Kovacic får chancen i morgen

8 år 11 måneder siden #13 af Zyconith

El Siete skrev:

Hansen skrev:

Carlos3 skrev:

Zyconith skrev:

Carlos3 skrev: Jeg synes det er rigtig lovende for sæsonen hvis sandt. Det at Kovacic står til spilletid når ham han er afløser for ikke er med burde være selvsagt og åbenlyst. Men bekymringerne gik alligevel på om BBC ville blive genoplivet ved en situation som denne, men at dømme udfra første kamp og den kommende i morgen så har Zidane hørt vores bønner og aflivet BBC og den regel med at hvis de er klar så spiller de.

BBC er død og et stærkt kollektiv med rotationssystem har taget dets plads.

Det synes jeg tegner enormt godt for sæsonen og fremtiden.

Det er da selvbedrag i verdensklasse. Ronaldo er ikke klar til 90 minutter. Mon ikke vi ser samme formation/opstilling som mod United, blot med Kovacic i stedet for Modric. Når Ronaldo kommer tilbage er BBC fuldtallige.

Det ændrer ikke på at jeg håber på ikke at se BBC i 4-3-3 som udgangspunktet

Jeg tvivler dog stadigvæk stærkt på at BBC er "død". Langtfra tværtimod! Der er intet der har vist at BBC er død og siden vi kun er i starten af sæsonen, er det da godt nok et stort indskud du kommer med!

Hvis ikke sidste del af sæsonen, hvor vi vandt ligaen og CL, ikke viste at vi ikke skal spille med BBC (4-3-3), så er der da intet der kan. Er vi virkelig tilbage til den diskussion igen, troede samtlige fans, spillerne på holdet, selv Zidane og Perez, havde set lyset, men ak.

Vi kan spille med BBC mod Las Palmas, men har vi nogen forhåbninger om at genvinde nogle af trofæerne, så stiller vi ikke op med BBC i en. 4-3-3 i fx El Clasico.

Og igen, hvorfor var det at man ikke stillede med BBC?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #14 af JimmyBroe

Zyconith skrev:

El Siete skrev:

Hansen skrev:

Carlos3 skrev:

Zyconith skrev:

Carlos3 skrev: Jeg synes det er rigtig lovende for sæsonen hvis sandt. Det at Kovacic står til spilletid når ham han er afløser for ikke er med burde være selvsagt og åbenlyst. Men bekymringerne gik alligevel på om BBC ville blive genoplivet ved en situation som denne, men at dømme udfra første kamp og den kommende i morgen så har Zidane hørt vores bønner og aflivet BBC og den regel med at hvis de er klar så spiller de.

Det er da selvbedrag i verdensklasse. Ronaldo er ikke klar til 90 minutter. Mon ikke vi ser samme formation/opstilling som mod United, blot med Kovacic i stedet for Modric. Når Ronaldo kommer tilbage er BBC fuldtallige.

Jeg tvivler dog stadigvæk stærkt på at BBC er "død". Langtfra tværtimod! Der er intet der har vist at BBC er død og siden vi kun er i starten af sæsonen, er det da godt nok et stort indskud du kommer med!

Hvis ikke sidste del af sæsonen, hvor vi vandt ligaen og CL, ikke viste at vi ikke skal spille med BBC (4-3-3), så er der da intet der kan. Er vi virkelig tilbage til den diskussion igen, troede samtlige fans, spillerne på holdet, selv Zidane og Perez, havde set lyset, men ak.

Vi kan spille med BBC mod Las Palmas, men har vi nogen forhåbninger om at genvinde nogle af trofæerne, så stiller vi ikke op med BBC i en. 4-3-3 i fx El Clasico.

Præcis, jeg erindre ikke én eneste gang BBC ikke er startet når alle 3 har været 100% fit.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 11 måneder siden #15 af Mathiaska
Bliver vi aldrig træt af den der 433-diskussion gutter? :D

Kovacic kommer til at spille i morgen, det kan ikke være anderledes. Og med blot 3 dage til returen, vil vi formentlig også se yderligere breddespillere blive taget i brug både på Camp Nou og hjemme. Min pointe er, at opstillingen i morgen - og onsdag for den sags skyld - udtages med tanke på, at mange spillere ikke er parat til at spille 2x180 minutter på 3 dage, her efter 1 kamp i sæsonen. Jeg tror bestemt ikke, at Zidane på nogen måde går og spekulerer i, om han skal spille 433 eller 442 i flertallet af kampene. Han vil i denne sæson, som i sidste, tage hver kamp som de kommer - og som de udvikler sig.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Mathiaska.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 11 måneder siden #16 af El Siete

Zyconith skrev:

El Siete skrev:

Hansen skrev:

Carlos3 skrev:

Zyconith skrev:

Fordi Bale blev skadet og vi gik fra en 4-3-3 med BBC til en 4-4-2 diamant med Isco, og det var det der skulle til for at Zidane så lyset og vi alle vidste, efter La Liga- og CL-triumf, at dette er vejen frem. Jeg kender godt årsagen, men vi har set hvad virker og så er det med at holde fast :)

Vi skreg alle herinde på den formation i løbet af 16/17 sæsonen, da det tydeligvis ikke fungerede godt nok. Kæderne hang ikke sammen, vi havde svært ved at spille os igennem kompakte forsvar, vores taktik lå i løb på kanterne og lange bolde indover. Noget andet skulle til og det kom med Isco og pludselig hang kæderne sammen, vi kunne spille os igennem forsvarene og vi dominerede kampene.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 11 måneder siden #17 af Zyconith
Vi bliver nødt til at have et eller andet objektivt grundlag for at kunne føre en diskussion. Det er svært når dybt subjektive holdninger, ønsketænkning og alt muligt andet blandes ind i og udgør obskure udlægninger af hvad der er sket eller vil ske.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 11 måneder siden #18 af JimmyBroe

El Siete skrev:

Zyconith skrev:

El Siete skrev:

Hansen skrev:

Carlos3 skrev:

Zyconith skrev:

Fordi Bale blev skadet og vi gik fra en 4-3-3 med BBC til en 4-4-2 diamant med Isco, og det var det der skulle til for at Zidane så lyset og vi alle vidste, efter La Liga- og CL-triumf, at dette er vejen frem. Jeg kender godt årsagen, men vi har set hvad virker og så er det med at holde fast :)

Vi skreg alle herinde på den formation i løbet af 16/17 sæsonen, da det tydeligvis ikke fungerede godt nok. Kæderne hang ikke sammen, vi havde svært ved at spille os igennem kompakte forsvar, vores taktik lå i løb på kanterne og lange bolde indover. Noget andet skulle til og det kom med Isco og pludselig hang kæderne sammen, vi kunne spille os igennem forsvarene og vi dominerede kampene.

Vi er tydeligvis enige om hvad det bedste for Real Madrid er. Jeg ser bare ikke beviser på, at Zidane/Perez ønsker at praktisere den samme opstilling, hvis alle er klar.

Men jeg håber da at du har ret, absolut.

Jeg er her stadig XOXO

8 år 11 måneder siden #19 af Neye
Besvaret af Neye på emne Kovacic får chancen i morgen
BBC skal aktuelt kæmpe om 2 pladser. Alt andet ville blive en skandale af hidtil uset karakter
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, JimmyBroe, Madrid1998, El Siete, Carlos3

8 år 11 måneder siden #20 af Neye
Besvaret af Neye på emne Kovacic får chancen i morgen
Jeg er ret sikker på som formkurverne er aktuelt, er det Isco der bliver foretrukket i en 4-3-3 (hybrid af 4-4-2) hvor Isco trækker ned over midten af banen og fordeler som en 10´er.

Bale sidder aktuelt yderst på bænken efterfulgt af Benzema (hvis Ronaldo spiller). Spiller Ronaldo ikke, er der plads til både Bale og Benzema men her kan Asensio dog banke på og sætte en kæp i hjulet for de to. Der er dog ingen tvivl om, at Isco - som hans form er nu - bliver foretrukket. Han er ikke bare god men eminent, ligesom formkurven er stigende. Ingen - selv ikke Zidane - ville kunne forklare, hvis Isco ikke spiller, medmindre vi er inde i en periode, hvor rotationen siger Isco skal sidde over. Men ikke til en finale på søndag. Her er Isco selvskreven

Personligt ville jeg elske at se Asensio og Isco blive foretrukket i en 4-3-2-1 men tror ikke rigtig på det endnu.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

8 år 11 måneder siden #21 af Dios
Besvaret af Dios på emne Kovacic får chancen i morgen
Jeg tror Zidane er ligeså stor i tvivl som vi andre er. Det handler ikke om objektivitet eller subjektive holdninger, men at vi har så dygtige spillere, at man ikke bare kan sætte en dagsorden fra start til slut.
Selvfølgelig kommer BBC til at spille sammen, men for mig at se, og hvad Zidane hidtil har indikeret, så er den ikke fredet som i gamle dage. Jeg tror Zidane vælger den "sikre" løsning imorgen som hedder, at Ronaldo ikke er 100% fit, og man dermed fastholder Isco, Bale og Benzema fra start imorgen. Herefter vil Ronaldo komme forholdsvis tidligt på banen i stedet for Isco eller Bale, hvis kampen tillader det. Forstået på den måde, at han nok kommer før i spil, hvis vi er bagud 3-0 i halvlegen, eller spillerne derinde virkelig har overtaget, og man bare skal fortsætte som i 1. halvleg.

BBC er ikke død, men den er heller ikke fredet som jeg ser det. Hele pre-season har vi jo også set Zidane prøve at få Bale til at være forreste angriber sammen med Benzema med Isco lige bag ved. Før i tiden, så var der intet at komme efter, så hed opstillingen stadig 4-3-3, og så får man de afløsende spillere til at indgå i den formation.
Det er klart, at Benzema, Bale og Ronaldo selvfølgelig ikke skal holdes væk fra banen på samme tid. De bedste spillere skal selvfølgelig spille på samme tid, men det er klart, at Benzema stort set altid vil være at foretrække for systemets skyld. Han er den eneste rigtige angriber, og så vil man rotere efter behov, men det vigtigste for mig er, at BBC ikke er fredet, og man ikke bare kaster Isco på bænken, fordi der absolut skal gøres plads til BBC.

I øvrigt er det dejligt der bliver vist stor tiltro til Kovacic. Han er altid en fornøjelse at se spiller, og han bygger videre på sit spil og præstere bare når han er med. Fremragende spiller!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye, El Siete, Carlos3

Leveret af Kunena Forum