Morata meldes nu tæt på Chelsea

9 år 1 uge siden #1 af Administrationen

Ifølge både Marca og AS er Álvaro Morata nu meget tæt på at kunne kalde sig Chelsea-spiller.

Den spanske angriber har været vidt omkring i løbet af sommeren og i England har især Manchester United og Chelsea vist interesse, men da førstnævnte hentede Romelu Lukaku i Everton, faldt interessen herfra, mens den til gengæld blev øget hos mestrene fra Chelsea, som også havde belgieren på deres liste over mulige angrebs-forstærkninger.

Prisen har hele tiden været det store stridspunkt. Real Madrid har ønsket en pris på minimum 80 millioner € + variable klausuler, men Chelsea synes ikke indstillet på at betale mere end 75 millioner € for ham, men alligevel mener mange, at det blot er formaliteter, som skiller parterne fra en aftale.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Pejs
  • Gæst
  • Gæst
9 år 1 uge siden #2 af Pejs
Besvaret af Pejs på emne Morata meldes nu tæt på Chelsea
Gad vide hvem erstatningen mon bliver nu hvor Cassano har underskrevet med Verona og Mayoral og Morata er på vej. Ikke at Mayoral på nogen måde har bevist, at han er dygtig nok til at være 2. mand på 9. positionen i øjeblikket.

Hvad har vi af emner at gå efter på det her tidspunkt, hvis vi ønsker at vinde 6 titler i år?

9 år 1 uge siden #3 af El Siete
Hvis det viser sig at være sandt, samtidig med at Mayoral udlejes, kan det vel kun betyde een ting :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Real HWL

9 år 1 uge siden #4 af Pelle
"Hellooooo Kylian!"

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 9 år 1 uge siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, El Siete

9 år 1 uge siden #5 af Carlos3
Bonjour Monsieur Mbappè

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, El Siete

9 år 1 uge siden #6 af Zyconith
Iheanacho (ManCity), Timo Werner (RBL) og Moussa Dembele (Celtic) kunne også være spændende.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 1 uge siden #7 af Carlos3

Zyconith skrev: Iheanacho (ManCity), Timo Werner (RBL) og Moussa Dembele (Celtic) kunne også være spændende.

Bestemt, men ikke helt samme potentiale som Mbappè umiddelbart. Men fandtes Mbappè ikke havde jeg satset på Timo

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

• Pejs
  • Gæst
  • Gæst
9 år 1 uge siden #8 af Pejs
Besvaret af Pejs på emne Morata meldes nu tæt på Chelsea
Mbappé har bare over flere omgange udtalt at han vil til en klub, hvor han kan få fast spilletid. Med Zidanes forkærlighed til Benzema ser jeg det ikke som realistisk, at han kan blive fast starter før om 1-2 sæsoner og det, baseret på medie fortællinger, tror jeg ikke Mbappé kan affinde sig med. Jeg ser mere en leje løsning som vi så med Chicharito/Adebayor fremfor at give 250+ millioner for en spiller, der alligevel ikke har niveauet til Real. Her tænker jeg på de foreslåede Iheanacho, Werner og potentielt Dembele selvom jeg har et godt øje til ham, men han ryger for noget mere end 200.

9 år 1 uge siden #9 af madrid2000
Marca melder den som lukket nu.
Ærgeligt det ikker er Benzema der ryger ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

9 år 1 uge siden #10 af Fondo_Sur
Mbappé y nada más.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Real HWL, El_Juan, El Siete, Nada mas

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 1 uge siden #11 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Morata meldes nu tæt på Chelsea

Pejs skrev: Mbappé har bare over flere omgange udtalt at han vil til en klub, hvor han kan få fast spilletid. Med Zidanes forkærlighed til Benzema ser jeg det ikke som realistisk, at han kan blive fast starter før om 1-2 sæsoner og det, baseret på medie fortællinger, tror jeg ikke Mbappé kan affinde sig med. Jeg ser mere en leje løsning som vi så med Chicharito/Adebayor fremfor at give 250+ millioner for en spiller, der alligevel ikke har niveauet til Real. Her tænker jeg på de foreslåede Iheanacho, Werner og potentielt Dembele selvom jeg har et godt øje til ham, men han ryger for noget mere end 200.

Vi kommer potentielt til at spille omkring 55-60 kampe på en sæson, så jeg tror ikke at spilletid bliver et problem for Mbappé. Benzema er en spiller, der meget sjældent spiller en hel kamp, så selvom Mbappé ikke kommer til at starte inde i 45 kampe, så vil der stadig falde en masse spilletid af i de kampe, hvor Benzema spiller. Derudover skal der nok komme en del kampe til ham fra start, hvor Benzema enten bliver sparret, er skadet eller sidder i fængsel. Derfor tror jeg ikke, at Mbappé kommer til at bekymre sig om at få nok spilletid, og jeg er overbevist om at han skriver under inden længe.

En lejeaftale ala Chicharito/Adebayor synes jeg ikke er ideel. Benzema er 29 år gammel, og når han allerede nu er så tung og ugidelig, så skal der ikke gå mange sæsoner før den næste angriber skal køres i stilling. Jeg havde håbet at det blev Morata, der gradvist tog over hvis udviklingen fortsatte, men det ser det ikke ud til. Derfor skal der en ny angriber ind permanent som skal køres i stilling til evt at overtage eller som minimum til at være en pålidelig målscorer som kan hjælpe holdet.

9 år 1 uge siden #12 af Daniel
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum