Florentino Pérez: Isco har forlænget
Isco sagde det selv sidste efterår: Hvis han sidder på bænken under Ancelotti, Benitez og Zidane, så er det nok ikke træneren, som den er gal med. Cisco har bygget på, og det var også nødvendigt.
Det er vel ikke anderledes end dengang en stor del herinde var fortalere for at Marcelo ikke skulle spille pga. manglende defensive evner. Der var vi også få, der talte hans sag. Hvis vi altid skal skue tilbage for at få ret i underlige holdninger så skal det nok blive et sjovt sted at være ;-)
PS. James var bedre.
Isco har et fantastisk redskab, hvor han vælger at se indad i stedet for at skyde med skarpt imod andre. Selvfølgelig var han ikke fejlfri, og han var også meget ung, men der var også mange gange, hvor navnet bare ikke var stort nok som idag. Tak for det argument, for det må vel endelig betyde, at du også mener Benzema er langt bedre end Higuain, da Pellegrini og Mourinho valgte Benzema fremfor ham ;D
Vi skal ikke spole tiden tilbage, for det er godt nok sjældent du har haft ret i nogle af dine antagelser haha :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: Tak for det argument, for det må vel endelig betyde, at du også mener Benzema er langt bedre end Higuain, da Pellegrini og Mourinho valgte Benzema fremfor ham ;D
Hvis du skal til at bruge mine egne argumenter imod mig, så kommer jeg jo ikke til at vinde en diskussion fremadrettet.
PS. Det var dog Isco, der sagde det og ikke mig.
PPS. Da Higuain blev skadet valgte Mourinho ar smide Benzema på bænken. Jeg mener, at det var i midten af hans første sæson. Derudover har Benzema aldrig været så god som i den sæson hvor Higuain og Benzema konkurrerede på spilletid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen