Mourinho: Real Madrid lukkede selv døren for De Gea-køb
Daniel skrev:
Dios skrev: Hvorfor bruger folk herinde penge som argument for ikke at købe? Vil man have de bedste spillere i verden, så koster det uanset position. Priserne er skruet op, men penge er jo ikke problemet i sidste ende. Vil man forstærke truppen, så koster det medmindre man er heldig eller spotter en spiller med et kæmpe potentiale som Asensio f.eks..
Courtois næste sommer bliver jo heller ikke billig, selvom han har kontraktudløb sommeren 2019. De Gea kostede lige knap €60, som man ikke var villig til at give, og Courtois vil jo komme til at koste det samme.
Lad os nu glemme det med, at det er mange penge for en målmand. Det er på tide, at andre end offensive spillere bliver anerkendt. Ikke at jeg er vild med prisen er presset op, men om det er målmanden der laver redningen eller angriberen der scorer målet som sikre titlen burde være fuldstændig ligegyldigt.
Man kan argumentere for og imod Navas. Navas er lige efter de absolut bedste målmænd som Neuer, De Gea, Courtois og Oblak. Sammenlign det lidt med en midtbanespiller eller angriber i stedet for at nævn titler etc. som argumenter for at beholde Navas. Og nej Brylle den er ikke møntet på dig :D Vil man nøjes med det næstbedste?
Der er op til flere brugere, som stiller sig tilfreds med Benzema ;-)
Jeg finder ikke DDG videre interessant længere. Han vil IKKE Real Madrid. Det er efterhånden tydeligt. Derfor kan jeg sagtens forstå, at Navas er at foretrække fra madrilensk side. Jeg ser hellere pengene brugt på Courtois næste sæson eller måske Kepa Arrizabalaga, hvis Real Madrid fortsætter med at hente de største spanske talenter vel og mærke.
Ja, vi er jo heldigvis nogen som ikke nøjes ;D
Nu kunne eller ville El_Juan ikke svarer på mit spørgsmål. Hvor har i fået den idé fra, at De Gea ikke vil Real Madrid? Man skal måske ikke tage Mourinho's ord for hele sandheden, men jeg syntes nu hans udmelding om, at han ikke vil beholde en spiller som vil væk som det stikmodsatte. For nylig udtalte han endda også, at det var Real Madrid der trak sig fra forhandlingerne.
Så nu spørger jeg. Hvad mere skulle han gøre? El_Juan mente ikke, at De Gea havde taget snakken med ledelsen, eller det var ihvertfald det første han burde gøre. Om end, at De Gea allerede havde accepteret et skifte til Real Madrid, men den famøse "fax maskine" gik desværre i stykker. Skulle han have sultestrejket? Alle rygter gik jo også på, at De Gea ville få en kæmpe sign-on fee få dage før D. 31. Noget virker bare ikke rigtigt.
Jeg foretrækker klart De Gea fremfor Courtois, men det er jo en smagssag :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis ikke De Gea kommer denne sommer så tror jeg slet ikke han kommer, det gør sig ikke gældende med Courtois. Han kommer næste sommer, det krydser jeg fingre for.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: @Dios du har aldrig haft og har ikke en kæft forstand på målmænd. Haha.
Hvis ikke De Gea kommer denne sommer så tror jeg slet ikke han kommer, det gør sig ikke gældende med Courtois. Han kommer næste sommer, det krydser jeg fingre for.
Så er det der internet også kommet til Falster, hva? Haha :D
Glem dem alle, og hent Casillas tilbage <3
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
JimmyBroe skrev: @Dios du har aldrig haft og har ikke en kæft forstand på målmænd. Haha.
Så er det der internet også kommet til Falster, hva? Haha :D
Glem dem alle, og hent Casillas tilbage <3
Vi fik det forrig torsdag. Man kan alt muligt med det.
Ej, jeg medgiver Casillas er ligesom alle de andre verdensklasse målmænd, bare væsentlig dårligere:D
Jeg er her stadig XOXO
Mener du i ramme alvor, at Navas laver bare i nærheden af samme antal mirakelredninger som DDG, eller som andre af målmænd fra allerøverste hylde gør?Zyconith skrev:
El Nacho skrev: I min optik er Navas ikke god nok til at være førstekeeper for Real Madrid - eller rettere, han er ikke stabil nok. Når han rammer dagen, er han blandt de absolut bedste målmænd i verden, men det er bare ikke nok når hvert eneste point kan blive afgørende for om vi eller et andet hold vinder mesterskabet.
Jeg er enig i, at Navas ikke koster så mange point som nogen får det til at fremstå som, men en keeper som David de Gea redder relativt ofte point hjem til United ved at trylle en redning frem som man ikke skulle forvente, og det er dét jeg virkelig savner fra Navas - ikke at han bare er uden skyld hvis det går galt.
Siden Casillas har vi ikke haft kontinuitet og klasse på målmandsposten i flere år i træk, og det vil jeg rigtig gerne tilbage til. Donnarumma er spændende, men er der nogen der har godt styr på vores ungdomsafdeling, som kan fortælle mig om vi eventuelt har en målmand i egne rækker som har potentiale til at være førsteholdskeeper?
Det har han så sandeligt også gjort i de sidste to sæsoner. Den første mere end den anden.
El Nacho skrev:
Mener du i ramme alvor, at Navas laver bare i nærheden af samme antal mirakelredninger som DDG, eller som andre af målmænd fra allerøverste hylde gør?Zyconith skrev:
El Nacho skrev: I min optik er Navas ikke god nok til at være førstekeeper for Real Madrid - eller rettere, han er ikke stabil nok. Når han rammer dagen, er han blandt de absolut bedste målmænd i verden, men det er bare ikke nok når hvert eneste point kan blive afgørende for om vi eller et andet hold vinder mesterskabet.
Jeg er enig i, at Navas ikke koster så mange point som nogen får det til at fremstå som, men en keeper som David de Gea redder relativt ofte point hjem til United ved at trylle en redning frem som man ikke skulle forvente, og det er dét jeg virkelig savner fra Navas - ikke at han bare er uden skyld hvis det går galt.
Siden Casillas har vi ikke haft kontinuitet og klasse på målmandsposten i flere år i træk, og det vil jeg rigtig gerne tilbage til. Donnarumma er spændende, men er der nogen der har godt styr på vores ungdomsafdeling, som kan fortælle mig om vi eventuelt har en målmand i egne rækker som har potentiale til at være førsteholdskeeper?
Det har han så sandeligt også gjort i de sidste to sæsoner. Den første mere end den anden.
Ja, det kunne jeg ikke se hvorfor han ikke skulle gøre. Jeg har da haft rigeligt med lejligheder til at prise mig lykkelig over at vi havde Navas på mål og han reddede vores røv. Flere gange end han har lavet et uheldigt drop (hvilket jeg kan tælle på en hånd).
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
"Hvis du ikke taler (underforstået; i pressen...), så kan jeg ikke kæbe dig".
Mourinho i dag:
"jeg vil have en kantspiller, men jeg taler ikke om spillere, der er i andre klubber".
Handel på vej?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- p0kerNiNja
-
- Bandlyst
-
- 1 2 3 FOOK THE MAYWEATHERS!!
Bale har dog været god til at "lægge et røgslør ud" og gentagne gange slået fast at han ingen steder skal.
personligt håber jeg at både bale og mbappe er en del af 17/18. Jeg mener vi skal sige farvel til Karim og sige tak for alt.
- p0kerNiNja
-
- Bandlyst
-
- 1 2 3 FOOK THE MAYWEATHERS!!
I mange situationer ligner han bare en der ikke dækker mere end de 67 cm han nu engang er. Han er rigitig reaktionsstærk og god på stregen men han fylder bare for lidt i mange situationer.
Nej selvfølgelig er De Gea bedre. Men man behøver ikke overdrive eller lyve for sig selv for at få sin pointe igennem. Der må være en grænse for hvor dårlig man kan gøre en spiller mere end han er. Han har været her flere sæsoner efterhånden og været meget solid. Han har haft sine mindre uheldige kampe (som på ingen måde er katastrofale, blot middelmådige) men har også haft helt igennem vanvittige kampe (og dem synes jeg efterhånden han har haft en del af).
Så fair nok De Gea er blandt de absolut bedste og det er i sig selv argument nok til at hente ham. Så ingen grund til at hakke ned på sin egen spiller BLOT fordi man ønsker en anden.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
SR4 skrev: Det er egentlig som om at folk der vil af med Navas, bare er navne-fikseret.
Nej selvfølgelig er De Gea bedre. Men man behøver ikke overdrive eller lyve for sig selv for at få sin pointe igennem. Der må være en grænse for hvor dårlig man kan gøre en spiller mere end han er. Han har været her flere sæsoner efterhånden og været meget solid. Han har haft sine mindre uheldige kampe (som på ingen måde er katastrofale, blot middelmådige) men har også haft helt igennem vanvittige kampe (og dem synes jeg efterhånden han har haft en del af).
Så fair nok De Gea er blandt de absolut bedste og det er i sig selv argument nok til at hente ham. Så ingen grund til at hakke ned på sin egen spiller BLOT fordi man ønsker en anden.
Jeg lyver i hvert fald ik for mig selv når jeg siger at jeg i flere måneder var et nervevrag så snart modstanderne var over midten - manden i buret var ren Dudek med teflonhænder og det forplantede sig bare i hele defensiven. Så ka det godt være manden spræller rundt og har nogle brandkampe - nøjagtig som Kameni og selv Barcas keepere har indimellem, men Keylor er på ingen måde bedre end en fin, gennemsnitlig La Liga-keeper og det ærgrer mig grænseløst at vi ska trækkes med ham. Fint nok hvis vi var Valencia eller Espanyol eller sådan, men når man nu kæmper indædt for at få det bedste over resten af banen, så forstår jeg ik hva vi ska med Mr Average. Eneste glæde i dét her er at det ik er håndbold eller ishockey hvor keeperen er 50% af holdet - her er der dog grænser for hvor meget han ka fucke up - omend han mod Napoli gjorde en stor indsats for på egen hånd at sende os ud af CL.
DarioGomez skrev: Mourinho til Bale i går:
"Hvis du ikke taler (underforstået; i pressen...), så kan jeg ikke kæbe dig".
Mourinho i dag:
"jeg vil have en kantspiller, men jeg taler ikke om spillere, der er i andre klubber".
Handel på vej?
Nej. Hvorfor glemmer folk lige pludselig, at United har jagtet Ivan Perisic den sidste måneds tid til netop denne position (som kantspiller)? En spiller som Inter kræver omkring €55 mio. for. Og hvorfor skulle Bale skifte - eller hvorfor skulle Real Madrid sælge? Det ligger ikke ligefrem i kortene... Man kan vel forstå og tolke Mourinhos ord som man vil... Det samme iht. hans ord omkring De Gea...