Nye spillere er kommet for at lære

6 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Vallejo, Llorente og Ceballos er kommet til Madrid med håbet om at få et gennembrud som Marco Asensio.

Real Madrid har foreløbig kun været aktive på transfermarkedet i forhold til at hente spillere til bredden og det er blevet til fire fremtrædende 3 fremtrædende U21-spillere i form af Jesús Vallejo, Marcos Llorente og Dani Ceballos og en talentfuld fransk back i form af Theo Hernández.

 

Fælles for dem alle fire er, at de i den forgangne sæson var absolutte nøglespillere på deres respektive hold, men det er ikke en rolle, som de kan forvente at få i Real Madrid, som er stærkt besat på alle pladser med verdens stærkeste trup.

 

Det lader dog ikke til at være noget problem for de fire ungersvende, som alle har accepteret at de kommer til Real Madrid for at tage ved lære af de mere etablerede spillere og samtidig har de også fået visheden om, at Zinedine Zidane fortsætter sit rotations-princip, således at der bliver rigeligt med spilletid til alle spillere.

 

Real Madrid ventes også at indlemme Borja Mayoral i truppen til den kommende sæson, men i modsætning til de fire ovenstående spillere, kommer han fra en sæson, hvor det stort set ikke blev til spilletid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #2 af Kassow-Rossing
Hvad siger I? Er Vallero, Llorente, Ceballos og Theo kommet for at sidde på bænken eller tror I en (eller flere) af dem kan tilkæmpe sig en mere eller mindre regelmæssig startplads allerede i den kommende sæson?

Mit ydmyge gæt er at Llorente sagtens kunne nappe pladsen fra Casemiro allerede i kommende sæson, men det er naturligvis kun gætværk.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3 af Hugol
Jeg forstår slet ikke hvad Mayoral skal i truppen, han kommer til af få en rolle som Mariano har haft hele sidste sæson. Spilletiden er så minimal hvorfor jeg hellere ser at man bruger et talent fra Castilla hvis det bliver nødvendigt. Mayoral har i øvrigt lige haft en sæson med mangel på spilletid, det har han næppe udviklet sig af. Han burde netop ikke tage endnu en sæson på bænken!

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #4 af madrid2000

Kassow-Rossing skrev: Hvad siger I? Er Vallero, Llorente, Ceballos og Theo kommet for at sidde på bænken eller tror I en (eller flere) af dem kan tilkæmpe sig en mere eller mindre regelmæssig startplads allerede i den kommende sæson?

Mit ydmyge gæt er at Llorente sagtens kunne nappe pladsen fra Casemiro allerede i kommende sæson, men det er naturligvis kun gætværk.


Modsat Isco, hvor det nærmest er umuligt at sætte Bale af, så får Llorente det nemmere forstået på den måde, hvis han vitterligt gør det bedre end Casemiro, så tror ikke Zidane vil være bundet af nogen til at beholde Casemiro på banen. Så på den måde har han det nemmer end de andre.

Vallejo vil også spille en del. Sidste sæson havde vi på et tidspunkt kun Nacho og Ramos tilbage og det var tæt på at går helt galt - med karantænefare osv.

Theo kommer nok til at spille en del, da Marcelo måske render ind i en skade eller skal spares. Han vil også være fint tilfreds med at lære fra Marcelo, da han kun er 19 år.

Ceballos får det nok sværest, han kæmper med Kroos, Modric, Kovacic og potentielt også Asensio, Isco og Vasquez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #5 af Mathiaska
Uanset hvor meget vi alle ønsker at se Llorente slå igennem, så er Casemiro stensikker på holdkortet i de store kampe. Zidane har vist ham tillid og den er ikke blevet brudt, tværtimod. Casemiro er blandt de bedste på sin position i verden, det er Llorente ikke endnu. Llorente kan være med til at rykke Casemiro yderligere gennem sund konkurrence.

Theo og Vallejo kommer til at få en masse spilletid, men ingen af disse har udsigt til at være regulær starter før henholdvis Marcelo og Ramos falder i niveau/forlader klubben - og der går nok +3 år. Varane får sine skadespauser, men ellers ligner han en fast starter de kommende 8-10 år.

Cabellos kommer sikkert - på uretfærdigvis - til at stjæle en del minutter fra Kovacic, men det er meget sandsynligt Modric igen i den kommende sæson får en periode ude af spillet, hvorfor der bliver rigeligt med minutter til begge. Kroos kan omsider få lidt hvil og holdes væk fra 6eren. Men hverken Kroos eller Modric bliver slået af foreløbigt heller.

Så nej. De skal acceptere deres plads og være klar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL, Brylle, Zyconith, Pelle, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #6 af Hugol
Det bliver noget af et puslespil Zidane står overfor og der må være nogen der trækker nitten !

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #7 af Neye
Vallejo bliver den helt store overraskelse. Om det allerede bliver i år, afhænger af hvor mange chancer han får. Som jeg ser det, er han helt på højde med Varane og Nacho - ja som jeg ser det, endda bedre på bolden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #8 af Madrid777
Jeg tror virkelig Llorente kommer til, at slå til. Han virker, som en ydmyg herre med en masse talent. Han virker lidt mere afslappet i sit spil end Casemiro, som ligepludselig sender en hovedløs og farlig bold ind over midten hvor den så evt. bliver opsnappet af en angriber. Det bliver spændende, at se hvordan Zidane kommer til, at gribe situationen an, men det er altid godt med lidt sund konkurrence.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #9 af Pelle

Madrid777 skrev: Jeg tror virkelig Llorente kommer til, at slå til. Han virker, som en ydmyg herre med en masse talent. Han virker lidt mere afslappet i sit spil end Casemiro, som ligepludselig sender en hovedløs og farlig bold ind over midten hvor den så evt. bliver opsnappet af en angriber. Det bliver spændende, at se hvordan Zidane kommer til, at gribe situationen an, men det er altid godt med lidt sund konkurrence.


Og hold nu kæft en hårpragt Llorente har! Er du gal, den gad jeg godt have!

Men til det lidt mere seriøse.. Jeg tror ikke, at der er nogle herinde, der har set nok med ham til at vurdere hans styrkeforhold overfor Casemiro. Det VIRKER som om, Llorente er en dygtigere fodboldspiller og bedre på bolden. Men af det jeg har set til Alavés, så virker det ikke til, at han har den samme defensive slagkraft, som vores kære brasilianer besidder. Jovist, Casemiro tager mange risici, men han bryder virkelig mange af modstanderens angreb, og jeg synes faktisk, at han sluttede sæsonen virkelig fornemt af med godt samspil med Modric, Kroos og Isco.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #10 af Hugol

Pelle skrev:

Madrid777 skrev: Jeg tror virkelig Llorente kommer til, at slå til. Han virker, som en ydmyg herre med en masse talent. Han virker lidt mere afslappet i sit spil end Casemiro, som ligepludselig sender en hovedløs og farlig bold ind over midten hvor den så evt. bliver opsnappet af en angriber. Det bliver spændende, at se hvordan Zidane kommer til, at gribe situationen an, men det er altid godt med lidt sund konkurrence.


Og hold nu kæft en hårpragt Llorente har! Er du gal, den gad jeg godt have!

Men til det lidt mere seriøse.. Jeg tror ikke, at der er nogle herinde, der har set nok med ham til at vurdere hans styrkeforhold overfor Casemiro. Det VIRKER som om, Llorente er en dygtigere fodboldspiller og bedre på bolden. Men af det jeg har set til Alavés, så virker det ikke til, at han har den samme defensive slagkraft, som vores kære brasilianer besidder. Jovist, Casemiro tager mange risici, men han bryder virkelig mange af modstanderens angreb, og jeg synes faktisk, at han sluttede sæsonen virkelig fornemt af med godt samspil med Modric, Kroos og Isco.


Llorente er vel der hvor Casemiro var i Porto. Lige pt er Casemiro foran ift til styrke og defensiv placerings evne, mens Llorente er stærkest i pasningsspillet og er nok også en bedre teknisk spiller. Casemiro er mere målfarlig og har evnen til at gå med frem, hvor Llorente helst gerne slipper bolden til de offensive spillere for at lade dem gøre arbejdet.

Det er aldrig godt at ligge ud med at påpege andres viden om det der blev diskuteret ikke er fyldigt nok. Det skaber ingen god debat.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #11 af Pelle
@Hugol

Slap du nu bare helt af. Jeg skrev, at jeg tvivler på folk har set særlig meget til manden, det er trods alt ikke alverdens Alavés kampe, der er blevet vist i tv i den forgangne sæson.
Og selv om du er en hyppig bruger af diverse Youtube-klip, så er det næppe nok til at bedømme manden.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #12 af Hugol

Pelle skrev: @Hugol

Slap du nu bare helt af. Jeg skrev, at jeg tvivler på folk har set særlig meget til manden, det er trods alt ikke alverdens Alavés kampe, der er blevet vist i tv i den forgangne sæson.
Og selv om du er en hyppig bruger af diverse Youtube-klip, så er det næppe nok til at bedømme manden.


Igen viser du det lave niveau.

Jeg har fuldt Llorente hos Castilla på Alfredo di stefano stadion og har set masser af Alaves kampe.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce