Morata meldes nu tæt på Chelsea
9 år 1 måned siden #37
af Dios
Der skal ske noget, for bredden giver ikke så meget mening lige pt.. Drømmescenariet for mig ville være Zlatan :D I know, men Zlatan i en Real trøje ville være det sprødeste jo.
Man har altså stadig Isco, Asensio, Lucas, Bale, Ronaldo, Benzema og Moyaral til 3 pladser. Zlatan tiltræder i februar måned, og kan lige få slutmånederne med, og Moyaral kan udlejes fra januar.
Jeg frygter hvad der kommer min vej nu, men teknisk set, så befinder Mbappé sig bare ikke særligt højt, og derfor håber jeg stadig man ser på alternativer. Han er kynisk som bare fanden, men så smid dog de penge efter Neymar i stedet for :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Morata meldes nu tæt på Chelsea
Pelle skrev:
Dios skrev: Har vi seriøst solgt Morata for plus €100? Haha :D Pengene fra Juve er selvfølgelig medregnet.
Er du dum et salg :D Men tak for alt Morata. Indstillingen var der, men det var niveauet bare ikke rigtig.
@Pelle.
Måske har vi allerede en aftale med Mbappé? Omend jeg ikke ser et salg af Morata give bolden til Monaco. Har de en spiller som vil væk, så kommer han væk. Prisen på ham er skyhøj uanset hvilke scenarie man går udfra :)
Du har ret, der kan være mange scenarier. Uanset hvad skal der hentes et eller andet IMO - det andet er simpelthen for tyndt besat.
Der skal ske noget, for bredden giver ikke så meget mening lige pt.. Drømmescenariet for mig ville være Zlatan :D I know, men Zlatan i en Real trøje ville være det sprødeste jo.
Man har altså stadig Isco, Asensio, Lucas, Bale, Ronaldo, Benzema og Moyaral til 3 pladser. Zlatan tiltræder i februar måned, og kan lige få slutmånederne med, og Moyaral kan udlejes fra januar.
Jeg frygter hvad der kommer min vej nu, men teknisk set, så befinder Mbappé sig bare ikke særligt højt, og derfor håber jeg stadig man ser på alternativer. Han er kynisk som bare fanden, men så smid dog de penge efter Neymar i stedet for :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen