Mourinho straffer Higuaín

13 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spansk presse har José Mourinho besluttet at afkorte Gonzalo Higuaíns ferie fra fire dage til tre dage.

Den pludselige ferie skyldes, at Higuaín har karantæne i morgendagens kamp i lighed med Arbeloa og Modric, men i modsætning til de to sidstnævnte, har den argentinske angriber fået besked på at møde en dag før op til træning i Ciudad Deportiva de Valdebebas.

Higuaín var ellers på vej til en forlænget weekend i England, men har nu måttet ændre hjemrejse-datoen, hvilket angiveligt har skuffet ham gevaldigt oven på en periode, hvor han samtidig har følt at der ikke længere regnes så meget med ham.

Baggrunden til afkortningen af ferien skal være, at Mourinho mener, at Higuaín i øjeblikket er lidt ude af form og har taget på.

Higuaín har ikke scoret i de seneste seks kampe for Real Madrid og det er den dårligste stime i hans tid i klubben.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• RealMadrid_Eksperten
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #2 af RealMadrid_Eksperten
Besvaret af RealMadrid_Eksperten på emne Mourinho straffer Higuaín
Fornuftig, intet andet :-).

13 år 5 måneder siden #3 af Realmadrid94

RealMadrid_Eksperten skrev: Fornuftig, intet andet :-).

Måske er det derfor man ikke kan undgå at hade Mourinho?.. Han er trods alt KUN et menneske. Han har fået en ferie. Hvordan ville du have det hvis det var din ferie? Det er fandme respektløst.. På den menneskelige side. :-) de træner flere gange dagligt, hvilket medfører en ekstrem løn. De har relativt få feriedage. Det her er et eksempel på hvorfor nogle i truppen er utilfredse med Mou?

13 år 5 måneder siden #4 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Mourinho straffer Higuaín
Ahh, for en gangs skyld så giver jeg Mourinho ret.

Jeg prøver at give et eksempel:
En person er ansat i en virksomhed og får en høj høj timeløn, hvor opgaven er at lave 0,8 salg i timen. Personen har nu i 5 arbejdsdage lavet 0,3 salg, hvilket er markant lavere end forventet og hvad han/hun plejer.

Chefen fortæller personen at den skal til salgs træning, så den kan komme tilbage i rette spor.

Higuain har ikke scoret i 5 kampe i træk, og jeg ved han ikke har været starter i hver anden kamp. Men hvis man har set kampene, så har man set en tør, langsom og ideløs Higuain. Ikke at Benzema har været så meget bedre, men nu handler det om Higuain.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 5 måneder siden #5 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Mourinho straffer Higuaín
Mourinho er selv skyld i Benzemas og Higuains dårlige form, og som altid fralægger han sig ansvaret. Han er da en total kegle.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 5 måneder siden #6 af Dios
Besvaret af Dios på emne Mourinho straffer Higuaín

ZizouMo skrev: Ahh, for en gangs skyld så giver jeg Mourinho ret.

Jeg prøver at give et eksempel:
En person er ansat i en virksomhed og får en høj høj timeløn, hvor opgaven er at lave 0,8 salg i timen. Personen har nu i 5 arbejdsdage lavet 0,3 salg, hvilket er markant lavere end forventet og hvad han/hun plejer.

Chefen fortæller personen at den skal til salgs træning, så den kan komme tilbage i rette spor.

Higuain har ikke scoret i 5 kampe i træk, og jeg ved han ikke har været starter i hver anden kamp. Men hvis man har set kampene, så har man set en tør, langsom og ideløs Higuain. Ikke at Benzema har været så meget bedre, men nu handler det om Higuain.

Men hvor ser du arbejdsgiveren trækker den ansatte i ferie?.

Vi alle kan vel blive enige om, at Higuain gør det af helvedes til, men det gør Benzema også. Det er måske mere forskelsbehandlingen som den er gal med. For han kunne jo med god grund give halvdelen af holdet samme "straf".

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 5 måneder siden #7 af NDR
Besvaret af NDR på emne Mourinho straffer Higuaín
Mourinho straffer ikke Higuain, men viser istedet for en interesse for at få ham igang igen. Higuain gør det ikke godt, og det skyldes sikkert at han har været skadet, og at der har været nogle interne problemer på holdet. Han har brug for at komme i form. Iøvrigt viser han en negativ adfærd når han spiller. Sur og irriteret, og så har han flere gange lavet noget lort som har giver advarsler.
Så til Higuain...bare se og komme igang!!!

Benzema har ikke spillet lige så godt som sidste sæson, men med alle de indlæg, og afleveringer som har givet mål, så har han måske alligevel. Jeg er sikker på at hvis han havde skudt vildt på mål som De Maria, Ronaldo og Higuain har gjort, så havde han sikkert lavet dobbelt så mange mål.

13 år 5 måneder siden #8 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Mourinho straffer Higuaín

NDR skrev: Mourinho straffer ikke Higuain, men viser istedet for en interesse for at få ham igang igen. Higuain gør det ikke godt, og det skyldes sikkert at han har været skadet, og at der har været nogle interne problemer på holdet. Han har brug for at komme i form. Iøvrigt viser han en negativ adfærd når han spiller. Sur og irriteret, og så har han flere gange lavet noget lort som har giver advarsler.
Så til Higuain...bare se og komme igang!!!

Benzema har ikke spillet lige så godt som sidste sæson, men med alle de indlæg, og afleveringer som har givet mål, så har han måske alligevel. Jeg er sikker på at hvis han havde skudt vildt på mål som De Maria, Ronaldo og Higuain har gjort, så havde han sikkert lavet dobbelt så mange mål.

Det er sgu lidt pinligt at Mourinho 12 kampe før afslutning skal ha en angriber igang der slet ikke har været igang det meste af sæsonen, og samme gælder Benzema. Mourinho træner som en høne uden hoved!

Har valgt at takke af på forum!

13 år 5 måneder siden #9 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Mourinho straffer Higuaín
Jeg må også sige, at jeg sidder med den (måske naive) tanke, at det kunne være interessant at starte en kamp (på Bernabeu vel at mærke!) med Morata på toppen. Det kan jo næsten ikke blive værre oppe foran, og vi ville i så fald stadig have Cristiano til at stå for målscoringerne. Kunne være spændende at se ham i det meste af en kamp, med den resterende del af den almindelige start 11'er bag sig. Viljen og gejsten stråler virkelig ud af ham, og med de uinspirerende præstationer af Benzema og Higuain føler jeg, at det er en chance der er værd at tage i bare én de mindre kampe på hjemmebane. Nu er ligaen jo alligevel en tabt sag.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Jaken.

13 år 5 måneder siden #10 af BBB
Besvaret af BBB på emne Mourinho straffer Higuaín

Realmadrid94 skrev: de træner flere gange dagligt, hvilket medfører en ekstrem løn.

Der er en grænse for hvor længe man kan træne og stadig få noget ud af det, og lur mig om ikke Rui Faria har styr på det? Den grænse er relativt lav i forhold til en arbejdsdag for folk med almindelige jobs. Jeg tror ikke helt på den med at spillerne har det så hårdt over træningsmængden, selvom de måske ikke tidligere har været vant til det.

For at trække den anden diskussion herover, så er det et oplagt tidspunkt at køre talenter ind på holdet, så der vil jeg give Jaken ret. hvis jeg ikke husker helt galt brugte Guardiola også en del flere talenter det sidste stykke af forrige sæson. Det er en billig måde at give dem erfaring på. Fuck om vi bliver nummer 2 eller 3, begge positioner er nederlag for klubben.

13 år 5 måneder siden #11 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Mourinho straffer Higuaín
Jeg er overrasket over at det er hans "værste stime" i klubben, jeg synes ellers at huske at han i sine første sæsoner i klubben brændte helt uhørt mange chancer og meget sjældent scorede, i forhold til spilletid.

Leveret af Kunena Forum