Isco i hopla

6 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
Isco i hopla blev oprettet af Administrationen

Isco var kampens store oplevelse, da Spanien i går udraderede Italien med 3-0 på Estadio Santiago Bernabéu.

 

På sin normale hjemmebane tog Isco taktstokken og med to mål var han i høj grad med til at cementere den overbevisende sejr.

 

Kampen igennem var Isco den altafgørende figur, som konstant var spilbar og med 56 vellykkede afleveringer ud af 59 var han også med til at holde spillet i gang for Spanien.

 

Og så vil Marco Verratti nok sove uroligt de næste mange nætter over denne finte, som Isco udsatte ham for:

 

Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #2 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Isco i hopla
Isco er bare en helt igennem vidunderlig fodboldspiller, i alle spillets facetter. Jeg må indrømme at jeg før denne sæson tvivlede på, at han nogensinde ville slå igennem på den offensive midtbane, da han ganske enkelt ikke scorede nok mål, lavede nok assists, og så han havde tendenser til at varme bolden, uden der kom noget brugbart ud af det. Jeg var fortaler for at man omskolede ham til decideret central midtbanespiller, da han i så fald ville skulle ændre sin rolle til at være mere spilstyrende på midtbanen, lidt alá den samme omskoling som Modric har gennemgået med stor succes, men i denne sæson har han fuldstændigt fået vendt bøtten, hver eneste gang han modtager bolden på den sidste tredjedel af banen, så ved man bare at det bliver farligt.

Den kontraktforlængelse skal bare i hus hurtigst muligt, og så håber jeg for alt i verden at Zidane er blevet overbevist om at han skal være fast starter, og så må det blive på bekostning af enten Benzema eller Bale. Zidanes sindssyge kærlighedsforhold til Benzema, og det faktum at Bale har kostet så meget, så Zidane nok føler sig "tvunget" til at spille med ham, må simpelthen ikke gå ud over Iscos evner, som langt overgår de to andres.
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved Lukita.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #3 af Neye
Besvaret af Neye på emne Isco i hopla
Det har været fantastisk at følge Isco. Især perioden fra april til nu, hvor alle "børnesygdomme" synes fejet bort. Han spiller den 10´er som havde han ikke bestilt andet de sidste 10 år. Måske det bare var den tillid og ansvar Zidane viste ham i foråret.

Når jeg tænker på hvad de store klubber er klar på at byde for f.eks. Coutinho, så kan jeg kun glædes over størrelsen på den frikøbsklausul Real Madrid anvender

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #4 af Dios
Besvaret af Dios på emne Isco i hopla
Jeg tror ihvertfald Verratti er glad for, at hans skifte til Barca ikke blev til noget, så han ikke foreløbig skulle stå overfor Isco :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius, Neye, Knudzan, Lukita

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #5 af Neye
Besvaret af Neye på emne Isco i hopla

Dios skrev: Jeg tror ihvertfald Verratti er glad for, at hans skifte til Barca ikke blev til noget, så han ikke foreløbig skulle stå overfor Isco :D



:D
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #6 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Isco i hopla
Ronaldo, Isco og Asenjo i front. Det ville være det klart verdens bedste offensiv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum