Trofeo Bernabéu for en 10er

8 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

I morgen mødes Real Madrid og Fiorentina i den 38. udgave af Trofeo Bernabéu og der er udsigt til totalt udsolgt på Estadio Santiago Bernabéu.

Real Madrid har nemlig sat priserne gevaldigt ned, således at man kan købe billetter fra 10 € for de billigste og op til 225 € for VIP-pladserne.

Kampen markerer 60-året for Real Madrids anden mesterholds-titel, hvor netop Fiorentina var modstanderen på Estadio Santiago Bernabéu og dengang måtte italienerne se sig slået med 2-0.

Er man ikke i den spanske hovedstad, har man mulighed for at se kampen på Real Madrid TV.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #2 af Raul-Madrid
Lige en hurtig en til folket - jeg kan se flere steder på madridista.dk artikler at der står kampen spilles Torsdag, men den bliver altså spillet i aften:-)

God kamp

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Doc.juego

8 år 11 måneder siden #3 af Administrationen

Raul-Madrid skrev: Lige en hurtig en til folket - jeg kan se flere steder på madridista.dk artikler at der står kampen spilles Torsdag, men den bliver altså spillet i aften:-)

God kamp

Ja, det er vores elev, som ikke har styr på sagerne ;-)

8 år 11 måneder siden #4 af Raul-Madrid
Hahah det går sku nok - det mere så folk ikke missede kampen ;)

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

8 år 11 måneder siden #5 af Real Madrid
Endnu en flot kasse af Ronaldo!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

8 år 11 måneder siden #6 af madrid2000
Zidane må være kandidat til årets far :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

8 år 11 måneder siden #7 af Vinícius

Real Madrid skrev: Endnu en flot kasse af Ronaldo!

Ja. Selvom man måske kan argumentere for, at det er på en billig baggrund mod Pique og en Fiorentina-forsvarer, jeg ikke engang kan navnet på, så ligner Ronaldo en spiller, der har fået lidt af sin evne til at sætte en modstander tilbage. En lang sommerpause efter Confederations Cup har været godt for ham.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

8 år 11 måneder siden #8 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Trofeo Bernabéu for en 10er
Jeg kan ikke bestemme mig for hvilken Ronaldo-detalje der var mest genial... Om det var oplægget til Mayorals mål eller hans eget mål til 2-1... Bliver godt at få ham i kamp igen. Han virker som altid sulten efter mere og det er vel ret beset egentlig noget af det mest imponerende og beundringsværdige ved ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Leveret af Kunena Forum