Onda Cero: Real Madrid jagter Dembélé

8 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrid meldes interesseret i Dortmunds Ousmane Dembélé, som også står højt på listen i Barcelona efter at de i går blev tvunget til at sælge Neymar.

Ifølge radio-programmet El Transistor på Onda Cero har Real Madrid en lille fordel på grund af et ekstremt godt forhold til Dortmunds ledelse, men også fordi Pedja Mijatovic har tætte kontakter i det bureau, som repræsenterer den franske spiller.

Det ønsker Florentino Pérez angiveligt at udnytte til at hente Dembélé, som dog tager alle transferrygterne med ophøjet ro og som i tirsdags fortalte til Bild, at han ikke bekymrer sig om rygter og at han er glad i den tyske klub.

Real Madrid skal dog være klar med en check på 90-100 millioner € til Dortmund og en årsløn på 8 millioner € til franskmanden, som altså kan blive en del af en større fransk klike i Real Madrid, hvis skiftet går igennem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #2 af El_Juan
Ifølge Guillem Balague er interessen ikke oprigtig, men mest af alt et forsøg på at presse prisen op:

Coinciding with FCB interest, R.Madrid leak they also want Dembele. Sounds like a way of pushing his price up for Catalans.

Jeg kan ærlig talt heller ikke forestille mig Real Madrid hente både Mbappé og Dembele i samme vindue, så for mig virker Balagues teori mere oplagt. Det er så åbenbart Onda Cero det er blevet lækket til.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved El_Juan.

8 år 11 måneder siden #3 af Neye
Tror Dembele er et tema lige nu, fordi der er plads til Mbappe i Barcelona, efter Neymars afgang.

8 år 11 måneder siden #4 af El Siete
Kan også være en måde at "presse" Monaco / Mbappe på? Monaco så de ved vi eventuelt køber en anden og Mbappe at nu er det tid til at give sin mening til kende - skifte eller ej. Der kom jo hurtigt rygter om at Mbappe vil væk fra Monaco.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, Neye

Leveret af Kunena Forum