Ceballos præsenteres i morgen

9 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Dani Ceballos bliver præsenteret på Estadio Santiago Bernabéu i morgen.

Det sker kl. 13.00 ved en officiel begivenhed, hvor Florentino Pérez vil vise ham frem for offentligheden i lighed med de præsentationer, der allerede har været med Theo og Vallejo.

Ceballos har fået en kontrakt af 6 års varighed og koster Real Madrid 20 millioner €.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #2 af madrid2000

9 år 1 måned siden #3 af DarioGomez
10'eren stadig ledig ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved DarioGomez.

9 år 1 måned siden #4 af DarioGomez

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

9 år 1 måned siden #5 af Kassow-Rossing
Manden kan jonglere :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 1 måned siden #6 af Zyconith

DarioGomez skrev: Nu siger jeg bare lige et navn på en spiller, så må I tage debatten derfra:

Sergio Canales

Hvilke forventninger havde du til Canales?

Tiden er en anden, truppen er en anden, Ceballos er en anden, men bekymringen forstår jeg godt. Umiddelbart tænker jeg at der er bedre betingelser for Ceballos end Canales. Konkurrencen er mindre, forstået som at forventningerne på forhånd i højere grad går på en backup/rotationsrolle, som Zidane mestrer. Derudover er rækkefølgen givet, Kroos og Modric er faste startere hvor Kovacic og Ceballos skal aflaste. Derudover er tiden en anden, Mourinho stod med et kæmpe oprydningsarbejde og der skulle skæres hårdt ind til benet på en blødende kæmpe der var magtesløse overfor Barcelonas dominans.

Canales var uheldig. Knæskaderne tænker jeg på. Derudover fornemmer jeg en anden attitude hos Ceballos, der virker mere krigerisk, bidsk og målrettet. Springet til Real Madrid for Canales, særligt taget i betragtning af hans konkurrenter, var for stort og drastisk ift. hans talent. Måske skulle han bare have endt i Valencia til at starte med.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Dios, Real HWL, madrid2000, El_Juan, andreashn, Sahinovic

Leveret af Kunena Forum