Real Madrid starter og slutter hjemme
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid blev tilsmilet af lodtræknings-gudinden i Monaco i dag, da man kom op mod Dortmund, Tottenham og Apoel.
En særdeles overkommelig pulje, hvor Real Madrid endda får den fordel, at man starter og slutter med en hjemmekamp.
Programmet ser således ud:
Real Madrid-APOEL (onsdag, 13/9/17).
Borussia Dortmund-Real Madrid (tirsdag, 26/9/17).
Real Madrid-Tottenham (tirsdag, 17/10/17).
Tottenham-Real Madrid (onsdag, 1/11/17).
APOEL-Real Madrid (tirsdag, 21/11/17).
Real Madrid-Borussia Dortmund (onsdag, 6/12/17).
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- YunisTaker
-
- Ekspert bruger
-
Real Madrid since 2002
Raul & Zidane.
Pepe, Marcelo & Benzema.
CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
YunisTaker skrev: Hvad er jeres predictions til dette års Champions League gruppespil?
Hvad er din?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
YunisTaker skrev: Hvad er jeres predictions til dette års Champions League gruppespil?
Hvad er din?
Videre som 1'er med 16 point, vi spillere uafgjort mod Dortmund ude og vinder resten
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
4 sejr og 1 uafgjort og 1 nederlag= 13 point = 1.plads.
madrid2000 skrev: Jeg tror kampene ude mod Tottenham og Dortmund kan godt blive drilske ellers burde vi vinde resten.
Tottenham har haft en forfærdelig start på Wembley, og som Conte sagde så vil alle spille på det stadion og det opildner modstanderne til at spille deres bedste, hvilket gør det til en lige så svær bane for Tottenham som alle andre. Ikke fordi det er en objektiv sandhed, men jeg tror vi skal frygte Dortmund ude væsentlige mere end Tottenham på deres nye hjemmebane. Ikke fordi vi kører dem over, men tror nok vi skal få en sikker sejr med hjem fra London
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Carlos3 skrev:
madrid2000 skrev: Jeg tror kampene ude mod Tottenham og Dortmund kan godt blive drilske ellers burde vi vinde resten.
Tottenham har haft en forfærdelig start på Wembley, og som Conte sagde så vil alle spille på det stadion og det opildner modstanderne til at spille deres bedste, hvilket gør det til en lige så svær bane for Tottenham som alle andre. Ikke fordi det er en objektiv sandhed, men jeg tror vi skal frygte Dortmund ude væsentlige mere end Tottenham på deres nye hjemmebane. Ikke fordi vi kører dem over, men tror nok vi skal få en sikker sejr med hjem fra London
Ja det kan godt blive et problem for dem i denne sæson.
De er måske ikke helt vænnet sig til Wembley, men der stadigvæk et par måneder til vi skal møde dem.
I PL kan det godt blive et problem for dem, da jeg ikke tror de kan fylde Wembley. Mod RM skal det dog nok lykkedes.
- papasaliba
- Forum begynder
-
så god lodtrækning :)
Hala Madrid
HalaMadrid!!