La Gazzetta dello Sport: Roma forbereder stort bud på Lucas Vázquez
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
AS Roma har tilsyneladende opgivet at hente Mahrez i Leicester og derfor sætter man ifølge La Gazzetta dello Sport alle sejl til for at hente Lucas Vázquez i stedet.
Den italienske storklub med sportsdirektør Monchi i spidsen skal være klar til at betale 35 millioner € for spanieren, som spås en svær sæson i Real Madrid, hvor en masse spillere som udgangspunkt vil stå foran ham i køen til spilletid og derfor kan et skifte blive en mulighed.
Monchi har dog også et par andre navne på listen, nemlig Munir i Barcelona og Samu Castillejo i Villarreal.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Dygtig spiller, men ikke en, der ikke kan erstattes af alle vores langt yngre og langt større talenter.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
€35 er selvfølgelig rigtig mange penge for ham, men 2 tabte titler lige før målstregen vil være dyrere.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Brylle
- Gæst
-
Jeg håber, at man beholder ham. For det første fordi hans kvaliteter er lidt anderledes end resten og fordi han kommer med noget uventet i slutningen af kampene. Derudover har jeg aldrig hørt ham brokke sig over sin rolle, og uanset hvor meget tid han får, så går han ind og forsøger at præge kampen, han går ned og kræver bolden og han bliver ved med at klø på. Man kan se hvor meget han kæmper for klubben, og det skal belønnes. Så er han også et godt eksempel for den næste generation.