Inden Deportivo - Real Madrid, 1. spillerunde
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Vi er klar med vores optakt til morgendagens opgør i LaLiga, som er ude mod Deportivo.
1) Dine forventninger til kampen
Daniel: Tre officielle kampe og to titler. Det er vel svært ikke at have en forventning om, at Real Madrid kører Deportivo over. Det er ikke længere en svær opgave at spille på Riazor, hvorfor jeg også forventer, at Real Madrid bygger videre på den eminente sæsonstart med en sikker sejr i sæsonåbneren i La Liga.
Dejan: Forventningen er tre sikre point i sæsonåbneren. Real Madrid har været storspillende de seneste tre kampe, og der er ikke noget der tyder på, at det flotte spil bremses af Deportivo.
Morten: Forventningerne peger i én og samme retning: 3 point. Jeg forventer, at vi får en god start på sæsonen, hvor de første kampe og point kan blive vigtige i titelkampen. Barcelona har endnu ikke hentet en topspiller og tilmed er Suarez skadet. Der skal lukreres på et pointforspring i det tidlige stadie af sæsonen.
2) Hvad skal der holdes særligt øje med hos modstanderen
Daniel: Deportivos topscorer fra sidste sæson Florin Andone (12 mål) bliver et spændende bekendtskab. Endvidere er klubbens tyrkiske assistkonge Emre Colak også værd at holde et vågent øje med, ligesom det belgiske stortalent Zakaria Bakkali - udlejet fra Valencia - også kan blive en drilsk spiller på dagen.
Dejan: Sidste sæsons opgør på Bernabeu drillede Deportivo ved omstillingerne, og det så ud til at der var en nonchalance over for Deportivos angbrebskæde, så denne skal der holdes øje med i morgen.
Morten: Riazor er et af de sværere stadions at komme på i løbet af et ligaår og man skal forberede sig på en 12. mand, der sammen med de 11 på banen drømmer om at drille Real Madrid i sæsonens første kamp. Blandt de 11 bør man holde et særligt øje med Andone, der har kvaliteterne til at drille de fleste holds defensiv.
3) Dit råd til Zinedine Zidane
Daniel: Det er en kamp, hvor spillerne på forhånd regner med tre point og selvom det formentlig også ender med tre point på kontoen, så handler det for Zidane om at sætte sine spillere op til morgendagens kamp på Riazor. Zidane kunne med fordel spare et par profiler for at gøre plads til mere sultne spillere oven på den formidable sæsonstart, der har brug for at vise sig frem; det kunne være spillere som Nacho, Theo og Ceballos.
Dejan: Mit råd til Zidane må være, at han ikke skal ændre noget, fra seneste opgør i supercuppen. Dér så vi et dynamisk, harmonisk og ufattelig farligt Real Madrid-mandskab. Det var underholdende at se på og det gav tre sikre point.
Morten: Det er i og for sig et fattigt råd, men hold fast i fire mand på midtbanen; omdrejningspunktet for, at vi kan kalde os Europas bedste mandskab. Kom ud med lyn og torden som sidst, vi besøgte Riazor og sæt nogle af de mindre profilerede spillere ind med en halv time igen, hvis en føring tillader det.
Deportivos forventede hold: Rubén, Luisinho, Sidnei, Schär, Juanfran, Borges, Guilherme, Bakkali, Bruno Gama, Borja Valle, Andone.
Karantæner: Colak, Fede Valverde (må ikke spille, da han er udlejet fra Real Madrid)
Skader: Carles Gil.
Real Madrids forventede hold: Keylor Navas, Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo, Casemiro, Modric, Kroos, Isco, Bale, Benzema.
Karantæner: Cristiano Ronaldo.
Skader: Vallejo.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
2) Hvad skal der holdes særligt øje med hos modstanderen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Vi skal have 3 point. Alt andet vil være en katastrofe. Jeg forventer flot spil. Hvis vi kan gøre Barca rundtosset, så kan vi også spille flot mod Deportivo.
Giv chancen til reserverne. Ser gerne Nacho komme ind i stedet for Varane( 3 kampe på kort tid. Han skal helst ikke går i stykker allerede). Ser også gerne Marcelo får et hvil, så Theo kan komme ind. Ceballos i stedet for Kroos vil være godt, så han ser at han ikke automatisk starter inde.
Mit bud på opstilling: Navas, Carvajal, Ramos, Nacho, Theo, Casemiro, Modric, Ceballos, Isco, Bale og Benzema.
Det må da snart være noget af det mest vanvittige jeg nogensinde har hørt fra din side.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Zyconith skrev: "Ceballos i stedet for Kroos vil være godt, så han ser at han ikke automatisk starter inde."
Det må da snart være noget af det mest vanvittige jeg nogensinde har hørt fra din side.
Han har ikke været på toppen. Hverken mod Manchester eller de to kampe mod Barcelona.
- Brylle
- Gæst
-
Han har vel passet sin rolle rigtig fint selvom det ikke er ham der har været i rampelyset? Han spiller jo denne her rolle, der måske ikke høster mange roser, men er yderst vigtig for holdet, og når jeg tænker tilbage på de 3 kampe, så har vi i lange perioder givet 11 billetter pr kamp på forreste række til en flot opvisning. Det har Kroos også sin andel i.madrid2000 skrev:
Zyconith skrev: "Ceballos i stedet for Kroos vil være godt, så han ser at han ikke automatisk starter inde."
Han har ikke været på toppen. Hverken mod Manchester eller de to kampe mod Barcelona.
Og nu slår Kroos mig ikke som en doven person, der ikke udfylder sin rolle, så var det ikke en bedre ide at spille ham i form i stedet for at lade ham sidde og kigge?
Målmænd: Keylor, Casilla og Luca Zidane.
Forsvar: Carvajal, Nacho, Ramos, Varane, Marcelo og Theo.
Midtbane: Casemiro, Marcos Llorente, Kroos, Modric, Isco, Ceballos og Asensio.
Angreb: Benzema, Bale og Lucas Vázquez.
Det mest slående ved udtagelsen er klart, at Kovacic ikke er inkluderet. Marca mener, at det er på grund af en drilsk skade i hoften, som også har holdt ham fra at træne de sidste par dage. Jeg håber virkelig, at dette er årsagen og at det ikke er rygterne om et skifte til Juventus, der har noget på sig.
I hans sted er Marcos Llorente udtaget til sin første officielle kamp i denne sæson - spændende!
Start inde med Asensio, Benzema og Isco, når de så er færdige med at køre Deportivo rundt, så kan man skifte Bale ind. Starter han med Bale, så kommer det igen til at blive fattigt offensivt.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: 3) Dit råd til Zinedine Zidane
Start inde med Asensio, Benzema og Isco, når de så er færdige med at køre Deportivo rundt, så kan man skifte Bale ind. Starter han med Bale, så kommer det igen til at blive fattigt offensivt.
Jeg tænker, at han hviler Asensio og går med Bale.
Jeg tænker, at jeg takker dit indlæg for at jinxe det hele, men nu har jeg alligevel jinxet det i den forkerte retning, så jinx-off :D
Deportivo kommer til at stå utrolig kompakt, så det bliver spændende og se Bale. Det er nu Bale skal vise sit værd, så jeg mener man skal gå med ham.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Jeg tænker, at jeg takker dit indlæg for at jinxe det hele, men nu har jeg alligevel jinxet det i den forkerte retning, så jinx-off :D
Deportivo kommer til at stå utrolig kompakt, så det bliver spændende og se Bale. Det er nu Bale skal vise sit værd, så jeg mener man skal gå med ham.
"Det er nu Bale skal vise sit værd." Haha, hold kæft den sætning er blevet sagt mange gange på det her forum. Accepter nu bare han intet har at vise.