Bedømmelse af truppen mod Levante

8 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (34 brugere)

2.5 Kiko Casilla
1.5 Carvajal
1.6 Marcelo
2.9 Nacho
2.8 Ramos
1.9 Theo Hernández
1.9 Asensio
2.3 Isco
2.2 Marcos Llorente
2.4 Mateo Kovačić
2.7 Toni Kroos
1.7 Bale
1.8 Benzema
2.3 Lucas Vázquez
Hele holdet 2.2
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #2 af Siempre fiel
Et 4-tal fra Sahinovic. Sådan!! Objektivt, overraskende og ikke mindst velfortjent efter den magtdemonstration franskmanden leverede idag :-D

8 år 10 måneder siden #3 af Sahinovic

Siempre fiel skrev: Et 4-tal fra Sahinovic. Sådan!! Objektivt, overraskende og ikke mindst velfortjent efter den magtdemonstration franskmanden leverede idag :-D

Jeg giver dig ret i, at det netop er objektivt. Benzema gjorde det fint lige indtil hans sidste aktion. I to omgange laver han alene et succesfuldt genpres hvor den ene bliver til et farligt angreb, han spiller noget fint bold med blandt andet Kroos og Asensio og lægger samtidig en bold i feltet til Asensio som han jo skal score på, så ja indenfor de 26 minutter gjorde han det helt fint (-:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

8 år 10 måneder siden #4 af Siempre fiel

Sahinovic skrev:

Siempre fiel skrev: Et 4-tal fra Sahinovic. Sådan!! Objektivt, overraskende og ikke mindst velfortjent efter den magtdemonstration franskmanden leverede idag :-D

Jeg giver dig ret i, at det netop er objektivt. Benzema gjorde det fint lige indtil hans sidste aktion. I to omgange laver han alene et succesfuldt genpres hvor den ene bliver til et farligt angreb, han spiller noget fint bold med blandt andet Kroos og Asensio og lægger samtidig en bold til Asensio som han jo skal score på, så ja indenfor de 26 minutter gjorde han det helt fint (-:

Ja det må da helt sikkert være et klart 4-tal på en 5-skala :-D Altså hvis han en dag sku træffe at score et mål, så sprænger han da skalaen totalt - fuck en farce :-D Jeg troede lige det mest groteske var at du gav ham 4, men det blev så lige overgået af at du forsvare det - og ovenikøbet lyder som om du mener det du skriver :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 10 måneder siden #5 af Sahinovic

Siempre fiel skrev:

Sahinovic skrev:

Jeg giver dig ret i, at det netop er objektivt. Benzema gjorde det fint lige indtil hans sidste aktion. I to omgange laver han alene et succesfuldt genpres hvor den ene bliver til et farligt angreb, han spiller noget fint bold med blandt andet Kroos og Asensio og lægger samtidig en bold til Asensio som han jo skal score på, så ja indenfor de 26 minutter gjorde han det helt fint (-:

Ja det må da helt sikkert være et klart 4-tal på en 5-skala :-D Altså hvis han en dag sku træffe at score et mål, så sprænger han da skalaen totalt - fuck en farce :-D Jeg troede lige det mest groteske var at du gav ham 4, men det blev så lige overgået af at du forsvare det - og ovenikøbet lyder som om du mener det du skriver :-D

Herregud, du ævler jo løs om alt muligt andet end det der sker på banen. Jeg giver ham et 4-tal på baggrund af de 26 minutter og jeg har lige forklaret hvad han gjorde godt og det må du jo forholde dig til. Når det hele skal gøres op så kommer det 4-tal ikke til at vægte særligt meget, da han trods alt kun fik 26 minutter, så det er der også taget forebehold for inden jeg gav karakteren.

Florentino Pérez

8 år 10 måneder siden #6 af Siempre fiel

Sahinovic skrev:

Siempre fiel skrev:

Sahinovic skrev:

Herregud, du ævler jo løs om alt muligt andet end det der sker på banen. Jeg giver ham et 4-tal på baggrund af de 26 minutter og jeg har lige forklaret hvad han gjorde godt og det må du jo forholde dig til. Når det hele skal gøres op så kommer det 4-tal ikke til at vægte særligt meget, da han trods alt kun fik 26 minutter, så det er der også taget forebehold for inden jeg gav karakteren.

Pussergøj, ta det roligt - du ska ha lov til at gi Benzema 4 for den flotte præstation idag :-P jeg tænker om vi evt ska høre administrationen om der ku gives noget dispensation, så du evt ku gi ham en 8-9-stykker sådan en dag som idag - altså bare lige for det genpres han leverede i hele to omgange OG for den stilfulde måde han humpede af banen på ;-)

Seriøst, jeg er bedøvende ligeglad med de karakterer her - jeg giver dem sjældent og det interesserer mig ik rigtigt. Men synes alligevel det er morsomt at se dig vurdere Benz - det er altid god underholdning ;-)

8 år 10 måneder siden #7 af madrid2000
Ikke engang Zidane ville give Benzema et 4 tal idag, selvom han sikkert ville får en blowjob for det.
Følgende bruger(e) sagde tak: OliReal

8 år 10 måneder siden #8 af Sahinovic

Siempre fiel skrev:

Sahinovic skrev:

Siempre fiel skrev:

Sahinovic skrev:

Pussergøj, ta det roligt - du ska ha lov til at gi Benzema 4 for den flotte præstation idag :-P jeg tænker om vi evt ska høre administrationen om der ku gives noget dispensation, så du evt ku gi ham en 8-9-stykker sådan en dag som idag - altså bare lige for det genpres han leverede i hele to omgange OG for den stilfulde måde han humpede af banen på ;-)

Seriøst, jeg er bedøvende ligeglad med de karakterer her - jeg giver dem sjældent og det interesserer mig ik rigtigt. Men synes alligevel det er morsomt at se dig vurdere Benz - det er altid god underholdning ;-)

Det er alligevel en fremragende debat du får skabt, du får virkeligt redegjort for, hvorfor Benzema var så uhyrlig dårlig idag og hvorfor det er uforsvarligt, at jeg gav ham en karaktere, som svare til, at han leverede en fin præstation indenfor de 26 minutter, som han nu engang fik. En karakter, som svare til, at han leverede en tåkrummende dårlig præstation er jo - taget in mente hvad der rent faktisk skete i kampen - langt mere forsvarligt.

Det var så det jeg havde, dine indlæg som omhandler alt andet en hvad der sker i en kamp, må du tage med en anden (-:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 10 måneder siden #9 af Siempre fiel

Sahinovic skrev:

Siempre fiel skrev:

Sahinovic skrev:

Siempre fiel skrev:

Sahinovic skrev:

Det er alligevel en fremragende debat du får skabt, du får virkeligt redegjort for, hvorfor Benzema var så uhyrlig dårlig idag og hvorfor det er uforsvarligt, at jeg gav ham en karaktere, som svare til, at han leverede en fin præstation indenfor de 26 minutter, som han nu engang fik. En karakter, som svare til, at han leverede en tåkrummende dårlig præstation er jo - taget in mente hvad der rent faktisk skete i kampen - langt mere forsvarligt.

Det var så det jeg havde, dine indlæg som omhandler alt andet en hvad der sker i en kamp, må du tage med en anden (-:

Jeg gav Benz 2 og var meget, meget tæt på at gi ham 3, så jeg synes ik han var ringe idag - men endte alligevel på et 2-tal da han ik var farlig den tid han var på banen - men ku såmænd ligeså godt ha givet ham 3. Men at gi ham 4 og nu høre dig forsvare det og blive tøsefornærmet oveni er alligevel nok til at få mig til at blive bekymret for dit mentale helbred :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

8 år 10 måneder siden #10 af fiatten
Hold kæft Theo Fernandez' indlæg og generelle boldomgang er dårlig. Det er en de ting han skal arbejde med.
Jeg følte ikke Asensio var med i kampen igennem de 90 minutter.
Bale spillede for en gang skyld bedre end han plejer.
Generelt er jeg ikke glad for 2 mands midtbanen. Den er simpelthen for "tynd".
Dejligt at se at Isco og Kovacic kommer ind og skaber drive og vilje til at ændre resultatet. Det er tydeligt at vi mangler Cristiano Ronaldo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, Zyconith

8 år 10 måneder siden #11 af Forever-madrisimo
Benzema kan næppe kritiseres i dag, men han gjorde det heller ikke godt.

Jeg kan se kritikken ligger meget på rotationsprincippet og opstillingen. Jeg vil dog mest ligge kritikken på vores spillestil, der stadig er meget præget af mange indlæg, uden en farlig afslutter til at modtage dem. Det er altid godt at komme frem til chancer, men hvis man ikke kan omsætte dem til mål, så er det ikke værd at nævne i en analyse. Slet ikke når det nu gælder anden kamp i træk.

Så handler det vel mere om, at Real Madrid har valgt at satse på de forkerte heste oppe foran, for en hvis spansk landsholdspiller har i den grad vist sig farlig i boksen i år. Ham har klubben solgt, men ja han ville jo selv væk pga. mere spilletid.

Det der vækker mine største bekymringer er sammenspillet mellem BB, som overhovedet ikke er til stede. Det er jo direkte skræmmende, at Real Madrid kan gå rundt i snart 6 måneder med det på kappen. Det er efterhånden kun navnet der er årsagen til de starter inde. Det handler om almindelig spilleforståelse mellem spillerne der ikke er til stede.

Forsvaret er markant forringet efter Pepes stop, Varane er en glasbens spiller og det er meget trist. Jovist Vallejo kan blive god, men prøv lige at forestil jer en ChL kvart finale med Vallejo og Nacho bagerst mod PSG, City eller Barcelona. Det kan jo kun gå galt.

Real Madrid har anskaffet sig to midtbane spillere mere, på trods af, at det var meget åbenlyst, at vi på det området allerede sidste sæson var overloadet. Hvordan i alverden skal ZZ give nok spilletid, mens han skal få spillet til at fungere.

Det sportslige projekt har fået al for meget ros, og kritikken mangler virkelig af vores indkøb i denne sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, JesperThomsen

8 år 10 måneder siden #12 af Forever-madrisimo
Glemte at tilføje i går, efter salget af Morata står vi med en svær fremtid i møde, fordi niveauet hos to ud af de tre forreste er så lavt. CR7 ved vi ikke med hvornår han takker af, eller mister niveauet, men det er jo ikke fordi det blomstre med verdensklasse angribere derude i verden lige nu. Real Madrid står og skal udskifte meget snart foran, men så skal der virkelig punges ud, hvis man vi have en angriber og det er ikke engang sikkert qt kvaliteten følger med. Den sportslige ledelse i Real Madrid tager virkelig nogle hovedløse beslutninger.

Leveret af Kunena Forum