Officielt: Danilo til Manchester City

9 år 1 uge siden #1 af Administrationen

Zinedine Zidane afslørede det på pressemødet i går og nu har både Manchester City og Real Madrid offentliggjort det på deres hjemmesider: Danilo skifter til den engelske klub.

Danilo får en kontrakt af 5 års varighed hos Manchester City og det menes, at Real Madrid får 36 millioner € for brasilianeren, som nåede at være to sæsoner i Real Madrid. Danilo forlod Real Madrids træningslejr i går for at gennemgå lægetjek hos Manchester City.

Danilo nåede 56 kampe for Real Madrid, hvor det blev til 3 mål og 9 assists, til gengæld valgte han det helt rigtige tidspunkt at være Real Madrid-spiller på, idet han nåede at vinde 2 CL-titler, 1 spansk mesterskab, 1 VM for klubhold og 1 europæisk Super Cup.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 uge siden #2 af Daniel
Fantastisk!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Vildfaren, JimmyBroe, Jonas

9 år 1 uge siden #3 af El Siete
Fantastisk at vi kunne få alle pengene tilbage af hvad vi gav for ham, for han levede aldrig op til at være den dyrest indkøbte forsvarsspiller i Real Madrids historie. Jeg har aldrig været fan af ham, og mener han har været decideret pinlig på visse tidspunkter(dog arbejdede han sig op), men det kan da godt bekymre hvem der skal tage over for ham. Kan det virkelig passe at Lucas Vasquez har trænet som højreback på træningsturen? I så fald er vi 4 offensive spillere nede.

Desuden er det lidt spøjst at Perez, for ikke så lang tid siden, sagde at vi ikke er en sælgende klub, og hvor mange har vi afhændet nu? 6-7 stykker? Vi må vel bare håbe på at de har styr på det og erstatningerne er fundet.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

9 år 1 uge siden #4 af Daniel
El Siete

Jeg har kigget lidt på puslespillet, hvis planen er, at LV skal ned og agere højreback - fra tid til anden den - kommende sæson.

Højrekanten: Bale, Isco (LV).
Venstrekanten: Ronaldo, Asensio.
9'eren: Benzema, Mayoral, (Ronaldo).

Endvidere skal man heller ikke underkende, at Real Madrid eksempelvis har to venstrebacks, der kan navigere til perfektion længere fremme på banen (LÆS: Venstrekanten).

Real Madrid har solgt Coentrão, Pepe, James, Danilo, Mariano og Morata fra førsteholdstruppen, hvor det i min verden kun er ærgerligt, at Pepe ikke længere er i klubben. Det er naturligvis ikke optimalt, at Real Madrid i skrivende stund ikke har et bedre alternativ til Benzema end Mayoral (om end jeg tror ham), men jeg føler mig fuldstændig overbevist om, at der bliver købt en spiller til 9'eren.

Men som truppen tager sig ud nu, er jeg også ganske tilfreds. Jeg synes den er FREMRAGENDE. Det vil dog pynte med en 9'er mere.
Sidste redigering: 9 år 1 uge siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, El_Juan, El Siete

9 år 1 uge siden #5 af Raul7-2880
Truppen er bestemt stadig fremragende. Dog er jeg enig med El Siete at truppen er blevet svækket i forhold til sidste sæson. De nye spillere er købt til fremtiden og i modsætning til spillere som Morata, James og Pepe, kan man ikke forvente at de nye spillere præstere fra dag et. Derfor er det super vigtigt at man undgår for mange skader.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, El Siete

9 år 1 uge siden #6 af El_Juan

Daniel skrev: El Siete

Jeg har kigget lidt på puslespillet, hvis planen er, at LV skal ned og agere højreback - fra tid til anden den - kommende sæson.

Højrekanten: Bale, Isco (LV).
Venstrekanten: Ronaldo, Asensio.
9'eren: Benzema, Mayoral, (Ronaldo).

Endvidere skal man heller ikke underkende, at Real Madrid eksempelvis har to venstrebacks, der kan navigerer til perfektion længere fremme på banen (LÆS: Venstrekanten).

Real Madrid har solgt Coentrão, Pepe, James, Danilo, Mariano og Morata fra førsteholdstruppen, hvor det i min verden kun er ærgerligt, at Pepe ikke længere er i klubben. Det er naturligvis ikke optimalt, at Real Madrid i skrivende stund ikke har et bedre alternativ til Benzema end Mayoral (om end jeg tror ham), men jeg føler mig fuldstændig overbevist om, at der bliver købt en spiller til 9'eren.

Men som truppen tager sig ud nu, er jeg også ganske tilfreds. Jeg synes den er FREMRAGENDE. Det vil dog pynte med en 9'er mere.

Fuldstændig enig! Iht. Zidanes seneste udtalelser virker det også som om, at han mener en 9'er mere vil pynte. Mon ikke det er det, som klubben sætter alt ind på nu? Så må vi se hvad klubben tænker ift. en mulig erstatning for Danilo. Jeg vil være fint tilfreds med den løsning der hedder Lucas som højreback (hvor man endvidere også stadig kan bruge Nacho og Vallejo til nøds).

9 år 1 uge siden #7 af Dios
For lige at blive ved angribere, så håber jeg måske lidt på, at der ikke bliver hentet en ny angriber, og man beholder Mayoral. Ikke fordi jeg tror sidstnævnte nødvendigvis har niveauet, men mere fordi jeg gerne så Isco og Asensio i nogle langt større roller. Bale skal derfor være aflasteren af en form til Ronaldo og Benzema. Moyaral skal egentlig bare fungere som en reserve, hvis der kommer en skade. Medmindre han gør det overraskende godt.

Bredden er måske ikke så stor som sidste sæson. Noget jeg egentlig var fan af, men der skal simpelthen også bare skabes plads til Isco. Tiden er kommet, og der burde ikke være modargumentere nogle steder at hente over dette. Asensio får så en Isco-lignende-rolle, hvor han konstant er inde over holdet, men ikke fast mand. Vi kan ikke bevarer den luksus, at have en så god spiller som Isco på bænken længere, og konkurrencen med Bale er jo utålelig i længden.

Næste sæson kan man så skippe Bale, Benzema og Ronaldo afsted, eller hvad man nu når frem til. Ikke at jeg syntes det ville være en god idé, at sælge alle 3, men Bale har forhåbentlig kun 1 sæson tilbage for endelig at bevise sit værd, og Benzema kan erstattes af Mbappé, hvor Asensio måske bliver kørt i stilling til at overtage for Ronaldo.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

9 år 1 uge siden #8 af El Siete

Dios skrev: For lige at blive ved angribere, så håber jeg måske lidt på, at der ikke bliver hentet en ny angriber, og man beholder Mayoral. Ikke fordi jeg tror sidstnævnte nødvendigvis har niveauet, men mere fordi jeg gerne så Isco og Asensio i nogle langt større roller. Bale skal derfor være aflasteren af en form til Ronaldo og Benzema. Moyaral skal egentlig bare fungere som en reserve, hvis der kommer en skade. Medmindre han gør det overraskende godt.

Bredden er måske ikke så stor som sidste sæson. Noget jeg egentlig var fan af, men der skal simpelthen også bare skabes plads til Isco. Tiden er kommet, og der burde ikke være modargumentere nogle steder at hente over dette. Asensio får så en Isco-lignende-rolle, hvor han konstant er inde over holdet, men ikke fast mand. Vi kan ikke bevarer den luksus, at have en så god spiller som Isco på bænken længere, og konkurrencen med Bale er jo utålelig i længden.

Næste sæson kan man så skippe Bale, Benzema og Ronaldo afsted, eller hvad man nu når frem til. Ikke at jeg syntes det ville være en god idé, at sælge alle 3, men Bale har forhåbentlig kun 1 sæson tilbage for endelig at bevise sit værd, og Benzema kan erstattes af Mbappé, hvor Asensio måske bliver kørt i stilling til at overtage for Ronaldo.

Jeg synes egentlig også det ser godt ud indtil videre, James var en "løsgænger" i formationerne, og Ceballos og Llorentes tilgange passer til perfektion som direkte erstatninger/konkurrenter, Theo og Vallejos ligeså. Men jeg synes det ser ualmindeligt tyndt ud på 9'er positionen. Og jo, jeg ved Ronaldo kan smides derop hvis Benzema er ude, men vores erfaring viser os at vi bliver ramt af skader, og mange af dem, sæsonen igennem. Det, og at vi skal ud at spille 60+ kampe, gør at jeg mener vi skal have tilføjet kvalitet på den plads. Mayoral er for svag et kort i min optik og med tilgangen af Mbappe ville vi være ustoppelige i samtlige turneringer.

4-2-2 Diamant

…………………………….…….Navas/Casilla………………………………………

Carvajal/Vasquez….….Varane/Vallejo…….Ramos/Nacho…..…Marcelo/Theo....

.…………….…………..…….Casemiro/Llorente……………………………………..

…………………..….Kroos/Ceballos…….Modric/Kovacic…………………..……...

………………………………..…Isco/Asensio…………………………………………

……………………Mbappe/Bale…….…..Ronaldo/Benzema……..………………..

+ Yanez og Mayoral

EDIT. Måske dette egentlig skal rykkes over i en anden tråd.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 9 år 1 uge siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, Neye

9 år 6 dage siden #9 af p0kerNiNja
Daniel forventer du ikke at Zidane fortsætter med Isco i 10er rollen?? og CR7 og benz/mbappe?? oppe foran

den der 4-3-3 tror jeg ikke bliver vores primære opstilling. vi kommer til at praktisere den, men at ligge ronaldo ud til venstre igen ville være ren idioti i mine øjne. han har mistet for meget fart til at operere derude.
4-3-1-2 forventer jeg vi fortsætter med
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

9 år 6 dage siden #10 af Neye

p0kerNiNja skrev: Daniel forventer du ikke at Zidane fortsætter med Isco i 10er rollen?? og CR7 og benz/mbappe?? oppe foran

den der 4-3-3 tror jeg ikke bliver vores primære opstilling. vi kommer til at praktisere den, men at ligge ronaldo ud til venstre igen ville være ren idioti i mine øjne. han har mistet for meget fart til at operere derude.
4-3-1-2 forventer jeg vi fortsætter med

Eller en diamant 4-1-2-1-2 (4-4-2)
Sidste redigering: 9 år 6 dage siden ved Neye.

9 år 6 dage siden #11 af p0kerNiNja
det her er bales ABSOLUT sidste chance, det kan jeg godt love dig hr

Bale har gode forudsætninger for at blive god i år. ingen regner med han kan noget så han kan spille frit og "uden pres"

hvis IKKE mbappe kommer så skal bale spille i et 2 mands angreb med Ronaldo. Og som du nævner Isco i smørhullet bagved

Hverken bale eller Ronaldo skal ud på kanten igen. Ronaldo var outstanding i det 2 mands angreb den sidste tredjedel af sæsonen, og bale bliver for usynlig ude til højre.

Leveret af Kunena Forum