Kovacic ventes klar på onsdag

8 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Mateo Kovacic spillede en fænomenal kamp i går mod Barcelona og derfor var det ekstra ærgerligt, at han måtte udgå efter 68 minutters spil - også selv om afløseren var Marco Asensio.

Den kroatiske midtbanemand havde fået til opgave at stække Lionel Messi og det gjorde han så overbevisende, at argentineren stort set var usynlig i kampen, bortset fra den straffesparks-scoring, som han omsatte sikkert efter at Luis Suárez havde filmet sig til det.

Mateo Kovacic var ikke med i tirsdagens europæiske Super Cup-kamp mod Manchester United og hans skuffede ansigts-udtryk efter den kamp gav spekulationer om, at han kunne være på vej væk, men det er på ingen måde Zinedine Zidanes hensigt med Kovacic, som af mange anses for at være Luka Modric´ naturlige arvtager. Zidane havde da også de store roser fremme om Kovacic efter kampen i går:

- Mateo spillede en stor kamp. Vi har forberedt os godt og han udførte det vidunderligt. Han fik dog lidt smerter i læggen og derfor valgte vi at tage ham ud.

Det forventes, at den kroatiske midtbanespiller kan være til disposition på onsdag, når Real Madrid gøre det sidste arbejde færdigt og sikre sæsonens anden titel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #2 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Kovacic ventes klar på onsdag
Han er en helt igennem fantastisk spiller - jeg håber, at vi stiller op med en 5 mands midtbane på onsdag, når nu Ronaldo må se på fra siden.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

8 år 11 måneder siden #3 af Fondo_Sur

Salix7 skrev: Han er en helt igennem fantastisk spiller - jeg håber, at vi stiller op med en 5 mands midtbane på onsdag, når nu Ronaldo må se på fra siden.

Vi kommer nok til at spille med 6 midtbanespillere. Bale og Benzema tæller også med ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Salix7

8 år 11 måneder siden #4 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Kovacic ventes klar på onsdag

Fondo_Sur skrev:

Salix7 skrev: Han er en helt igennem fantastisk spiller - jeg håber, at vi stiller op med en 5 mands midtbane på onsdag, når nu Ronaldo må se på fra siden.

Vi kommer nok til at spille med 6 midtbanespillere. Bale og Benzema tæller også med ;-)

Haha, klasse - efter som de begge altid "skal" starte inden, så håbede jeg faktisk blot på at Bale kunne rykkes ned på den ene kant:-P Men godt ord igen:-)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum