Inden Deportivo - Real Madrid, 1. spillerunde

8 år 10 måneder siden #13 af Doc.juego
Ligner endnu en dag på kontoret. Jeg håber at se de unge lidt senere, gerne Llorente og Dani C.

Og Hvad er det for et tryk de har fået på ryggen ? Det ligner da ikke det de brugte under pre-season.
Tallene er fede, jeg synes det er et lidt grimt tryk.

Edit:
Fuck hvor er Nacho bare vild.. han er et bæst, og vildt hurtig.
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Doc.juego.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #14 af Zyconith
Iscos heatmap så for vildt ud.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 år 10 måneder siden #15 af asp3200
Carvajal og Bale er godt nok ikke i gear endnu.

Ind med asensio vs bale 60 min og ceballos vs modric 70 min. Så er jeg glad;)

8 år 10 måneder siden #16 af Arnenugacream
Ramos er simpelthen så rystende retarderet i sådan situationer. Hvad fanden skal han ind og blande sig for og skabe en situation. Vær da forhelvede pisse ligeglad og spil videre. Imponerende manden aldrig lærer noget, og klokkeklart rødt kort han undgår der.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios

8 år 10 måneder siden #17 af mohbar
jo ...men er han på alle områder afgørende...

8 år 10 måneder siden #18 af Fondo_Sur

Arnenugacream skrev: Ramos er simpelthen så rystende retarderet i sådan situationer. Hvad fanden skal han ind og blande sig for og skabe en situation. Vær da forhelvede pisse ligeglad og spil videre. Imponerende manden aldrig lærer noget, og klokkeklart rødt kort han undgår der.

Han fik en skalle i ansigtet, hvis du ikke så det.

8 år 10 måneder siden #19 af Sahinovic
Benzema, ren klasse.

Florentino Pérez

8 år 10 måneder siden #20 af Raul7-2880
Dejlig kamp Bale!
Vigtigt at få tanket noget selvtillid.

8 år 10 måneder siden #21 af Carlos3

Fondo_Sur skrev:

Arnenugacream skrev: Ramos er simpelthen så rystende retarderet i sådan situationer. Hvad fanden skal han ind og blande sig for og skabe en situation. Vær da forhelvede pisse ligeglad og spil videre. Imponerende manden aldrig lærer noget, og klokkeklart rødt kort han undgår der.

Han fik en skalle i ansigtet, hvis du ikke så det.

Ja det er sku fair nok han reagerer, lidt voldsomt men stadig forståeligt

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

8 år 10 måneder siden #22 af Sebberg
Indtil videre fin kamp fra Bale på papiret, men den sidste time har bare bekræftet mig i den frygtelige sandhed: Bale er blevet en helt ligegyldig spiller.

Nu laver han en fin assist og et mål, som han skal score på, men ellers er ALLE hans aktioner at modtage bolden, hive en mand til sig og spille den tilbage igen. Han har ingen fart, ingen driblestyrker og ingen skærende løb. Han har jo ikke været decideret dårlig, men han bidrager ikke med noget.

Han spiller på verdens bedste klubhold og kan derfor komme i nogle gunstige positioner, der af og til kan kaste mål eller assist af sig, men han er ligegyldig. Jeg kan ikke finde et andet ord. Tag væk og genfind dig selv.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Steen, JimmyBroe, Carlos3

8 år 10 måneder siden #23 af Jonas
Det er sgu trættende at høre på at kommentatorerne altid er så skide negative overfor Real. Vi vinder sikkert men er alligevel blevet svinet til kampen igennem. Ramos er en idiot, pepe var en idiot, Real er ukoncentrerede, Deportivo fortjener at score, Bale er boldmongol,... Det de siger har som regel noget på sig, men hold nu op hvor er glasset halvtomt hele tiden..

8 år 10 måneder siden #24 af JimmyBroe

Jonas skrev: Det er sgu trættende at høre på at kommentatorerne altid er så skide negative overfor Real. Vi vinder sikkert men er alligevel blevet svinet til kampen igennem. Ramos er en idiot, pepe var en idiot, Real er ukoncentrerede, Deportivo fortjener at score, Bale er boldmongol,... Det de siger har som regel noget på sig, men hold nu op hvor er glasset halvtomt hele tiden..

Jeg elsker den med Pepe.. han har lavet noget absurd dumt 2-3 gange i sin Real Tid. Men ellers har han ikke gjort en skid i forhold til Ramos. Pepe er jo en helgen hvis man sammenligner deres kort-historik. Folk der til stadighed straffer Pepe for at være en psykopat er ikke rigtige mennesker.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Leveret af Kunena Forum