Marca: Zidane vil af med Bale før Mbappé-køb

8 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spansk presse har Real Madrid og Kylian Mbappé forhandlet sig til rette om betingelserne for et skifte, men der er stadig et par forhindringer, udover Monacos priskrav, som står i vejen for en aftale.

Zinedine Zidane ønsker nemlig ikke at have både BBC-trioen og Kylian Mbappé og ifølge Marca har han derfor betinget sig, at et køb af den franske angriber betyder et farvel til Gareth Bale, som vel lige nu er den af de tre i BBC-trioen, som står svagest og som kan direkte erstattes af spillere som Isco og Marco Asensio.

Dermed er der mange ting, som skal gå op i en højere enhed før end Kylian Mbappé kan præsenteres i Real Madrid-trøjen, for Real Madrid kan naturligvis ikke forsvare at sælge Gareth Bale til spotpris, som da også selv har udtrykt ønske om at fortsætte i Real Madrid.

Men som Zinedine Zidane siger: Frem til den 31. august kan alt ske…

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #2 af madrid2000
Bale er jo en kæmpe risiko for en købende klub. Han er 28 år og kronisk skadet, så hvis en klub betaler 100 mio, vil det være en gigantisk risiko de løber.

Taget hans løn i betragtning, så skal Real måske acceptere en pris mellem 50-70 mio euro.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic, Neye

8 år 11 måneder siden #3 af Lars1991
Det er jo drømmen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

8 år 11 måneder siden #4 af Sahinovic

for Real Madrid kan naturligvis ikke forsvare at sælge Gareth Bale til spotpris,

Taget hans skader (for ikke at komme ind på niveau) i betragtning, synes jeg godt det kan forsvares at sælge Bale til spotpris. Jeg tror ikke der er nogen fans der vil blive forarget over dette og samtidig vil Real Madrid slippe for at betale en åndssvag høj hyre for ham.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, mohbar, Neye

8 år 11 måneder siden #5 af El Siete
Det må de da have diskuteret noget før og ikke pludselig blive paniske over i slutningen af transfervinduet?
Derudover synes jeg der pludselig er langt aldersmæssigt, fra Ronaldo (32), Benzema (29) og ned til Asensio (21) og Mbappe (18). Mener det var El Juan der skrev om disse aldersgrupperinger for ikke længe siden. Om ikke så længe står de med alt ansvaret.

Jeg er ikke Bale's største fan, men det kan da godt være et problem der skal tænkes ind i dette.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

8 år 11 måneder siden #6 af Dios
Nuvel, så er Mbappé ikke min favorit, men bliver Bale solgt, så står jeg nok som jordens gladeste fan. Morata, James, Danilo, Coentrao og Bale bliver solgt i et og samme vindue samtidig med de er erstattet af mere teknisk stærke spillere.
Og selvfølgelig kan Real Madrid ikke få noget der minder om det samme beløb for ham som de selv gav. Han har jo været et flop i Real Madrid, og så kan man diskutere om det er skader, stil eller whatever. Han blev fejlcastet og så må vi videre i teksten. For 10 år siden var vi en klub som ikke lavede andet end at købe spillere som slet ikke havde profil til nu, at være nok den bedste klub til at handle på markedet.

Ja ja, Bayern gør det da godt, men de konkurrere jo heller ikke rigtig europæisk, men i det tyske gør de det fremragende.

Ronaldo, Benzema, Mbappé, Isco, Asensio og (Lucas) til de 3 forreste pladser ville være intet mindre end gennemført og overlegent! Derudover kan man, smide Ceballos med i puljen også, da han også kan fungere som 10'er.

Lad det nu ske, please!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, Neye

8 år 11 måneder siden #7 af NadaMás
Med, efter alt at dømme, Mbappes tilgang denne sommer, og Vinicius' tilgang næste sommer, må det da om alle omstændigheder være Bales sidste sæson han står foran, såfremt han ikke ryger afsted allerede denne sommer!

Det forventede 18/19-angreb:
Ronaldo
Benzema
Mbappé
Bale
Vinicius Jr.
Lucas V.
B. Mayoral
Isco
Asensio

Det er trods alt ni spillere til tre positioner. Nu skal Mbappé selvfølgelig lige signes. Isco og Asensio kommer selvfølgelig også til at få en stor andel af deres kampe på midten. Mayoral bliver højest sandsynligt lejet ud kommende sæson, ikke til at sige hvad der sker derefter.
Ham jeg ser ryger med størst sandsynlighed, denne sommer eller næste, er Bale. Trods inflationen i markedet siden han blev signet i 2013 er han stadig faldet i værdi. Skulle han sælges i dag, er han nok mulig at købe for 60-75 mill, alt efter køber. Kommer han til en klub hvor han er omdrejningspunkt, og kan han holde sig nogenlunde fit, så er han jo et bæst. Så vi senest for Wales i sommers.

8 år 11 måneder siden #8 af Daniel

El Siete skrev: Det må de da have diskuteret noget før og ikke pludselig blive paniske over i slutningen af transfervinduet?
Derudover synes jeg der pludselig er langt aldersmæssigt, fra Ronaldo (32), Benzema (29) og ned til Asensio (21) og Mbappe (18). Mener det var El Juan der skrev om disse aldersgrupperinger for ikke længe siden. Om ikke så længe står de med alt ansvaret.

Jeg er ikke Bale's største fan, men det kan da godt være et problem der skal tænkes ind i dette.

Nej, det er ikke Asensio og Mbappé ansvaret nødvendigvis hviler på, når Ronaldo, Benzema og Bale er væk. Jeg nævner i flæng: Nacho (27), Varane (24), Carvajal (25), Kroos (27), Casemiro (25), Kovacic (23), Isco (25), Lucas V. (26).

Real Madrid har mere end en håndfuld spillere, der er klar til at føre arven videre og lur mig om ikke spillerne der skal erstatte førnævnte spillere, foruden Mbappé, bliver spillere med en vis rutine og klasse.

Jeg ser ingen problemer aldersmæssigt i truppen. Sammensætningen er intet mindre fremragende!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, El_Juan, Neye

8 år 11 måneder siden #9 af BBB

Daniel skrev:

El Siete skrev: Det må de da have diskuteret noget før og ikke pludselig blive paniske over i slutningen af transfervinduet?

Nej, det er ikke Asensio og Mbappé ansvaret nødvendigvis hviler på, når Ronaldo, Benzema og Bale er væk. Jeg nævner i flæng: Nacho (27), Varane (24), Carvajal (25), Kroos (27), Casemiro (25), Kovacic (23), Isco (25), Lucas V. (26).

Real Madrid har mere end en håndfuld spillere, der er klar til at føre arven videre og lur mig om ikke spillerne der skal erstatte førnævnte spillere, foruden Mbappé, bliver spillere med en vis rutine og klasse.

Jeg ser ingen problemer aldersmæssigt i truppen. Sammensætningen er intet mindre fremragende!

Der bliver nævnt én offensiv spiller, som er i nærheden af startopstillingen. Og han har udløb om et år. Det er værd at tage med.

Både Nacho og Lucas er at strække den, når vi taler en spiller som skal løfte holdet om 1-3 år. Varane, Carvajal, Kroos og Isco kan jeg sagtens se som stjerner om 1-3 år. De unævnte er stadig jokere i min optik.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, MMM, El Siete

8 år 11 måneder siden #10 af Petroleum
bale ud, mbappé ind! shit en god handel! så skider jeg på alderen. for min skyld kan vi nøjes med først at slå igennem næste sæson. sålænge den handel finder sted! derudover må man også MEGET gerne signe dembele fra dortmund! yes yes yes......

8 år 11 måneder siden #11 af Dios

BBB skrev:

Daniel skrev:

Der bliver nævnt én offensiv spiller, som er i nærheden af startopstillingen. Og han har udløb om et år. Det er værd at tage med.

Både Nacho og Lucas er at strække den, når vi taler en spiller som skal løfte holdet om 1-3 år. Varane, Carvajal, Kroos og Isco kan jeg sagtens se som stjerner om 1-3 år. De unævnte er stadig jokere i min optik.

Kovacic og Casemiro syntes jeg også skal tages med. De har begge vist deres kvaliteter, om end Kovacic sjældent starter, men han præstere når han spiller.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 11 måneder siden #12 af El Siete

Daniel skrev:

Jeg skulle have været lidt mere specifik. Jeg mente at de ville stå med ansvaret i offensiven, og ikke på holdet generelt, og at det var her jeg synes aldersforskellen var stor. Måske har det ikke nogen betydning, hvem ved, til den tid er de også 3-4 år ældre, samt at andre er trådt ind på holdet.

Men jeg er enig i at generelt på holdet ser det godt ud.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

Leveret af Kunena Forum