Kasper Dolberg på vej til Real Madrid?

9 år 1 uge siden #1 af Administrationen

Real Madrid har op til denne sæson sagt farvel til spillere som James, Mariano og Morata og foreløbig er kun Borja Mayoral kommet til som offensiv forstærkning til den kommende sæson og en udlejning kan fortsat komme på tale for spanierens vedkommende.

Da man samtidig har lidt problemer med at nå i mål med en aftale med Monaco om Kylian Mbappé, overvejer man nu muligheden for at hente en anden type spiller til at styrke bredden i Real Madrids angreb og her bliver Ajax Amsterdams danske Kasper Dolberg bragt i spil.

Dolberg scorede 23 mål i 48 kampe i forgangne sæson og det har naturligvis fået hans navn til at dukke op på mange klubbers liste over mulige transfer-mål, heriblandt nu også Real Madrid, som ser ham som en spændende mulighed til offensiven.

En anden mulighed er Sassuolos Domenico Berardi, som scorede 9 mål i 22 kampe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 uge siden #2 af DarioGomez
Ah mon dog alligevel. Jeg er med på, han matcher den profil, man gerne vil have - ung, talentfuld og med kvalitet til at levere, hvis de store stjerner sidder over, men jeg håber, nu alligevel at klubben har større ambitioner end at vælge en spiller, der har leveret en liga, der altså er marginalt bedre end den danske.

Så kan vi jo ligeså godt hente Nicolai Jørgensen ... :-/

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

9 år 1 uge siden #3 af Numeredoce
Altså Jørgensen er 7 år ældre, og Dolberg er et større talent (og mindre skadesplaget), end Jørgensen var i den alder.

Lad os se bort fra, at han er dansk. Dolberg er en rigtig spændende spiller, og et af de vel nok største talenter i Europa lige pt. Klart vi overvejer ham, han er sandsynlligvis også væsentlig billigere end Mbappé, alene fordi hypen er mindre.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum