Bedømmelse af truppen mod Deportivo

8 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (51 brugere)

4.1 Keylor Navas
2.1 Carvajal
3.4 Marcelo
3.7 Nacho
1.6 Ramos
2.8 Asensio
3.8 Casemiro
2.9 Isco
3.1 Marcos Llorente
3.4 Modrić
3.5 Toni Kroos
2.9 Bale
3.0 Benzema
2.9 Lucas Vázquez
Hele holdet 3.1
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #2 af BBB
Alligevel vildt at den samme spiller kan få alle fem forskellige karakterer. Det er vel historien om vores 9'er.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Mathiaska, Jelle

8 år 11 måneder siden #3 af Sahinovic
Benzeron

Det er så virkelighedsfjernt det du har gang i og selvom der ikke kan ligge en logisk forklaring på det, så vil jeg alligevel have din forklaring. For taget kampen in mente(hvilket vel er meningen når man giver karakter, eller hvad?), kan det her simpelthen kun blive for dumt.

4 til Bale, og 1 til Benzema? Du skriver én god aflevering til Isco, hvilket først og fremmest er en stor fed løgn, han har hele 5 key passes! (højeste på holdet) igennem kampen og var det ikke ham der så uselvisk lagde en flad bold lige til Bales fødder, så han kunne score? Eller synes du måske det, at trille en bold ind fra 2 meters afstand som bliver serveret på et sølvfad er en bedre præstation.

Jeg har respekt for, at vi alle kan vurdere en spiller forskelligt, men det her er jo absurd.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Sahinovic.

8 år 11 måneder siden #4 af Siempre fiel

Sahinovic skrev: Benzeron
...var det ikke ham der så uselvisk lagde en flad bold lige til Bales fødder, så han kunne score....

Jeg har ik givet karakterer og er totalt ligeglad med diskussionen om folks karaktergivning, men dén her kommentar er alligevel direkte til sjov & spas. Tak til ophavsmanden for at få mig til at smile på en mandag :-D At Benz "uselvisk lagde en bold til Bale" er en udtalelse der vel er på grænsen til at berettige et ban fra siden her :-D Altså hvis det er niveauet - og jeg ved ik om det er en bevidst løgn eller blot Stevie Wonder der har "set" bold - men så er det jo et smukt eksempel på hvorfor debatten herinde tit er så afsporet. ALLE ku jo se at det intet har med en bevidst handling fra Benzema at gøre, men en kikset berøring som helt tilfældigt ender hos Bale - men åbenbart VIL Sahinovic bare sænke niveauet for at promovere egen agenda.

Men ok, jeg ka såmænd følge forvirringen over at man ka gi 4 til Bale og 1 til Benz igår - imo var Benz bedre end Bale, men Bale var oz fuldstændig usynlig bortset fra dét tap-in
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Steen, BBB, Sebberg, Jonas, Jakobsif555

8 år 11 måneder siden #5 af Sahinovic

Siempre fiel skrev:

Sahinovic skrev: Benzeron
...var det ikke ham der så uselvisk lagde en flad bold lige til Bales fødder, så han kunne score....

Jeg har ik givet karakterer og er totalt ligeglad med diskussionen om folks karaktergivning, men dén her kommentar er alligevel direkte til sjov & spas. Tak til ophavsmanden for at få mig til at smile på en mandag :-D At Benz "uselvisk lagde en bold til Bale" er en udtalelse der vel er på grænsen til at berettige et ban fra siden her :-D Altså hvis det er niveauet - og jeg ved ik om det er en bevidst løgn eller blot Stevie Wonder der har "set" bold - men så er det jo et smukt eksempel på hvorfor debatten herinde tit er så afsporet. ALLE ku jo se at det intet har med en bevidst handling fra Benzema at gøre, men en kikset berøring som helt tilfældigt ender hos Bale - men åbenbart VIL Sahinovic bare sænke niveauet for at promovere egen agenda.

Men ok, jeg ka såmænd følge forvirringen over at man ka gi 4 til Bale og 1 til Benz igår - imo var Benz bedre end Bale, men Bale var oz fuldstændig usynlig bortset fra dét tap-in

Kikset så det ud, men lad os lynhurtigt blive enige om at det ikke var en bevidst handling, bare for din skyld og så din mandag kan blive endnu bedre! (-:

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

8 år 11 måneder siden #6 af Dios
@Sahinovic.

Selv var jeg meget i tvivl indtil jeg så Benzema's udtryk efter "afleveringen". Det er på ingen måder med vilje, ellers er det godt nok en spøjs reaktion fra hans side af, og en utrolig vild detalje, at sparke den ind på eget venstreben for at det kan få et skru, eller hvad pokker den bold har gang i, men at sige det er en bevidst handling er en anelse, hvis ikke meget søgt :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, Sahinovic

8 år 11 måneder siden #7 af BBB

Dios skrev: @Sahinovic.

Selv var jeg meget i tvivl indtil jeg så Benzema's udtryk efter "afleveringen". Det er på ingen måder med vilje, ellers er det godt nok en spøjs reaktion fra hans side af, og en utrolig vild detalje, at sparke den ind på eget venstreben for at det kan få et skru, eller hvad pokker den bold har gang i, men at sige det er en bevidst handling er en anelse, hvis ikke meget søgt :)

Der er så meget kærlighed til Benzema, når du skal se hans ansigtsudtryk for at vide, at det var et dårligt skud, der blev til en assist :-P

Når det er sagt, så er en assist en assist, og han stod jo det rigtige sted ift. at modtage bolden og "aflevere den videre". Det bør dog samtidig også tælle op for Bale, at han også løb ind i "afleveringen" :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 år 11 måneder siden #8 af Dios

BBB skrev:

Dios skrev: @Sahinovic.

Der er så meget kærlighed til Benzema, når du skal se hans ansigtsudtryk for at vide, at det var et dårligt skud, der blev til en assist :-P

Når det er sagt, så er en assist en assist, og han stod jo det rigtige sted ift. at modtage bolden og "aflevere den videre". Det bør dog samtidig også tælle op for Bale, at han også løb ind i "afleveringen" :-D

Jeg kan se alt på hans blik <3

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 11 måneder siden #9 af Sahinovic
Det er altså lidt komisk, at man skal diskutere om afleveringen fra Benzema var forsætligt eller ej - fair nok, det var en fejl af ham, men i sidste ende er det stadig en assist. Kernen i diskussionen var, at der gang på gange sidder brugere og giver de mest absurde karakter - til den samme spiller - med absolut ingen former for grundlag eller substans, om han spiller godt eller dårligt virker til at være ligegyldigt, og det er da for useriøst. Når niveauet nu er så lavt, så frafalder pointen med at skulle give karakter - det er vel i sidste en lidt mere relevant diskussion.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum