Achraf Hakimi fortsætter i førsteholds-truppen

8 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske AS får den 19-årige marokkanske højreback, Achraf Hakimi, lov til at fortsætte i førsteholdstruppen i den kommende sæson.

Zinedine Zidane har nemlig været så tilfreds med stortalentets indsats, at det nu belønnes med en plads i verdens bedste trup og ifølge AS har han allerede underskrevet en kontrakt, som gør ham til en del af førsteholdstruppen.

Achraf Hakimi, eller Arra som han kaldes i truppen, kom til Real Madrid som 7-årig og blev indskrevet på klubbens Benjamín B-hold og har siden taget turen hele vejen gennem klubbens dygtige ungdoms-system og i sidste sæson spilelde han 28 kampe for Real Madrid Castilla, hvor det blev til 1 mål og 8 assists.

Op til denne sæson har han været tæt på en udlejning til Alavés, men nu ser det altså ud til at han fortsætter under Zinedine Zidanes vinger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #2 af El_Juan
Jeg håber stadig til det sidste på en udlejning. Jeg synes det er for "tidligt" at indlemme ham i førsteholdstruppen. Ikke fordi jeg ikke mener han er klar og kan udfylde rollen, for det tror jeg nu egentlig godt, men jeg tror til gengæld det ville gavne ham endnu mere at leje ham ud for en sæson eller sælge ham med en tilbagekøbsklausul (en "Carvajal-løsning").

Jeg vil dog heller ikke klage over det, hvis løsningen rent faktisk er at han fortsætter som en del af førsteholdstruppen. Så er den sådan det er, selv om jeg gerne havde set det anderledes.

8 år 11 måneder siden #3 af Zyconith
Ja, han virker sgu stadig lidt klejn i det.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum