Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Trofeo Bernabéu for en 10er

Trofeo Bernabéu for en 10er 1 måned 2 dage siden #1

Trofeo Bernabeu pokal

I morgen mødes Real Madrid og Fiorentina i den 38. udgave af Trofeo Bernabéu og der er udsigt til totalt udsolgt på Estadio Santiago Bernabéu.

Real Madrid har nemlig sat priserne gevaldigt ned, således at man kan købe billetter fra 10 € for de billigste og op til 225 € for VIP-pladserne.

Kampen markerer 60-året for Real Madrids anden mesterholds-titel, hvor netop Fiorentina var modstanderen på Estadio Santiago Bernabéu og dengang måtte italienerne se sig slået med 2-0.

Er man ikke i den spanske hovedstad, har man mulighed for at se kampen på Real Madrid TV.

The administrator has disabled public write access.

Trofeo Bernabéu for en 10er 1 måned 1 dag siden #2

Lige en hurtig en til folket - jeg kan se flere steder på madridista.dk artikler at der står kampen spilles Torsdag, men den bliver altså spillet i aften:-)

God kamp
RAUL!!!!
Følgende bruger(e) har sagt tak: Administrationen, Doc.juego

Trofeo Bernabéu for en 10er 1 måned 1 dag siden #3

Raul-Madrid skrev:
Lige en hurtig en til folket - jeg kan se flere steder på madridista.dk artikler at der står kampen spilles Torsdag, men den bliver altså spillet i aften:-)

God kamp

Ja, det er vores elev, som ikke har styr på sagerne ;-)

Trofeo Bernabéu for en 10er 1 måned 1 dag siden #4

Hahah det går sku nok - det mere så folk ikke missede kampen ;)
RAUL!!!!
Følgende bruger(e) har sagt tak: Administrationen

Trofeo Bernabéu for en 10er 1 måned 1 dag siden #5

Endnu en flot kasse af Ronaldo!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kratmus

Trofeo Bernabéu for en 10er 1 måned 1 dag siden #6

Zidane må være kandidat til årets far :-)
giant.gfycat.com/ThreadbareInfiniteAsianconstablebutterfly.webm
Støtter Bale
Regner med han laver mindst 20 mål denne sæson.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kratmus

Trofeo Bernabéu for en 10er 1 måned 17 timer siden #7

• Kratmus
  • Kratmus's profilbillede
  • Platin bruger
Real Madrid skrev:
Endnu en flot kasse af Ronaldo!

Ja. Selvom man måske kan argumentere for, at det er på en billig baggrund mod Pique og en Fiorentina-forsvarer, jeg ikke engang kan navnet på, så ligner Ronaldo en spiller, der har fået lidt af sin evne til at sætte en modstander tilbage. En lang sommerpause efter Confederations Cup har været godt for ham.
Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.
Følgende bruger(e) har sagt tak: El_Juan

Trofeo Bernabéu for en 10er 1 måned 17 timer siden #8

• El_Juan
  • El_Juan's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg kan ikke bestemme mig for hvilken Ronaldo-detalje der var mest genial... Om det var oplægget til Mayorals mål eller hans eget mål til 2-1... Bliver godt at få ham i kamp igen. Han virker som altid sulten efter mere og det er vel ret beset egentlig noget af det mest imponerende og beundringsværdige ved ham.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Zyconith
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.