder 1 uge siden #9

• Hugol
  • Hugol's profilbillede
  • Bruger er blokkeret
  • Hala Madrid
Ja med et Kroos salg bliver der så plads til Kovacic
Har valgt at takke af på forum!

Stor interesse for Kroos 2 måneder 1 uge siden #10

• Steen
  • Steen's profilbillede
  • Platin bruger
Hugol skrev:
Ja med et Kroos salg bliver der så plads til Kovacic
Du mener måske også at vi bør sælge Ronaldo for at gøre plads til Lucas Vazquez?
Følgende bruger(e) har sagt tak: DarioGomez, Kassow-Rossing, ChrillRM14

Stor interesse for Kroos 2 måneder 1 uge siden #11

Se det med fed og glem alt det andet.

Kassow-Rossing skrev:
BBB skrev:
Sahinovic skrev:
Dios skrev:

Var der? Jeg husker det helt omvendt at folk herinde var helt enige om at Pogba ikke kunne slå Kroos af holdet.

Jeg kan ikke huske hvem der skulle have vurderet Kroos under Pogba. Men det kan være at du kan hjælpe på hukommelsen?

Dios skrev:
Sahinovic skrev:
Dios skrev:

Det har ikke så meget med personlige titler at gøre, for hvad kan de vinde når Ronaldo og Messi levere på et så højt niveau år efter år? Jeg syntes bare, at de bliver talt meget ned, når det kommer til sammenligningen med Xavi, Pirlo, Alonso, Verratti, Iniesta etc.. Nu er de alle ikke samme typer, men personligt mener jeg Kroos bliver negligeret når han skal sammenlignes med de dybe playmakere. Herinde, men også generelt af eksperter, og hvad de ellers hedder nu til dags.

Modric er sværere at greje syntes jeg. For der findes reelt ikke en identisk spiller som ham i nyere tid. Kovacic kommer lidt tæt på med hans drive og dybe position, og Rakitic nærmer ham da også, men hans rolle bliver fuldstændig overset, fordi han hverken er ham der står for assisten, Xavi afleveringen eller målet.
Når der bliver talt verdens bedste midtbanespiller, så ser man generelt ikke mange som peger på Modric. Kun de "få" Real Madrid fans, som ikke kan beslutte sig om det er Kroos eller Modric :D Ingen tvivl herfra, for valget står imellem de 2 :)
Var det ikke Per Frimann der sagde, at Modric var vigtig for Real Madrid, men han mente Marcelo var vigtigere for holdet? Modric og Marcelo er de 2 bedste på deres position IMO, men det er immervæk en negligering som vil noget syntes jeg, og det er generelt den holdning jeg hører oftest. Udover herinde, hvor der er stor enighed om deres kvaliteter, selvom der var en del sidste sæson som ville af med Kroos, og de mente Pogba skulle erstatte netop Kroos.

Modric er på niveau med Redondo, hvis du spørger mig, og der er immervæk ikke mange spillere der er i den kategori af ren verdensklasse :) Det er vel også et lille svar til din sidste bemærkning :D

Nu spørger jeg også dig, fordi jeg kan slet ikke nikke genkendende til det. Kan du finde nogle citater eller links til sådanne udtalelser?

Jeg kan sagtens tage fejl men jeg er faktisk af den overbevisning om at ingen mente at vi skulle af med Kroos for at få plads til Pogba...selvom mange gerne ville have Pogba.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Stor interesse for Kroos 2 måneder 1 uge siden #12

• El Siete
  • El Siete's profilbillede
  • Guld bruger
Kassow-Rossing skrev:
BBB skrev:
Sahinovic skrev:
Dios skrev:

Det kan jeg garantere dig for at der var :) Og godt det aldrig skete.
Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.