Optakt Real Madrid - Rayo Vallecano

13 år 5 måneder siden #13 af BBB

Gåser skrev: Kæft hvor har jeg ondt af den knægt. Får endelig en chance fra start, laver en dåse, og så bliver han ofret.

Jeg er enig, men alternativet er vel at Kaka bliver flået ud.

Det havde dog været mere interessant, hvis Jose var kommet ind, og Essien havde fortsat på backen. Det havde i hvert fald været modigt, og jeg tror flere herinde ville bifalde det. Specielt hvis Morata havde fået lov at blive.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved BBB.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #14 af Gåser

BBB skrev: Jeg er enig, men alternativet er vel at Kaka bliver flået ud.

Det havde dog været mere interessant, hvis Jose var kommet ind, og Essien havde fortsat på backen. Det havde i hvert fald været modigt, og jeg tror flere herinde ville bifalde det. Specielt hvis Morata havde fået lov at blive.

Det havde jeg os hellere set, da der imo ingen fremtid er i Kaka, hvilket der er i Morata. Og nu spilles der uden en decideret frontløber. Håbede også på José, men mon ikke han kommer ind senere.

13 år 5 måneder siden #15 af MMM
@BBB Hans mors navn.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

13 år 5 måneder siden #16 af M_linding

Gåser skrev: Kæft hvor har jeg ondt af den knægt. Får endelig en chance fra start, laver en dåse, og så bliver han ofret.

Mon ikke at Mourinho sagde undskyld til Morata, da han blev skiftet ud, og giver ham en ny chance næste weekend (eller meget snart)...

Jeg er mere bitter over, at Ramos stadig ikke er blevet helt voksen.

13 år 5 måneder siden #17 af Doc.juego
Det var da fint nok at tage Moratta ud, knægten spillede flot, og han skal nok få chancen igen, han fik en kamp i start opstillingen, når han nu er så ung, samt scoredem han har spillet en flot kamp, og skal nok få chancen igen. HAn var dog den bedste Mou kunne tage ud, Ronaldo kan tage hans plads, mens han er lidt mere tilbage trukket.

Så jeg synes ikke det var forkert af Mou at tage Moratta ud, det var en god beslutning, og han skal nok få lov at spille igen :)

Hvem skulle Mou da ellers have skiftet ud? for vi havde virkelig brug for at få stabiliseret forsvaret.
Følgende bruger(e) sagde tak: husager, NDR

13 år 5 måneder siden #18 af M_linding
Synd for spansk fodbold, at så mange dommere har haft en dårlig barndom.

Denne dommer er dog syg i hovedet, ud over det "normale"... Hvordan kan Lass ikke få gult kort for en KÆMPE hånd, når Ramos blev smidt ud for en mindre forseelse?!?!?!?!

13 år 5 måneder siden #19 af Dios

M_linding skrev: Synd for spansk fodbold, at så mange dommere har haft en dårlig barndom.

Denne dommer er dog syg i hovedet, ud over det "normale"... Hvordan kan Lass ikke få gult kort for en KÆMPE hånd, når Ramos blev smidt ud for en mindre forseelse?!?!?!?!

Serious?.

Det var de rene tilfældigheder der gjorde Lass fik hånd på bolden. En dårlig tæmning gjorde udfaldet, og hvis vi går i så små sko, så ser jeg ikke nogen grund til og diskutere bevidst eller ubevidst.
Ramos blokerede endnu engang et indlæg med armen, og han har måske fået 18 gule kort for præcis samme frispark. Det er direkte dumt af Ramos, og det tåler ingen sammenligning.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 5 måneder siden #20 af NDR
Mine tanker efter denne kamp...
Fint at Morata fik en hak i skæftet. Jeg havde egentligt efter 15 min inde i anden halvleg forventet....idag bliver det 5-0, men det blev sku noget af en tung affære istedet for.
Man kan ikke sige vi har manglet hverken Arbeloa, Alonso eller Modric, ej heller Higuain, men jeg havde nu håbet på at Benzema fik chancen, men Mourinho har vel nok også i tankerne at der skal spares lidt på nogle spillere inden de næste flere svære kampe der venter, så er der selvfølgelig altid en presse der skal få det lavet negativt på enkelte spillere som ikke lige har scoret de sidste par gange. Gad vide om Ronaldo er på forsiden imorgen som det sorte får der ikke fik scoret iaften!!

Varane spillede godt, Albiol på igen...herligt, Pepe back in buisness, Den glade og stærke Essien, og Diego står så godt at man faktisk har glemt alt om Casillas, og siden hans forsvinden har det virket til at der er kommet mere ro på, og mange flere glade spillere at spotte hjemme fra lænestolen...Trænerbænken ser mere motiveret ud end som får en måned siden, så måske har vi en ny første målmand, man har da lov at håbe. Positiv er nøgleordet!!! Jeg er positiv, for hvis man lever efter det negative, så taber man, og jeg vil helst vinde...ihvertfald, så fik vi 3 point idag, FEDT

Leveret af Kunena Forum