Appel-komité fastholder Cristiano Ronaldo-karantæne

8 år 11 måneder siden #13 af El_Juan

JimmyBroe skrev: Kan man ikke anke til CAS eller sådan noget?

Det var også min umiddelbare tanke... Kan det ikke ankes videre? Det virker jo fuldstændig latterligt. Ikke at jeg vil gå ind i en debat om de fire dage (som jeg også synes er overdrevet), men det er hvad det er... Det var bare dumt af Ronaldo. Men den der ene dag han fik (for den fejlagtige udvisning)... Det er var jo en dediceret og en endog ret tydelig fejldom, så selvfølgelig skal han ikke have karantæne for den situation også...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #14 af raul7=kongen

El_Juan skrev:

JimmyBroe skrev: Kan man ikke anke til CAS eller sådan noget?

Det var også min umiddelbare tanke... Kan det ikke ankes videre? Det virker jo fuldstændig latterligt. Ikke at jeg vil gå ind i en debat om de fire dage (som jeg også synes er overdrevet), men det er hvad det er... Det var bare dumt af Ronaldo. Men den der ene dag han fik (for den fejlagtige udvisning)... Det er var jo en dediceret og en endog ret tydelig fejldom, så selvfølgelig skal han ikke have karantæne for den situation også...

Og det er vel netop pga. sager som denne man elsker spansk fodbold(for i en verden, hvor tingene i stigende grad går som forventet - er tingene bare anderledes i spansk fodbold, særligt uden for banen), men også en af årsagerne til, at man halter efter en liga som PL. Der er simpelthen for ofte personlige og uprofessionelle beslutninger i toppen af spansk fodbold. Derfor får vi aldrig en reel linje og alle hold vil altid føle sig uretfærdigt dømt.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum