Appel-komité fastholder Cristiano Ronaldo-karantæne
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det spanske fodboldforbunds appel-komité har afvist Real Madrids anke af det røde kort til Cristiano Ronaldo i søndagens Super Cup-opgør mod Barcelona.
Dermed må den portugisiske verdensstjerne indstille sig på at se de kommende 5 kampe fra tilskuerpladserne og han går dermed glip af aftenens Super Cup-opgør, samt de fire LaLiga-kampe mod Deportivo, Valencia, Levante og Real Sociedad.
Det ventes, at Marco Asensio får lov til at starte inde i Cristiano Ronaldos fravær.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Cristiano er fulgt op med en kæmpesviner på instagram.
Håber ikke, han genopliver sin "jeg føler mig jagten i Spanien tanke".
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
For mig virker det som om, at man forsøger at beskytte dommeren, hvilket generelt er OK - men hold fast hvor er det bare på et forkert grundlag lige i denne omgang.
Florentino Pérez
DarioGomez skrev: Håbløst!
Cristiano er fulgt op med en kæmpesviner på instagram.
Håber ikke, han genopliver sin "jeg føler mig jagten i Spanien tanke".
Impossível ficar imune a esta situação, 5 jogos!! Parece-me exagerado e ridículo, isto chama-se perseguição! Obrigado aos meus companheiros pelo apoio e aos adeptos!!!
Umuligt at være immun (læs: forholde sig neutralt) i denne situation, fem kampe! Jeg synes det virker overdrevet og latterligt, det her kaldes for forfølgelse! Tak til mine holdkammerater og fans for støtten!
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Jeg er her stadig XOXO
Spansk fodbold mangler den sidste professionalisme, det er indlysende.
Vamos Cristiano, Bernabeu står bag dig i dag, hvilket vil give dig blod på tanden til resten af sæsonen. Tag ikke fejl af denne mand. Denne sag kan vise sig at have positive spillemæssige følger.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Og ift om Cristianos Tweet ka medføre ekstra karantæne, så er svaret naturligvise et klart nej. Hans tweet er jo på ingen måde skandaløs - og sammenlignet med andre spilleres tweets omkring dommere osv er den jo i den bløde ende endda.
Jeg synes dén dér protest der måske kommer iaften når dommerne går på banen måske nok er skudt forbi, da jeg har svært ved at se hva det positive er der ska komme ud af at gå i clinch med aftenens dommer allerede inden første fløjt. Men en tilkendegivelse i det 7. minut som støtte af Cristiano synes jeg bestemt ku være på sin plads - især nu (omend en nedsættelse fra 5 til 4 jo ik havde gjort nogen forskel ift aftenens kamp.
Med begrundelsen: "Ronaldo’s push on Bengoetxea was actually an “uncontrollable reflex”"
Kan Real Madrid have søgt råd hos Barcelona om hvordan man tackler den slags situationer mest hyklerisk? Jøsses.
Om det er sandt ved jeg ikke men her er et link:
www.givemesport.com/1125145-real-madrids...ages-laika-III-1sted
Jeg er her stadig XOXO