Bale måtte forlade træningen

9 år 17 timer siden #1 af Administrationen

Så skete det igen.

Gareth Bale måtte forlade dagens træning med ankel-problemer og selv om det ikke i første omgang ser ud til at være alvorligt, så må det alligevel give anledning til panderynker hos Real Madrids sportslige ledelse.

Ifølge spansk presse satte waliseren sig ned og tog sig til anklen, men han så ikke bekymret ud, da han forlod banen, hvilket tolkes som om, at han blot har fået et slag og har passet på sig selv her i opstartsfasen.

Ved dagens træning måtte man også tilse Dani Carvajal, som fik et slag på næsen i et sammenstød med Nacho, mens Toni Kroos som planlagt forlod banen lidt før tid for at passe på sig selv efter at han lige er kommet tilbage. Endelig trænede Sergio Ramos for sig selv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 15 timer siden #2 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Bale måtte forlade træningen
Skal man bare græde eller grine? Jeg er sgu i tvivl efterhånden! Bare hans tilstedeværelse ikke gør, at vi mister Isco kvit og frit næste sommer:-(

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

9 år 14 timer siden #3 af Zyconith

Salix7 skrev: Skal man bare græde eller grine? Jeg er sgu i tvivl efterhånden! Bare hans tilstedeværelse ikke gør, at vi mister Isco kvit og frit næste sommer:-(

Selvfølgelig forlænger Isco. Alt andet ville være et selvmål af episke proportioner.

Om du vil grine, græde eller file til det må du selv om:

Gareth Bale: Performance and profitability
2013-14 2014-15 2015-16 2016-17 TOTAL
MATCHES 44 48 31 27 150
MINUTES 3.328 ' 4.038 ' 2.328 ' 1.937 ' 11.685 '
Goals 22 17 19 9 67
ASSISTANCE 19 12 15 5 51
SPENDING PER MATCH € 790,000 € 725,000 1,1 M € 1.3 M € € 927,000
SPENDING PER MINUTE € 10,460 € 8,618 € 15,000 € 18,000 € 12,000
SPEND BY GOAL 1,6 M € 2 M € 1,8 M € € 3.9 M 2 M €
SPENDING FOR ASSISTANCE 1,8 M € € 2.9 M 2.3 M € 7 M €

(formateringen glipper for mig, så det er nok lidt nemmere at se på inde på hjemmesiden):
futbol.as.com/futbol/2017/07/31/primera/1501530508_938673.html#

God fornøjelse.

...

Hvis Bale fortsat holder skadesniveauet har Isco intet at frygte. Det skulle kun være hvis han spiller sig selv af, hvilket jeg ikke er 100 % overbevist om, at der ikke er en chance for. Jeg elskede Isco i Malaga og var ovenud lykkelig (måske en smule bekymret, da jeg tænkte Barcelona eller Valencia passede bedre til ham) da han skiftede til klubben, men jeg mangler stadig at se ham levere på kontinuerligt basis, hvilket han selvsagt ikke har haft muligheden for, men ja...

Hans opblomstring i foråret har ikke overbevist mig om, at han nødvendigvis er at foretrække fremfor Bale til hver en tid, ikke kun fordi de er forskellige spillere der passer til forskellige situationer, men Isco slår mig som mindst ligeså ujævn i sine præstationer og psyke som enhver anden vi har til at rende rundt på banens sidste tredjedel. Derudover minder han mig på mange måder om Joao Moutinho ift. hvor meget han fylder på banen rent defensivt, hvilket ikke altid er tilstrækkeligt (særligt grundet fysikken), om end der ydes en beundringsværdig indsats.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 14 timer siden ved Zyconith.

9 år 11 timer siden #4 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Bale måtte forlade træningen

Zyconith skrev:

Salix7 skrev: Skal man bare græde eller grine? Jeg er sgu i tvivl efterhånden! Bare hans tilstedeværelse ikke gør, at vi mister Isco kvit og frit næste sommer:-(

Selvfølgelig forlænger Isco. Alt andet ville være et selvmål af episke proportioner.

Om du vil grine, græde eller file til det må du selv om:

Gareth Bale: Performance and profitability
2013-14 2014-15 2015-16 2016-17 TOTAL
MATCHES 44 48 31 27 150
MINUTES 3.328 ' 4.038 ' 2.328 ' 1.937 ' 11.685 '
Goals 22 17 19 9 67
ASSISTANCE 19 12 15 5 51
SPENDING PER MATCH € 790,000 € 725,000 1,1 M € 1.3 M € € 927,000
SPENDING PER MINUTE € 10,460 € 8,618 € 15,000 € 18,000 € 12,000
SPEND BY GOAL 1,6 M € 2 M € 1,8 M € € 3.9 M 2 M €
SPENDING FOR ASSISTANCE 1,8 M € € 2.9 M 2.3 M € 7 M €

(formateringen glipper for mig, så det er nok lidt nemmere at se på inde på hjemmesiden):
futbol.as.com/futbol/2017/07/31/primera/1501530508_938673.html#

God fornøjelse.

...

Hvis Bale fortsat holder skadesniveauet har Isco intet at frygte. Det skulle kun være hvis han spiller sig selv af, hvilket jeg ikke er 100 % overbevist om, at der ikke er en chance for. Jeg elskede Isco i Malaga og var ovenud lykkelig (måske en smule bekymret, da jeg tænkte Barcelona eller Valencia passede bedre til ham) da han skiftede til klubben, men jeg mangler stadig at se ham levere på kontinuerligt basis, hvilket han selvsagt ikke har haft muligheden for, men ja...

Hans opblomstring i foråret har ikke overbevist mig om, at han nødvendigvis er at foretrække fremfor Bale til hver en tid, ikke kun fordi de er forskellige spillere der passer til forskellige situationer, men Isco slår mig som mindst ligeså ujævn i sine præstationer og psyke som enhver anden vi har til at rende rundt på banens sidste tredjedel. Derudover minder han mig på mange måder om Joao Moutinho ift. hvor meget han fylder på banen rent defensivt, hvilket ikke altid er tilstrækkeligt (særligt grundet fysikken), om end der ydes en beundringsværdig indsats.

Udfra ovenstående statistik, så bliver Bale dårligere og dårligere med tiden - det mest positive er vel, at han på et tidspunkt (meget snart) rammer 0, hvorefter det kun kan gå fremad igen:-)
Isco har klart overbevist mig, fordi han er langt mere med i spillet, holder bedre på bolden, arbejder mere for holdet og imo har en langt bedre forståelse for spillet end Bale.
De er helt sikkert meget forskellige typer, men Bales bundniveau er endeløst, hvilket jeg ikke synes man kan sige om Isco.
Jeg så gerne Ronaldo blev smidt på toppen, mens Bale og Benzema erstattes af Isco og Asensio.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

9 år 4 timer siden #5 af Neye
Besvaret af Neye på emne Bale måtte forlade træningen
At vi beholder Bale, er desværre for mig et tegn på vi fortsætter med en gold 4-3-3 som udgangspunkt, da Bale hverken kan spille 10´er eller være en af de to angribere i en mere 4-4-2 baseret udgangsformation med en 10´er i form af Isco, der for længst burde have elimineret enhver tvivl om hans berettigelse på holdet, som 10´er.
Sidste redigering: 9 år 4 timer siden ved Neye.
Følgende bruger(e) sagde tak: Salix7

9 år 3 timer siden #6 af Lars1991

Neye skrev: At vi beholder Bale, er desværre for mig et tegn på vi fortsætter med en gold 4-3-3 som udgangspunkt, da Bale hverken kan spille 10´er eller være en af de to angribere i en mere 4-4-2 baseret udgangsformation med en 10´er i form af Isco, der for længst burde have elimineret enhver tvivl om hans berettigelse på holdet, som 10´er.

Hvorfor kan han ikke være en af de to angribere? Synes da netop det kunne være et interresant omskoling. Han behøver ikke at være ligeså meget med i det opbyggende spil og kan bruge sin fart og styrke mere.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

9 år 3 timer siden #7 af Neye
Besvaret af Neye på emne Bale måtte forlade træningen

Lars1991 skrev:

Neye skrev: At vi beholder Bale, er desværre for mig et tegn på vi fortsætter med en gold 4-3-3 som udgangspunkt, da Bale hverken kan spille 10´er eller være en af de to angribere i en mere 4-4-2 baseret udgangsformation med en 10´er i form af Isco, der for længst burde have elimineret enhver tvivl om hans berettigelse på holdet, som 10´er.

Hvorfor kan han ikke være en af de to angribere? Synes da netop det kunne være et interresant omskoling. Han behøver ikke at være ligeså meget med i det opbyggende spil og kan bruge sin fart og styrke mere.

Har længe været i tvivl om det var muligt at omskole Bale men er efterhånden kommet til den konklusion, at det er begrænset hvad der er muligt med Bale. Det er jo himmelråbende elendigt, hvad han viser når han spiller.

Zidanes insisteren på Bale og Benzema gør at jeg mister modet i forhold til en formationsændring.

EDIT: Men brug derimod Asensio i den kontekst. Jeg er overbevist om han kunne blive mindst lige så god en angriber som Mbappe ser ud til at kunne blive.
Sidste redigering: 9 år 3 timer siden ved Neye.

Leveret af Kunena Forum