Eduardo Inda: Både Neymar og Mbappé havner i Real Madrid

8 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Paris SG høstede store overskrifter i nyhederne, da de hentede både Neymar og Kylian Mbappé til den kommende sæson, men i Spanien er man allerede begyndt at spekulere i, at de begge kan havne i Real Madrid i de kommende år.

Senest er det Eduardo Inda, som i programmet El Chiringuito, løfter sløret for, at Real Madrid skal have ført intense samtaler med Neymars far om et fremtidigt skifte. Inda siger i programmet:

- Real Madrid har snakket med Neymars far og jeg ved ikke hvad klausulen er, for i Frankrig har man ikke frikøbs-klausuler, men der skulle være en åbning, som tillader spilleren at skifte til Real Madrid med større lethed, hvilket altså også indebærer et stort beløb til Paris SG. Der er en mundtlig aftale med Neymars far, som fremmer tilgangen af Neymar.

Også Kylian Mbappé kan havne i Real Madrid i fremtiden. En stor forhindring for hans skifte til Real Madrid denne sommer, var blandt andet at Real Madrid var nødt til at betale en ekstra skat på hele 21% af købsprisen, fordi spilleren blev handlet i netop Monaco. Det er en skat, som Paris SG slap for og som Real Madrid også vil slippe for, hvis man køber ham i Paris SG. Eduardo Inda siger:

- Real Madrid spurgte de spanske skattemyndigheder og fik det svar, at hvis man købte spilleren i Monaco, skulle man lægge 21% oven i, så det var lettere for Paris SG at købe ham end for Real Madrid. På trods af dette, er ideen på lidt længere sigt, at Mbappé skal havne i Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #2 af El Siete
Er planen så at vi bare lige giver PSG €400M samt spillerne en løn på €20-30M hver? For hvorfor skulle de koste mindre eller bede om mindre i løn, om et par år, end de gør nu?

Desuden er jeg ikke tryg ved tanken om at hele to grådige agent-fædre har deres gang i klubben.

Er en smule skeptisk, men ville elske at se begge spillere i klubben, sikke et hold vi ville kunne stille; Isco, Asensio, Neymar og Mbappé i front :D

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11, Neye

8 år 10 måneder siden #3 af R7CR7GB11

El Siete skrev: Er planen så at vi bare lige giver PSG €400M samt spillerne en løn på €20-30M hver? For hvorfor skulle de koste mindre eller bede om mindre i løn, om et par år, end de gør nu?

Desuden er jeg ikke tryg ved tanken om at hele to grådige agent-fædre har deres gang i klubben.

Er en smule skeptisk, men ville elske at se begge spillere i klubben, sikke et hold vi ville kunne stille; Isco, Asensio, Neymar og Mbappé i front :D

Enig paa alle punkter.

Og ja - hold nu fast en kvartet det kunne vaere om lad os sige 2 aar.
Med deres nuvaerened niveau + udvikling vil det vil naermest garantere 24 pokaler over 4 aar :-D (jk but not really)

8 år 10 måneder siden #4 af Neye

El Siete skrev: Er planen så at vi bare lige giver PSG €400M samt spillerne en løn på €20-30M hver? For hvorfor skulle de koste mindre eller bede om mindre i løn, om et par år, end de gør nu?

Der kommer et tidspunkt hvor Ronaldo "ebber ud" og jeg tror det bliver før Asensio kan udfylde de fodspor og så ville Neymar helt klart være en glimrende erstatning. Tænk hvis man til den tid kunne stille med Neymar og Asensio på toppen og Isco bagved.

Mbappe skal derimod bevise sit værd på højeste plan, før jeg føler mig overbevist om han er de mange penge værd men tror så absolut, at han ude i fremtiden (når Ronaldo ikke er aktiv mere) ville kunne være en fantastisk afløser for Neymar og Asensio
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 år 10 måneder siden #5 af Lukita
Tror desværre ikke at vi får nogle af dem, det virker rimeligt umuligt at købe spillere ud af PSG, selv hvis spillerne gerne vil afsted, og prøver at presse et skifte igennem. Verratti ville gerne have været til Barcelona, og det mener jeg også at Marquinhos gerne ville, men PSG står sgu fast på det punkt. Det er vel også nødvendigt, hvis de gerne vil indfri de mål de har sat for klubben.

Det er bl.a en af grundene til at det er så ærgerligt at vi ikke fik hentet Mbappé denne sommer, vi risikerer at skulle vente til hans kontrakt udløber, før vi evt. kan hente ham, og det er vel også tvivlsomt at han bare vil lade sin kontrakt løbe ud, og skifte transferfrit. Vi bør i stedet rette blikket andre steder hen, i den desperate jagt på en verdensklasse angriber/angriber med verdensklasse potentiale. Jeg håber at vi går all-in på Dybala, senest til sommer!

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

8 år 10 måneder siden #6 af Vinícius
Ronaldo er 32, Isco og Neymar er 25, Asensio er 21 og Mbappe er 18. Det er en fornuftig aldersforskel, der gør at når Ronaldo går på pension, kan de 2 næste tage over som de rutinerede(ja, der behøves i min optik 2 klassespillere for at løfte arven efter Ronaldo), hvorefter det samme kan gøre sig gældende for de næste to i rækken efterfølgende. Derefter skal vi finde de næste stjerner, som på nuværende tidspunkt er 10-15 år for at tage over.. Den samme aldersforskel bør også gøre sig gældende i de andre geleder, så der er masser af rutine kombineret med ung fightervilje. Neymar og Mbappe kan således være de rigtige på de offensive positioner - Dybala ligeså(som er 23).

Bale var jo tiltænkt at tage over efter Ronaldo, men som alle ved er det urealistisk, hvorfor det er heldigt, at Asensio har vist sig at være en fantastisk spiller. Han må være Ronaldos næste arvtager. Mbappé har også noget af det samme - den her attitude med direkte på mål, og at kunne sætte en mand og et godt spark. Men Mbappé mangler for mig at vise kontinuitet, men som 18-årig er det også svært. Men det er for meget lotto-kupon i min optik at købe ham nu for det beløb. Så hellere vente 2-3 år og så købe ham til den samme pris, selvom vi så ikke har glæden af ham lige nu.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Leveret af Kunena Forum