Marca og AS enige: Danilo skifter til Manchester City i dag

9 år 1 uge siden #1 af Administrationen

Marca er så sikre i deres sag, at de har fået lavet dette billede, som altså ikke er officielt - endnu!

Ifølge både Marca og AS er der kød på historien fra UOL Esporte om, at Danilo skifter til Manchester City i den kommende sæson.

Kun Manchester Citys træningskamp mod Manchester United i nat forhindrede offentliggørelsen af salget, som indbringer Real Madrid 30 millioner € + 5 millioner i diverse klausuler og brasilianeren får en 

AS mener at vide, at Danilo ikke trænede med hos Real Madrid af samme grund.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 uge siden #2 af Salix7
Fantastisk, hvis det passer! :-) Men hvem ser I helst skal overtage pladsen? Vi har særligt to unge spillere i egne rækker, men er det sikkert nok med en af dem?:-)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

9 år 1 uge siden #3 af DarioGomez
Jeg er lidt øv over det her. Han er en god backup, der faktisk leverede godt i foråret, hvor Carvajal var skadet.

Og højrebacks hænger ikke på træerne - desuden har jeg ikke tiltro til Tejero eller Achraf - endnu - så mon ikke, at Carvajal bliver enehersker på pladsen med mulighed for, at enten Vallejo eller Nacho tager over i skadesperioder?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El_Juan

9 år 1 uge siden #4 af BBB
Helt enig med Dario. Lidt ærgerligt at Danilo får løbepas så hurtigt, når han egentlig er en fin backup.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

9 år 1 uge siden #5 af Sebberg
Vi får 30 - måske 35 - millioner for ham. Og 'fin backup'?. Det må være et fortolkningsspørgsmål.

Han spillede sig op, men han var stadig et alt for usikkert blad til at spille for Real Madrid. Var det ikke også ham, der havde været på banen i ti minutter mod skæbnekampen mod Celta ved 1-2, da han serverede dem en halv friløber, fordi han på ægte Danilo-vis lavede et eller andet åndsvagt? Det var da i maj.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

9 år 1 uge siden #6 af madrid2000
Vi har mistet Morata, James, Pepe og nu Danilo. Fire vitale spillere i truppen, der gjorde bredden så stærk. Jeg ved godt vi har fået nogle erstatninger i form af meget unge spillere, men det er langt fra sikkert, at de slå igennem.

9 år 1 uge siden #7 af DarioGomez
Du glemte Coentrão og Mariano.

Så seks spillere ud, og pt tre ind. (Theo, Vallejo og Dani C.) Der mangler vist at blive handlet lidt ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

9 år 1 uge siden #8 af raul7=kongen

DarioGomez skrev: Du glemte Coentrão og Mariano.

Så seks spillere ud, og pt tre ind. (Theo, Vallejo og Dani C.) Der mangler vist at blive handlet lidt ;0)

Du glemmer til gengæld Llorente ;)

Det krydret med at Kovacic, Isco og Asensio vel alle skal have lidt mere tid, ligesom man næppe forventer at Bale er lige så meget skadet, så er der vel ikke et akut behov for ændringer. Mbappe er dog nok stadig et mål.

9 år 1 uge siden #9 af Carlos3
Så 6 ud og indtil videre 4 ind, man må gå ud fra at Mbappè eller en anden angriber er på blokken i Real Madrid. Men jeg er mere spændt på hvad man har planer for backup til carvajal, hvem vil man hente? Eller vil man satse på ungdomsspillere af egen avl? Er der nogen der har nogle ønsker eller ideer ?

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

9 år 1 uge siden #10 af DarioGomez

raul7=kongen skrev:

Det krydret med at Kovacic, Isco og Asensio vel alle skal have lidt mere tid, ligesom man næppe forventer at Bale er lige så meget skadet, så er der vel ikke et akut behov for ændringer. Mbappe er dog nok stadig et mål.

Llorente har da ikke fået et nummer endnu, har han ...?

9 år 1 uge siden #11 af Neye

Carlos3 skrev: Så 6 ud og indtil videre 4 ind, man må gå ud fra at Mbappè eller en anden angriber er på blokken i Real Madrid. Men jeg er mere spændt på hvad man har planer for backup til carvajal, hvem vil man hente? Eller vil man satse på ungdomsspillere af egen avl? Er der nogen der har nogle ønsker eller ideer ?

Nacho kan sagtens dække den plads ind

9 år 1 uge siden #12 af Salix7

DarioGomez skrev:

raul7=kongen skrev:

Llorente har da ikke fået et nummer endnu, har han ...?

Jeg håber, at Llorente får sit nummer hurtigst muligt, da han vil være en rigtig god back-up til Casemiro, som helt sikkert godt kan bruge lidt flere pauser i løbet af en lang sæson :-)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

Leveret af Kunena Forum