Real Madrid starter og slutter hjemme

8 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrid blev tilsmilet af lodtræknings-gudinden i Monaco i dag, da man kom op mod Dortmund, Tottenham og Apoel.

En særdeles overkommelig pulje, hvor Real Madrid endda får den fordel, at man starter og slutter med en hjemmekamp.

Programmet ser således ud:

Real Madrid-APOEL (onsdag, 13/9/17).
Borussia Dortmund-Real Madrid (tirsdag, 26/9/17).
Real Madrid-Tottenham (tirsdag, 17/10/17).
Tottenham-Real Madrid (onsdag, 1/11/17).
APOEL-Real Madrid (tirsdag, 21/11/17).
Real Madrid-Borussia Dortmund (onsdag, 6/12/17).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #2 af YunisTaker
Hvad er jeres predictions til dette års Champions League gruppespil?

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

8 år 11 måneder siden #3 af Zyconith

YunisTaker skrev: Hvad er jeres predictions til dette års Champions League gruppespil?

Hvad er din?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 11 måneder siden #4 af Carlos3

Zyconith skrev:

YunisTaker skrev: Hvad er jeres predictions til dette års Champions League gruppespil?

Hvad er din?

Videre som 1'er med 16 point, vi spillere uafgjort mod Dortmund ude og vinder resten

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

8 år 11 måneder siden #5 af madrid2000
Jeg tror kampene ude mod Tottenham og Dortmund kan godt blive drilske ellers burde vi vinde resten.

4 sejr og 1 uafgjort og 1 nederlag= 13 point = 1.plads.

8 år 11 måneder siden #6 af Carlos3

madrid2000 skrev: Jeg tror kampene ude mod Tottenham og Dortmund kan godt blive drilske ellers burde vi vinde resten.

Tottenham har haft en forfærdelig start på Wembley, og som Conte sagde så vil alle spille på det stadion og det opildner modstanderne til at spille deres bedste, hvilket gør det til en lige så svær bane for Tottenham som alle andre. Ikke fordi det er en objektiv sandhed, men jeg tror vi skal frygte Dortmund ude væsentlige mere end Tottenham på deres nye hjemmebane. Ikke fordi vi kører dem over, men tror nok vi skal få en sikker sejr med hjem fra London

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

8 år 11 måneder siden #7 af madrid2000

Carlos3 skrev:

madrid2000 skrev: Jeg tror kampene ude mod Tottenham og Dortmund kan godt blive drilske ellers burde vi vinde resten.

Tottenham har haft en forfærdelig start på Wembley, og som Conte sagde så vil alle spille på det stadion og det opildner modstanderne til at spille deres bedste, hvilket gør det til en lige så svær bane for Tottenham som alle andre. Ikke fordi det er en objektiv sandhed, men jeg tror vi skal frygte Dortmund ude væsentlige mere end Tottenham på deres nye hjemmebane. Ikke fordi vi kører dem over, men tror nok vi skal få en sikker sejr med hjem fra London

Ja det kan godt blive et problem for dem i denne sæson.
De er måske ikke helt vænnet sig til Wembley, men der stadigvæk et par måneder til vi skal møde dem.
I PL kan det godt blive et problem for dem, da jeg ikke tror de kan fylde Wembley. Mod RM skal det dog nok lykkedes.

8 år 11 måneder siden #8 af papasaliba
Synes det er en rigtig god pulje for os med nogle utrolige dygtige hold hvor vi skal være klar og skarpe ellers kan vi miste point, er sikker på vi kan slå alle hold i puljen tror vi kan få det lidt svært i dortmund, men ellers mener jeg vi skal vinde resten. Tottenham er et godt hold men mener stadig vi skal kunne slå dem ude.
så god lodtrækning :)

Hala Madrid

8 år 11 måneder siden #9 af Madrid777
16 point vi spiller uafgjordt mod Dortmund eller Spurs, men det komme ikke til at betyde noget. Eller så ender vi, som toér ligesom sidste år på grund af sjusk, men vi skal nok tage 1 pladsen i år det er jeg sikker på. Jeg synes vi ser meget stærkere ud end Barca. Og jeg tro ikke at Dembele købet fra Barca vil have en stor betydning, men om et par år bliver det spændende at følge.
HalaMadrid!!

Leveret af Kunena Forum